Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam!

Wczoraj wymieniałem spalony stockowy silnik w mkII P&J na silnik http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=5573&name=Element_-_Silnik_Ultra_Torque_-_Krotki .

Okazało się,ze jest za długi o kilka mm więc wykręciłem śrubkę do regulacji odstępu silnika,wsadziłem silnik bez niej i chodzi idealnie.

Moje pytanie: Czy wykręcenie tej śrubki regulacyjnej może zaszkodzić?

 

 

 

PS.Myślę,że nie ma wpływu brak tej śrubki na działanie ale wolę się upewnić.

Z góry dziękuje za pomoc.Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

W twoim przypadku nie zaszkodzi, mogłeś jeszcze pokombinować z wyższym podkładkowaniem zębatki silnikowej ale wiem że czasem się nie da.

 

 

 

Dzięki za pomoc.Jeszcze jedno pytanie.batka 8.4 nie ciągnie tego silnika i takiej sp.

Więc działać na 9.6v czy zastosować coś mocniejszego?

Link to post
Share on other sites

Moze za mocno przycisniety silnik ... mimo ze odkreciles.

Ja w fnie mialem podobny problem - ale mlotek i wbicie trzpienia silnika do tylu pomoglo.

Silnik elementa hi speed wiec podobnej budowy.

I owszem silniki elementa potrzebuja mocnego pakietu.

Nie napisales jaka sprezyne wlozyles ?

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...