Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4SO DBOYS - parę pytań


Recommended Posts

Witam ;)

 

Otóż jestem posiadaczem o to tej repliki. I teraz mam pytanie. Czy wie ktoś czy da się tam wymienić całą lufę i np. konwersję przednią, czy muszę skołować górną część gearboxa? Chciałbym tam założyć dłuższą lufę zewnętrzną i przedłużyć przez to replikę, ta konwersja może zostać, chodzi mi tylko o dłuższą lufę. Więc czy da się wymienić tam całą lufę, da się ją wyjąć czy jest na stałe? Bo sam nie jestem pewien, może coś źle robię, że nie mogę wyjąć ;x Pomocy!

 

Pozdrawiam, Turas ;)

Link to post
Share on other sites

Odkręcasz zakrętkę i wybijasz przedni pin. Zsuwasz górne body. Wyjmujesz komorę Hop-Up wraz z lufą wewnętrzną. Tłumik musisz odkręcić. Konwersję RIS zdejmujesz odkręcając uprzednio duży karbowany pierścień pomiędzy nią a górnym body (gwint jest zwykły, prawostronny). Wtedy możesz bez przeszkód wyjąć lufę zewnętrzną. Inną opcją może być dołożenie przedłużki do lufy zewnętrznej zamiast wymieniania całej lufy.

Link to post
Share on other sites

Próbowałem, ale albo mam za mało krzepy, albo moja lufa jest przyklejona ;x Ale i tak dziękuję ;) Też już się zastanawiałem nad przedłużką, ale kombinuje by wsadzić tu lufę... Ale chyba zostanę przy przedłużce i tłumiku na końcu. A w takim razie kolejne pytanie. Czy lufa nie będzie się chwiać czy wyginać czy coś? Ponieważ teraz jest tłumik który akurat jest na styk z konwersją, dlatego ładnie trzyma... A jak dorzucę przedłużkę to tam będzie pusto i czy to nie sprawi jakiś problemów?

 

Pozdrawiam, Turas ;)

Link to post
Share on other sites

Front RIS już odkręciłeś? Sprawdź w takim razie, czy lufa nie jest trzymana w górnym body przez jakiś imbus na przykład. Podana przez Ciebie lufa jest bardzo długa - 20 cali to sporo. Standardowa lufa w M4 ma około 14 cali. Sam front bez tłumika nie powinien się chwiać o ile będzie solidnie przykręcony do body. Lufa zewnętrzna zresztą też powinna być stabilna. Wydaje mi się, że wszelkie inne wątpliwości rozwieją ludzie w TYM temacie :)

 

EDIT do poprzedniego posta: Przepraszam za wprowadzenie w błąd - właśnie sprawdziłem i gwint na body jest faktycznie prawostronny ale ten na konwersji (pierścieniu) już lewostronny. Mimo wszystko, gdy nie ma atrapy przewodu gazowego, konwersję powinno Ci się udać zdjąć odkręcając całość (bez luzowania pierścienia) od body.

Edited by Pietraszka
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...