Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Niezrażony brakiem odpowiedzi na moje pytanie w poście powyżej, zadaję następne:

 

Mam problem z blokowaniem się dyszy na uszczelce głowicy tłoczka.

Wygląda mi to na wadę konstrukcyjną i jedyne co przychodzi mi do głowy to wymiana na głowicę tłoczka o innym profilu uszczelki. Pytania:

 

1. Czy słusznie?

2. Jaka głowica będzie najlepsza? Wszędzie przewija mi się hasło"PDI" więc podejrzewał bym że robią najlepsze tego typu rzeczy. Na specu są dwie:

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_133_227&products_id=3259&name=PDI_-_Glowica_Tloka_do_1911,_HiCapa_Marui_-_Zimowa

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_133_227&products_id=3260&name=PDI_-_Glowica_Tloka_do_1911,_HiCapa_Marui_-_Letnia

 

Czy pojęcie letnia - zimowa jest aż tak istotne? Która będzie "bardziej uniwersalna", nie chce mi się zmieniać głowicy przy każdym powiewie chłodnego wiatru zwłaszcza że z tego co wyczytałem jedna jest do 18stopni, druga powyżej 18.

 

Będę wdzięczny za radę, nie olejcie mnie tak jak ostatnio :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...