Czaja W-ch Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 Niezrażony brakiem odpowiedzi na moje pytanie w poście powyżej, zadaję następne: Mam problem z blokowaniem się dyszy na uszczelce głowicy tłoczka. Wygląda mi to na wadę konstrukcyjną i jedyne co przychodzi mi do głowy to wymiana na głowicę tłoczka o innym profilu uszczelki. Pytania: 1. Czy słusznie? 2. Jaka głowica będzie najlepsza? Wszędzie przewija mi się hasło"PDI" więc podejrzewał bym że robią najlepsze tego typu rzeczy. Na specu są dwie: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_133_227&products_id=3259&name=PDI_-_Glowica_Tloka_do_1911,_HiCapa_Marui_-_Zimowa http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_133_227&products_id=3260&name=PDI_-_Glowica_Tloka_do_1911,_HiCapa_Marui_-_Letnia Czy pojęcie letnia - zimowa jest aż tak istotne? Która będzie "bardziej uniwersalna", nie chce mi się zmieniać głowicy przy każdym powiewie chłodnego wiatru zwłaszcza że z tego co wyczytałem jedna jest do 18stopni, druga powyżej 18. Będę wdzięczny za radę, nie olejcie mnie tak jak ostatnio :D Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 Wymień głowice tłoczka na którąkolwiek. A najlepiej- klamkę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.