ASG babin Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 Witam,mam nietypowy temat,ponieważ pewnie większość z Was zna odpowiedź na to proste pytanie,a mianowicie jak otworzyć taki model kolby jak w replice (link niżej) aby dostać się do baterii ? Proszę o szczegółowe wyjaśnienie. Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 (edited) Albo jestem ślepy, albo link jest newidzialny :wink: Ogólnie rzecz biorąc otwiera się ją "na chama" :wink: Z obu stron wypychasz ręką "zaczepy" i wyciągasz stopkę kolby. Są jeszcze kolby w których należy zdjąć gumową stopkę i odkręcić resztę stopki śrubokrętem. Śrubki są pod gumą. Ale to chyba nie dotyczy Twojej kolby. EDIT: Literówki :wink: Edited October 3, 2010 by sqo Quote Link to post Share on other sites
ASG babin Posted October 3, 2010 Author Report Share Posted October 3, 2010 Faktycznie nie dodałem zdjęcia :D ... Ale tak o tę kolbę mi chodziło. No więc "oderwałem" tą gumę i zostało takie coś : Nie ma żadnych śrubek,widać batkę. Sorry za jakość. Pozdrawiam babin Quote Link to post Share on other sites
luis Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 (edited) :wink: Ogniwa wkłada się i wyjmuje się w kolbie SF na pewno nie od strony trzewika kolby... Dedykowane ogniwa wsuwasz od strony, która nałożona jest na rurę - prowadnicę kolby, po jej zdjęciu i wyjęciu korków :wink: Jeśli masz pakiet Li-pol, to korków nie ściągasz, bo schowasz go w rurze. Nieco ją potrząsając, po uprzednim oddzieleniu od prowadnicy i wyjęciu korków, wysuwasz ogniwa (w przypadku Li-pol- powinien zostać w rurze w 75%). :wink: To co Sz. Kol. chce zrobić, to od d.. strony robota :wink: Edited October 3, 2010 by luis Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 Nie do końca zrozumiałem Twój przekaz luis... :wink: Przecież wystarczy wyjąć stopkę kolby (to gówno z tyłu, plastik + guma) i będziemy mieli widok od tyłu: 2 otwory w kolbie i prowadnicę. Wkładamy batkę do otworów i prowadnicy lub samych otworów lub samej prowadnicy (zależy od batki), podpinamy do kabelków w prowadnicy i git :wink: Quote Link to post Share on other sites
luis Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 (edited) Nie do końca zrozumiałem Twój przekaz luis... :wink: Jakiej firmy Szanowni Koledzy kolba SF i jakie macie do niej ogniwa? Od tego należało by zacząć. Bo Kolega sqo - nie bardzo ja teraz kumam Twój tok rozumowania. Posiadasz replikę z kolbą SF (ja owszem)? Z tego co widziałem w Twym profilu, nie. Więc... W kolbie SF i ogniwach od G&P jest to jedyny sposób zmiany ogniw. Poza tym szybciej bez używania śrubokrętów, ściągania gumowego trzewika stopki kolby i pierniczenia się jest ściągnąć kolbę :wink: Poza tym jak sobie wyobrażasz podłączenie ogniw? Będzie to bardzo utrudnione (a w G&P nie możliwe), bez ściągania kolby. Następny problem ( w proponowanym przez Kolegę sqo wariancie) w postaci wyciągnięcia przewodów i kłopot z regulacją położenia kolby. Powiadam więc łopatologicznie: 1. Ściągnąć kolbę i wyjąć korki; 2. Podłączyć ogniwa, tak aby znajdowały się blisko prowadnicy kolby; 3. Nasunąć kolbę na ogniwa; 4. Wcisnąć korki zabezpieczające. Nie kombinujcie ze ściąganiem gumowej nakładki na trzewiku kolby bo i tak chusteczkę da :wink: . Edited October 3, 2010 by luis Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 Miałem Mkę BOYI i zmieniało się tak jak opisałem wyżej. Będę miał Mkę G&P więc chętnie posłucham Twojej wersji, tylko proszę po Polsku :wink: Quote Link to post Share on other sites
WielkiBuch Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 W moim M4 defender wystarczy lekko ją przekręcić w jakąś stronę i podcignąć do siebie wtedy schodzi w każdym razie mam nadzieje że pomogłem Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.