Rechot Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Może już taki temat był, ale niestety nie znalazłem. Jak coś to proszę o linka. Osobiście mam kompilacje nakładających się na siebie problemów z moim GB. Wszystko zaczęło się od tuningu. Posypały się jedne zębatki i 2 tłoki. Co prawdopodobnie jest winą w niedokładnym wykonaniu GB firmy Classic Army. Dlatego zastanawiam się nad kupnem nowego GB który wytrzyma sprężynę M130- M140. Chciał bym usłyszeć wasze zdanie :) Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Jeśli chińczyk to P&J możesz coś brać albo Boyi, z lepszych to G&P i CA (pierwszy raz słyszę, że CA wykonało niedokładnie coś). Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Ja bym zaczał od dania tepliki na serwis dobremu specjaliście. Tego typu problemy to mogą być wynikiem złego wypodkładowania itp. Swoją drogą poskładanie gearboxa pod m140 to już wyjdzie okrągła sumka bo tutaj żarty się kończą ;) Quote Link to post Share on other sites
Rechot Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 Ale ja chyba kupie kompletny GB ICS'a włożę 130 wymienię tłok i parę innych rzeczy i ma spokój, jest to chyba najtańsze z możliwych wyjść :) Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 - http://www.ebairsoft.com/jing-gong-complete-version-gear-rear-wiring-p-3648.html Chyba to będzie jedno z lepszych i tańszych rozwiązań :wink:. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.