Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

W czym problem?


Recommended Posts

A nie ma problemu z tym, że bateria Ni-MH może dać prądu w skoku do 80A? Taki prąd może powodować przegrzewanie się i palenie styków oraz kabli.

 

Może warto byłoby zastosować baterię np. Li-Po o małej liczbie C, która daje równiusieńki i stabilny prąd, bez żadnych dzikich skoków. Nie ma się co bać małych wartości C. Ja mam 12C i spokojnie wali pepecha na sprężynie M150.

 

Dodatkowo, zamiast stosować beznadziejne wtyki kabli na silniku, może warto byłoby przylutować kable na stałe i wywalić kiszkowatą złączkę tamijkę. Zmniejszy to rezystancję układu i pobór prądu, co przełoży się na zwiększenie odporności na przegrzewanie.

Link to post
Share on other sites

No to pisz jak człowiek... Pisząc że wydajność prądowa to pojemność piszesz bzdury i tyle. Nie ma takiej zależności że wraz ze spadkiem pojemności maleje wydajność. To jest równanie gdzie trzeba brać 2 zmienne i takim sposobem jeden pakiet 1700mAh może mieć większą wydajność niż inny który będzie miał nawet i 5Ah.

 

Pik nie będzie tak jak mówisz. Jeżeli pakiet będzie miał mniejszą wydajność niż będzie chciał z niego pobierać silnik (w skokach też) pakiet będzie dostawał po dupie. Myślisz że na lipolach nie ma skoków? Pakiety to są źródła napięciowe a nie prądowe.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...