Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

tuning ak 74 cyma 031


Recommended Posts

Chciałbym poprosić o pomoc dotyczącej mojej repliki .Chciałbym z tuningować ak 74 cyma 031A. Moglibyście napisać jakie części wymienić aby moja replika z 380 fpsów wyciągnął około 420 fps? jeżeli to realne :biggrin: , a także żebym zwracał uwagę na jakieś poszczególne nieszczelność przez które tracą się fpsy lub innych uwag. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

m120 Guardera i dać komuś ogarniętemu, żeby wszystko ładnie podoszczelniał teflonem. Jeżeli już będziesz komuś dawał, to niech wymieni smar w gb na jakiś dobry i go porządnie wypodkładkuje. A spoza gb: kabelki na jakieś w miarę przyzwoite i jak od razu chcesz, to mosfet.

 

Do osiągnięcia tych 420fps wystarczy jedynie m120 i doszczelnienie, pozostałe rzeczy to te, które warto zrobić "przy okazji". Poprawią one żywotność repliki, kulturę pracy i ilość kulek możliwych do wystrzelenia na jednym ładowaniu baterii.

 

Pozdrawiam,

Laokoon

Link to post
Share on other sites

Ja, jako średnio doświadczony maniak tuningowania replik polecam w pierwszej kolejności dowiedzieć się z jakich części jest złożona Twoja cymka. Jeśli już to będziesz wiedział daj nam znać to wtedy będziemy dumać :) a co do spring m120 to zgadzam się z Laokoon'em.

Edited by mirus
Link to post
Share on other sites

Masz pisać bzdury, to nie pisz.

Napisali o springu gardera, a na nim mniej niż 420 to święto, lub źle poskładana replika. Springi Gauardera maja zaniżoną wartość i tyle.

 

Do twórcy tematu, jest dział repliki elektryczne 2 klasa, oraz dział o tuningu. Z pierwszego i tematu o replice dowiesz się rzeczy niezbędnych (np, jak jeszcze nie wiesz jaki ma typ GB) z drugiego jak się tuninguje.

Teflon nie jest receptą na całe zło - pierwsza złota myśl ;-)

Druga - różnice w zasięgu kulaska przy prędkościach 380-420 są marginalne i najczęściej kijowo poskładane 420 ma gorszy zasięg i skupienie od bardzo dobrze poskładanej 380. Jeżeli ta cyma na naprawdę dobrze schronowane 380, to wymiana/rozciągnięcie uszczelki tłoka+ doszczelnienie uszczelki cylindra da Ci skok na koło 400-420. Dodatek w postaci wymiany gumy i lufy spowoduje wzrost skupienia i celności, a jak przestaniesz oszczędzać na kulkach (patrz kupowanie dobrych i odpowiednio ciężkich) spowoduje dalszy wzrost zadowolenia.

 

Wszystko co potrzebujesz wiedzieć właśnie się dowiedziałeś.

Link to post
Share on other sites

Zarówno osobom które mają choć blade pojęcie o tuningu jak i mi jest niepotrzebny link, bo doskonale wiemy jaka to replika i co z nią można zrobić. A Ty jak chcesz się dowiedzieć czegokolwiek sensownego, to już napisałem Ci w poście wcześniejszym gdzie i czego szukać.

Tutaj się niczego więcej sensownego nie dowiesz.

Użyj szukajki i szarych komórek mój młody padawanie, a jak nie wiesz jak tego dokonać, to lepiej tej repliki nie rozbieraj, tylko daj to w łapy komuś kto się zna.

Link to post
Share on other sites

Chyba najbardziej, przy samym właśnie uszczelnianiu zdobędziesz z 30-40FPS, bez wymieniania sprężyny i tym samym zmniejszaniu żywotności repliki, a najlepiej to nie bierz się za rozbieranie jeśli jesteś nowy, wyślij do jakiegoś serwisanta np. do AnR'a (nasunął mi się jako pierwszy na myśl). Z czasem dowiesz się więcej i dopiero wtedy zrozumiesz, że Tuksiak ci dobrze mówił.

Link to post
Share on other sites

Naprawiałem już 3 repliki kolegów więc chyba mam jakąś wprawę , tak zaczęła się moja zabawa z replikami . A co do tuksiaka niech się nie wywyższa ponieważ ilość postów jego a moich nie świadczą o tym że jest lepszy ode mnie , a także że może mi ubliżać mówiąc żebym używał szarych komórek i nazywał mnie młodym padawaniem.

Link to post
Share on other sites

Spokojnie, trochę dystansu do siebie i innych.

 

Odpowiedź Tuksiaka była właśnie tą najbardziej wartościową i powinna kończyć temat, jeżeli nie pojawiają się jakieś nowe sensowne pytania.

 

Co jest obraźliwego w nakazaniu komuś używania szarych komórek? Po prostu zachęca Cię do rozważenia problemu samemu i wyciągnięcia wniosków z tego i innych tematów. A co do "młodego padawana" - tu kłania się dystans, o którym pisałem na początku postu.

 

Więc wszyscy wyluzujmy, bo spiny w tych tematach zawsze się źle kończą ^^

 

A co do tematu, mogę jedynie podpisać się pod radami Tuksiaka: dobre poskładanie, dobre doszczelnienie, dobre kulki (G&G, chyba, że Twoja replika bardziej polubi MB lub Blasterki, bo w droższe nie ma co się pchać przy replice szturmowej).

 

Pozdrawiam,

Laokoon

Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak naprawiałeś te repliki, ale współczuję właścicielom :).

W pierwszym poście napisałem Ci:

Do twórcy tematu, jest dział repliki elektryczne 2 klasa, oraz dział o tuningu. Z pierwszego i tematu o replice dowiesz się rzeczy niezbędnych (np, jak jeszcze nie wiesz jaki ma typ GB) z drugiego jak się tuninguje.

Z powodu iż sprawiło Ci wybitną trudność skorzystanie z tak prostej podpowiedzi, napisałem post nr2 i dałem w nim 2 bardzo dobre porady:

Nr 1 wszystkich porad - użyj opcji SZUKAJ - większość informacji jest na forum, wystarczy poszukać.

Nr 2 wszystkich porad - użyj szarych komórek - jeżeli tego nie potrafisz, nie bierz się za grzebanie w replice.

 

Ja wiem, że teraz dla młodzieży w wieku mojej córki, czy tam młodszym, te dwie rady są z pogranicza nauk tajemnych i alchemii. A wrodzone lenistwo tejże młodzieży sprawia, że należy już teraz, zaraz napisać odpowiedź z podpiętymi linkami i najlepiej jeszcze trzeba zrobić zakupy , montaż, sprawdzenie i wytrzeć siedzenie takowym delikwentom. Ale tak się nie da, czasem trzeba coś zrobić samodzielnie i odrobinkę samodzielnie pomyśleć, bo inaczej trudno będzie w realnym świecie złowić coś do jedzenia.

 

Temat można było zamknąć po moim pierwszym poście, bo już wtedy był wyczerpany.

 

Jeżeli jeszcze czegoś nie wiesz i nie rozumiesz ----> zmień hobby.

Link to post
Share on other sites

jaki noob !!!!! Dobrze rozumiem twoje posty ale chyba ty moich nie rozumiesz naucz sie czytać ze zrozumieniem i przeczytaj ponownie pało - nie chodzi mi już o same asg tylko o ciebie i kurwa wiem co to znaczy SZUKAJ więc zamknij morde psie i nie pisz więcej kiedy zamykam temat .

sorki poniosło mnie

Link to post
Share on other sites

Czuję, że ktoś nie zostanie Serwisantem Roku...

Naprawiałem już 3 repliki kolegów więc chyba mam jakąś wprawę

 

Naprawiłem ich dobrą ponad setkę albo dwie i nadal twierdzę, że nie mam wprawy.

 

A co do "młodego padawana" - tu kłania się dystans, o którym pisałem na początku postu.

 

Bez dystansu do siebie i cierpliwości nie osiągniesz niczego, w niczym.

 

Napisali o springu gardera, a na nim mniej niż 420 to święto, lub źle poskładana replika. Springi Gauardera maja zaniżoną wartość i tyle.

 

Nie koniecznie. Dużo zależy od zestawu głowic oraz wagi całego układu. Jeśli walniesz alu głowice tłoka, tłok z metalową szczęką to ok. 420 powinno być na SP120.

 

sorki poniosło mnie

 

Nie ma sprawy. Idź do szkoły.

Link to post
Share on other sites

heh Bóg się odnalazł :hahaha: mnie to wali piszcie się co chcecie ja już niechce mieć z tym nic wspólnego heh :biggrin:. a co do tematu a jakbym dał SP130 zestaw by wytrzymał?

 

Czuję, że ktoś nie zostanie Serwisantem Roku...

 

 

Naprawiłem ich dobrą ponad setkę albo dwie i nadal twierdzę, że nie mam wprawy.

 

 

 

Bez dystansu do siebie i cierpliwości nie osiągniesz niczego, w niczym.

 

 

 

Nie koniecznie. Dużo zależy od zestawu głowic oraz wagi całego układu. Jeśli walniesz alu głowice tłoka, tłok z metalową szczęką to ok. 420 powinno być na SP120.

 

 

 

Nie ma sprawy. Idź do szkoły.

nie bo bym pozbijał wszystkich kumpli :dry:

 

 

 

Zamknąć to możesz co najwyżej komputer w szafie. Sorki że mnie też poniesie i będziesz musiał przez jakiś czas znaleźć sobie inne miejsce do obrażania przez internet ;) Szmer.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...