Turas Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Witam ;) Otóż jestem posiadaczem o to tej repliki. I teraz mam pytanie. Czy wie ktoś czy da się tam wymienić całą lufę i np. konwersję przednią, czy muszę skołować górną część gearboxa? Chciałbym tam założyć dłuższą lufę zewnętrzną i przedłużyć przez to replikę, ta konwersja może zostać, chodzi mi tylko o dłuższą lufę. Więc czy da się wymienić tam całą lufę, da się ją wyjąć czy jest na stałe? Bo sam nie jestem pewien, może coś źle robię, że nie mogę wyjąć ;x Pomocy! Pozdrawiam, Turas ;) Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Odkręcasz zakrętkę i wybijasz przedni pin. Zsuwasz górne body. Wyjmujesz komorę Hop-Up wraz z lufą wewnętrzną. Tłumik musisz odkręcić. Konwersję RIS zdejmujesz odkręcając uprzednio duży karbowany pierścień pomiędzy nią a górnym body (gwint jest zwykły, prawostronny). Wtedy możesz bez przeszkód wyjąć lufę zewnętrzną. Inną opcją może być dołożenie przedłużki do lufy zewnętrznej zamiast wymieniania całej lufy. Quote Link to post Share on other sites
Turas Posted February 8, 2011 Author Report Share Posted February 8, 2011 Próbowałem, ale albo mam za mało krzepy, albo moja lufa jest przyklejona ;x Ale i tak dziękuję ;) Też już się zastanawiałem nad przedłużką, ale kombinuje by wsadzić tu tą lufę... Ale chyba zostanę przy przedłużce i tłumiku na końcu. A w takim razie kolejne pytanie. Czy lufa nie będzie się chwiać czy wyginać czy coś? Ponieważ teraz jest tłumik który akurat jest na styk z konwersją, dlatego ładnie trzyma... A jak dorzucę przedłużkę to tam będzie pusto i czy to nie sprawi jakiś problemów? Pozdrawiam, Turas ;) Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 (edited) Front RIS już odkręciłeś? Sprawdź w takim razie, czy lufa nie jest trzymana w górnym body przez jakiś imbus na przykład. Podana przez Ciebie lufa jest bardzo długa - 20 cali to sporo. Standardowa lufa w M4 ma około 14 cali. Sam front bez tłumika nie powinien się chwiać o ile będzie solidnie przykręcony do body. Lufa zewnętrzna zresztą też powinna być stabilna. Wydaje mi się, że wszelkie inne wątpliwości rozwieją ludzie w TYM temacie :) EDIT do poprzedniego posta: Przepraszam za wprowadzenie w błąd - właśnie sprawdziłem i gwint na body jest faktycznie prawostronny ale ten na konwersji (pierścieniu) już lewostronny. Mimo wszystko, gdy nie ma atrapy przewodu gazowego, konwersję powinno Ci się udać zdjąć odkręcając całość (bez luzowania pierścienia) od body. Edited February 9, 2011 by Pietraszka Quote Link to post Share on other sites
Turas Posted February 9, 2011 Author Report Share Posted February 9, 2011 Tak już wiele razy na to patrzyłem wszystko. I jest jakoś na chama wciśnięte chyba... Nie idzie ani przekręcić ani wyjąc ani nic ;x Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.