Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Albo jestem ślepy, albo link jest newidzialny :wink:

 

Ogólnie rzecz biorąc otwiera się ją "na chama" :wink:

Z obu stron wypychasz ręką "zaczepy" i wyciągasz stopkę kolby.

kolba.jpg

 

Są jeszcze kolby w których należy zdjąć gumową stopkę i odkręcić resztę stopki śrubokrętem. Śrubki są pod gumą. Ale to chyba nie dotyczy Twojej kolby.

 

EDIT: Literówki :wink:

Edited by sqo
Link to post
Share on other sites

:wink: Ogniwa wkłada się i wyjmuje się w kolbie SF na pewno nie od strony trzewika kolby...

 

Dedykowane ogniwa wsuwasz od strony, która nałożona jest na rurę - prowadnicę kolby, po jej zdjęciu i wyjęciu korków :wink: Jeśli masz pakiet Li-pol, to korków nie ściągasz, bo schowasz go w rurze.

 

Nieco ją potrząsając, po uprzednim oddzieleniu od prowadnicy i wyjęciu korków, wysuwasz ogniwa (w przypadku Li-pol- powinien zostać w rurze w 75%). :wink:

 

To co Sz. Kol. chce zrobić, to od d.. strony robota :wink:

Edited by luis
Link to post
Share on other sites

Nie do końca zrozumiałem Twój przekaz luis... :wink:

 

Przecież wystarczy wyjąć stopkę kolby (to gówno z tyłu, plastik + guma) i będziemy mieli widok od tyłu: 2 otwory w kolbie i prowadnicę. Wkładamy batkę do otworów i prowadnicy lub samych otworów lub samej prowadnicy (zależy od batki), podpinamy do kabelków w prowadnicy i git :wink:

Link to post
Share on other sites

Nie do końca zrozumiałem Twój przekaz luis... :wink:

 

Jakiej firmy Szanowni Koledzy kolba SF i jakie macie do niej ogniwa?

Od tego należało by zacząć.

Bo Kolega sqo - nie bardzo ja teraz kumam Twój tok rozumowania.

Posiadasz replikę z kolbą SF (ja owszem)?

Z tego co widziałem w Twym profilu, nie.

Więc...

 

W kolbie SF i ogniwach od G&P jest to jedyny sposób zmiany ogniw.

 

Poza tym szybciej bez używania śrubokrętów, ściągania gumowego trzewika stopki kolby i pierniczenia się jest ściągnąć kolbę :wink:

 

Poza tym jak sobie wyobrażasz podłączenie ogniw?

Będzie to bardzo utrudnione (a w G&P nie możliwe), bez ściągania kolby.

Następny problem ( w proponowanym przez Kolegę sqo wariancie) w postaci wyciągnięcia przewodów i kłopot z regulacją położenia kolby.

 

Powiadam więc łopatologicznie:

1. Ściągnąć kolbę i wyjąć korki;

2. Podłączyć ogniwa, tak aby znajdowały się blisko prowadnicy kolby;

3. Nasunąć kolbę na ogniwa;

4. Wcisnąć korki zabezpieczające.

Nie kombinujcie ze ściąganiem gumowej nakładki na trzewiku kolby bo i tak chusteczkę da :wink: .

Edited by luis
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...