buszmen82 Posted December 1, 2010 Report Share Posted December 1, 2010 Pisząc że wydajność prądowa to to samo co pojemność mialem na myśli to że wraz z malejącą pojemnością maleje tez wydajność prądowa. Natomiast nie rozwinąłem swojej wypowiedzi tak jak napisał to KOCUR no i wyszło tak jak wyszło. Quote Link to post Share on other sites
Pik Posted December 1, 2010 Report Share Posted December 1, 2010 A nie ma problemu z tym, że bateria Ni-MH może dać prądu w skoku do 80A? Taki prąd może powodować przegrzewanie się i palenie styków oraz kabli. Może warto byłoby zastosować baterię np. Li-Po o małej liczbie C, która daje równiusieńki i stabilny prąd, bez żadnych dzikich skoków. Nie ma się co bać małych wartości C. Ja mam 12C i spokojnie wali pepecha na sprężynie M150. Dodatkowo, zamiast stosować beznadziejne wtyki kabli na silniku, może warto byłoby przylutować kable na stałe i wywalić kiszkowatą złączkę tamijkę. Zmniejszy to rezystancję układu i pobór prądu, co przełoży się na zwiększenie odporności na przegrzewanie. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 1, 2010 Report Share Posted December 1, 2010 No to pisz jak człowiek... Pisząc że wydajność prądowa to pojemność piszesz bzdury i tyle. Nie ma takiej zależności że wraz ze spadkiem pojemności maleje wydajność. To jest równanie gdzie trzeba brać 2 zmienne i takim sposobem jeden pakiet 1700mAh może mieć większą wydajność niż inny który będzie miał nawet i 5Ah. Pik nie będzie tak jak mówisz. Jeżeli pakiet będzie miał mniejszą wydajność niż będzie chciał z niego pobierać silnik (w skokach też) pakiet będzie dostawał po dupie. Myślisz że na lipolach nie ma skoków? Pakiety to są źródła napięciowe a nie prądowe. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.