Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam. Na początek opiszę całą sytuację, otóż:

 

Ostatnio podczas przeładowywania, dźwignia przeładowania została mi w ręce, nie wytrzymał cylinder i puścił cały tył. Byłem zmuszony ów cylinder wymienić, co jest operacją prostą i szybką w momencie kiedy ma się w domu zapasowy. Problem pojawił się po złożeniu, a mianowicie wszystko jest pięknie złożone do kupy, a ja nie jestem w stanie przeładować repliki bo nie ruszę zamkiem, dygnie trochę do tyłu i się blokuje tak że nie można ruszyć, a na siłę nie chcę bo znów uwalę kolejny cylinder. Porobiłem już parę testów i teraz liczę na Waszą pomoc, a mianowicie:

 

1. Całość była składana wg tej instrukcji:

2. Po złożeniu do tego momentu, nie jestem już w stanie ruszyć zamkiem: Link

3. Po zdjęciu spustu i założeniu tego pierdzielnika blokującego (przepraszam ale nie jestem znawcą i nie znam nazwy tej części) zamek chodzi pięknie, można przeładować, więc problemem jest chyba sam spust (o czym w następnym punkcie) - "działające" wygląda to tak: Link

4. Ostatnie do czego doszedłem, to to, że najprawdopodobniej problemem jest ten element (zaznaczony na czerwono), nie wiem za co on odpowiada, nie wiem co blokuje, ale robi kłopot przy "drugim takcie zamka" a mianowicie nie pozwala ciągnąć do tyłu. Obrazek: Link

 

Proszę o pomoc, nie jestem w stanie rozwiązać tej zagadki, tym bardziej, że kierując się instrukcjami choćby z YT, czy też nawet tutaj z WMASG nie mogę tego złożyć tak żeby działało. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły, sugestie to śmiało, piszcie. Od razu z góry dziękuję za wasze posty.

 

Jedyne o co pozostaje mi tylko zapytać to: "POMOŻECIE?!"

Link to post
Share on other sites

W VSR podobny element blokuje spust przy podniesionej rączce. Spokojnie można go wywalić. Miałem taki problem w m6-zmasakrowany z tyłu cylinder blokował się właśnie o ten element. A mówiąc profesionalnie, nazywa się to safety sear.

 

Przez analogię, w APS-96 powinno być podobnie.

 

@Rudy1002:

Zamilcz. Nie masz o tym zielonego pojęcia.

 

Czy może podnieść rączkę? Popatrz na zdjęcie nr.3...

 

Co do oliwienia, to tam nie ma czego oliwić.

 

PS. Autorze tematu, spróbuj przeładować ciągnąc cylinder do góry.

Edited by wiciok
Link to post
Share on other sites

niestety nic nie dalo ciagniecie cylindra do gory, natomiast jak dla mnie problemem jest ta czesc, przy dzwigni przeladowania jest rowek na to i do tej pory problemow z tym nie bylo, co moge powiedziec wiecej to to że widziałem schematy wzmocnionego zero triggera i tego już tam nie było, nie wiem nadal jak to złożyć i obejść, w miejscu gdzie sie przykreca zamek od spodu rowniez jest wyciecie na ta wypustkę, ludzie pomozcie mi, prosze ;/

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

pojawil sie problem ze zlozeniem zespolu spustowego, a konkretne nie wiem jak wlozyc dwie sprezynki w tym miejscu:

Foto

natomiast to w ogole usunalem skoro twierdzicie ze jest niepotrzebne:

Foto

Mimo wszystko chyba jednak w najblizszym czasie sie wykosztuje na jakis porządny cylinder i wzmocniony metalowy spust ;)

Co sądzicie o częściach od G&H bo na chwilę obecną ciężko cokolwiek do Warriora po sklepach znalezc a mimo wszystko oni jednak coś w tym G&H tworzą.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...