LED123 Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) Witam nie dawno kupiłem http://zapodaj.net/aafd58423282.jpg.html i mam problem broń strzelała strzelała aż w końcu przestałą mianowicie objawy ma takie słychać przy naciśnięciu spustu "pstryk" ,bateria i przewody nagrzewają się bardzo szybko. Będę wdzięczny za pomoc Edited December 12, 2010 by LED123 Quote Link to post Share on other sites
Graven Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 Sprawdz bezpiecznik, pierwsze co przyszlo mi na mysl. Tez mialem tak w swoim śp. SIGu ze nagrzewala sie bateria przy probie strzelania. Bezpiecznik, potem sprawdz czy kable na silniku sa dobrze zalozone. Pozdrawiam, G^. Quote Link to post Share on other sites
t0m3k Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) Jeśli jest cały [bezpiecznik], odkręc śrubkę na dole chwytu pistoletowego, zdejmij go i wykręc jeszcze dwie śrubki łączące silnik z gearboxem, ponownie podłącz. Mi pomogło. Dwa razy. Edited December 12, 2010 by t0m3k Quote Link to post Share on other sites
wolin15 Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 Skoro się bardzo szybko grzeje to znaczy że gdzieś zrobiło się zwarcie. Najprawdopodobniej któraś z ruchomych części czyli zwiera albo silnik albo selektor ognia. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Lub zdechłą mu zębatka i ma "ścinę" ;) - zalecam wysłanie na gwarancję, lub do serwisu. Quote Link to post Share on other sites
alientm Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Problemem może być przyblokowany z jakiegoś powodu tłok. Wiem że jednym ze sposobów jest podpięcie mocniejszej prądowo batki i proba strzału na semi, moze pomoc i odblokowac - lecz tez zaszkodzic, bo silnik bedzie mial wiecej pradu i moze ruszyc niszczac po drodze elementy GB. O ile replika jest na gwarancji lepiej ją odesłać. Quote Link to post Share on other sites
Bartas241 Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 W moim przypadku (miałem taki sam problem) okazało się, że ułamał się jeden metalowy ząbek w tłoku (wszystkie zęby metalowe). Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Alien w ten sposób możesz spalić szczotki silnika, a nawet osmolić zwoje przez co znacząco spada wydajność napędu. Stawiam na ścinę spowodowaną jakimś ustrojstwem na zębatkach. Może to być ich część, lub jak u kolegi wyżej element tłoku. Nie ma co się zastanawiać na odległość - musi otworzyć GB i samemu się przekonać. Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Prawdopodobnie jest tak jak pisze Szmerglu. Kiedyś jak miałem SR25 P&J to ułamał mi się ząb od zębatki i przez to nie mogłem strzelać bo wszystko się zablokowało. Silnik się strasznie grzał (nawet poszedł dym z chwytu pistoletowego bo coś zaczęło się przypalać). Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Obstawiam padnięta batkę. Gdyby problem leżał w zablokowanym gb, pierwsze co by poszło to bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 słychać przy naciśnięciu spustu "pstryk" ,bateria i przewody nagrzewają się bardzo szybko. Raczej nie ma tam bezpiecznika ;) Gdyby był, by się spalił. Padnięta bateria nie grzałaby kabli. Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 (edited) Raczej nie ma tam bezpiecznika ;) Gdyby był, by się spalił. Padnięta bateria nie grzałaby kabli. Nieprawda;) "Umarta" bateria zachowuje się dokładnie w taki sposób. Nie jest w stanie ruszyć tłoka, jednak jest w stanie rozgrzać się do 70 stopni C, a metalowe kable dobrze przewodzą ciepło. Edited December 18, 2010 by Zelber Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Pierwsze słyszę. No, ale cóż kiedyś o Ameryce nikt nic nie słyszał. Quote Link to post Share on other sites
t0m3k Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 U mnie zablokowałas się zębatka silnikowa. Pamiętam, bezpiecznik się tak nagrzał, że poparzył mi paluchy :) Quote Link to post Share on other sites
darksoviet Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Albo styki albo zębatka, albo tłok w tylnej pozycji(czyli w sumie zebatka) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.