nitka Posted February 9, 2011 Report Share Posted February 9, 2011 (edited) Witamy serdecznie! Zapraszamy wszystkich chętnych na prolog gry scenariuszowej SYNDICATE WARS. Prolog poświęcony jest wprowadzeniu graczy do decydującej rozgrywki podczas majowego zlotu. Jednocześnie chciałbym poinformować, że ruszyła strona SYNDICATE WARS - www.asgscenarios.pl Strona internetowa będzie posiadała wszelkie informacje dotyczące obecnej jak i kolejnych edycji. Każdy gracz będzie mógł śledzić rozwój sytuacji na wirtualnym podziale świata. Termin scenariusza – 20.03.2011 godz. 9.00 Wiek - 18+ Miejsce scenariusza - GOSz Pasternik Parking – WKS Wawel Biura rejestracyjne - WKS Wawel Liczba miejsc – 200 graczy Cena - 30 zł. Termin zgłoszeń – do 15.03.2011r. Nr konta - nr konta będzie podany do 20.02.2011r. Podczas zgłoszenia proszę podać rodzaj umundurowania (kamuflaż). Po zakończonym zgłoszeniu gracze zostaną podzieleni wg umundurowania co zostanie zamieszczone na stronie głównej. Każdy gracz otrzyma swój numer, co będzie ujęte na ID. ORGANIZATOR ZAPEWNIA - Miejsce parkingowe - Stronę internetową, gdzie będą zamieszczane wszystkie informacje - Pamiątkowe ID - Namioty sztabowe - Ciepły posiłek - Miejsce cateringowe dla uczestników - Środki transportowe - Mapy - Pirotechnika - Rekwizyty - Rozjemców ogniowych oraz instruktorów - Flagi dla stron konfliktu - Sprzęt niezbędny do wykonania zadań podczas sceno UCZESTNICY POWINNI POSIADAĆ - Dowód osobisty - Bezpieczną ochronę oczu - Wyposażenie wg uznania - Wypełnione oświadczenie ( ułatwi rejestrację ) WAŻNE Wszystkie informacje dotyczące samego scenariusza zamieszczane będą na oficjalnej stronie SYNDICATE WARS - www.asgscenarios.pl w zakładce newsy do dnia 15.02.2011r. Komplet dokumentów dotyczący rozgrywek ASG jest na stronie www.asgscenarios.pl w zakładce Regulamin do dnia 08.02.2011r. Zgłoszenia należy kierować przez kontakt na oficjalnej stronie SYNDICATE WARS Podczas prologu przewidziane będą zadania dla graczy lubiących strzelankę, jak i działania taktyczne. Mapa terenu wraz z wyrysowana sytuacja polityczną oraz zadaniami do wykonania udostępniona będzie dostępna od dnia 20.02.2011r. Edited February 9, 2011 by nitka Link to post Share on other sites
nitka Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 Witam serdecznie Gra scenariuszowa SYNDICATE WARS – PROLOG przewidziana na 20 .03.2011 roku jest wstępem do właściwych manewrów które odbędą się podczas I Krakowskiego Zlotu Airsoftowego w dniach 29.04.- 02. 05.2011. Jak już pewnie wiecie SYNDICATE WARS będzie cyklem rozgrywek odbywających się w różnych rejonach wirtualnego świata. Podczas każdej rozgrywki strony konfliktu walczyć będą o inne dobra tego świata. Diamenty, złoto, ropa, żywność , technologie to jedne z nielicznych elementów o które od wieków ludzkość prowadzi zacięte konflikty. Po każdej rozgrywce mapa wpływów będzie się zmieniać. Stopień trudności oraz miejsce każdego kolejnego scenariusza uzależnione będą od zaawansowania graczy. Wszystkie informacje zawarte będą na stronie internetowej www.asgscenarios.pl . Sam scenariusz podczas zlotu majowego przewidziany jest na ok. 8-10 h , gdzie będzie kilka zadań głównych ( jawnych dla obu stron, wrysowanych na mapę ) oraz kilka do kilkunastu zadań dodatkowych (niejawnych dla stron). Dodatkowo przewidujemy zadania , które będą do pozyskania podczas kontaktu z handlarzami informacji oraz negocjatorami. Podczas wszystkich zadań wykorzystywane będą środki transportowe, rekwizyty oraz dla zapewnienia możliwie dużego realizmu – pieniądze zlotowe. Nad przebiegiem rozgrywki będą czuwać animatorzy. Do dnia 24.02.2011 roku przedstawimy opis zadań głównych, zdjęcia wybranych rekwizytów oraz dodatkowe informacje dotyczące motoryki scenariusza. Co do samego PROLOGU Wynik Prologu będzie miał wpływ na początek głównego scenariusza podczas zlotu. Chodzi o miejsca startu oraz zajęte od początku rozgrywki przyczółki. Pieniądze w świecie Syndicate Wars: głównym celem gry scenariuszowej SW jest zarabianie pieniędzy (jest to swoista punktacja). Pieniądze zarabiane w trakcie scenariusza, mogą być w 100% odkładane, aby zdobyć jak najwięcej ich ilość lub tez mogą być wydawane w trakcie rozgrywki na „bieżącą działalność”. Można za nie kupować: środki transportu, dane wywiadowcze, dodatkowe misje na których można zarobić jeszcze więcej oraz wiele innych opcji. Gra przewidziana na 4-6 h Biura rejestracyjne , baza logistyczna , parking, przewidziane są na terenie WKS WAWEL tak jak podczas zlotu. Podczas PROLOGU dwie strony konfliktu rozpoczynają scenariusz na dwóch przeciwległych stronach Pasternika, gdzie przygotowane będą przez organizatora sztaby polowe. Przewidujemy kilka zadań głównych , oraz kilka dodatkowych . GŁÓWNE 1. Założenie bazy polowej w rejonie działań - miejsce wskazane przez organizatora. W wskazane miejsce należy dostarczyć z sztabu polowego odpowiednie rekwizyty , które pozwolą założyć bazę polowa. Bazę polową uznaje się za założoną po podniesieniu flagi strony konfliktu. Animator znajdujący się w bazie przekazywał będzie dowódcy bazy polowej co 0,5 h pieniądze za utrzymanie bazy , które muszą być dostarczone do sztabu polowego. Pieniądze muszą być transportowane w specjalnych walizkach. Bazy polowe można odbijać. Każda z e stron posiada imitacje moździerza. Odpalenie moździerza 20 m od bazy powoduje eliminacje wszystkich graczy w bazie. 2. Kopalnie diamentów - odszukanie kopalni diamentów , utrzymanie , wydobycie diamentów , dostarczenie do sztabu polowego i następnie do handlarza. Na terenie gry rozlokowane będą dwie lub trzy kopalnie diamentów. Kopalnie oznaczone będą odpowiednimi rekwizytami. W każdej kopalni będzie animator , który co 0,5 h od początku gry umieszczał będzie w kopalni woreczek z diamentami. Wydobycie diamentów nastąpić może po 15 min po zajęciu kopalni. Kopalnie uznaje się za zajęta po podniesieniu flagi strony konfliktu. Istnieje możliwość wykupienia informacji o kopalniach od handlarza. 3. Misja artefakt – misja polegająca na odnalezieniu oznaczonego miejsca w terenie 10 m x 10 m gdzie zakopanych będzie 10 ważnych elementów o różnej wadze i wielkości - częściowo widocznych . Zajęcie rejonu oznacza podniesiona flaga .W zaznaczony rejon do wydobycia przedmiotów może wejść max 3 graczy przebranych w białe kombinezony. W rejonie znajduje się również elektroniczna bomba która jest uzbrojona. Kody do rozbrojenia posiada handlarz. Znalezione wszystkie artefakty należy dotransportować do sztabu polowego, gdzie dowódca skontaktuje się z handlarzem. DODATKOWE 1. Misja ratownicza - na terenie scenariusza rozbija się samolot z transportem 2. Nawiązanie łączności – na terenie scenariusza zniszczony został nadajnik , należy go naprawić i nawiązać łączność. 3. Snajper- zadanie wyeliminowania innego oznaczonego gracza 4. Szpieg - zadanie pozyskania informacji o planach przeciwnika REKWIZYTY DO WYKORZYSTANIA PODCZAS PROLOGU 1. Namioty 2. Siatki maskujące 3. Skrzynie 4. Beczki 5. Walizki 6. Worki z imitacją diamentów 7. Elektroniczna bomba 8. Zapalnik do bomby 9. Komputer 10. Radiotelefony 11. Manekiny Podczas scenariusza będzie dwóch handlarzy , którzy będą płacić za diamenty, będzie u nich można lokować pieniądze lub wykupywać informacje . Miejsca spotkań będą tajne. Każdy dowódca będzie musiał umówić takie miejsce spotkania. Handlarz będzie poruszał się Quadem. WAŻNE 1. Nie prowadzimy ognia do środków transportowych 2. Sztaby polowe oraz bazy polowe można odbijać 3. Handlarz nie bierze udziału w grze. 4. Rozjemcy ogniowi oraz animatorzy nie biorą udziału w grze Po zakończeniu scenariusza każdy dowódca podlicza w obecności organizatora tylko i wyłącznie pieniądze co pozwoli stwierdzić która strona wygrała . Diamenty nie są traktowane jako pieniądze Dane Łączność – organizator zapewnia dla dowódców od 4- 8 ( zależności od ilości graczy) starterów sieci – ORANGE Respy , trafienia, leczenie, medycy, - informacje na stronie www.asgscenarios.pl Link to post Share on other sites
nitka Posted February 22, 2011 Author Report Share Posted February 22, 2011 Witam Na stronie www.asgscenarios.pl w zakładce newsy pojawiły się projekty waluty, która wykorzystywana będzie podczas prologu i scenariusza. Na dzień dzisiejszy na prolog zgłosiło się 72 graczy. W przyszłym tygodniu zrobimy wstępny podział stron konfliktu. Jeśli macie jakieś koncepcje lub uwagi kto z kim to piszcie na forum lub bezpośrednio do mnie na www.asgscenarios.pl w zakładce kontakt. Link to post Share on other sites
nitka Posted March 14, 2011 Author Report Share Posted March 14, 2011 Witam Na dzień dzisiejszy zarejestrowanych na SYNDICATE WARS - PROLOG jest 107 graczy. Zgłoszenia można składać do 15.03.2011 roku do godz 23.59. Po tym terminie zgłoszenia przez formularz na stronie www.asgscenarios.pl nie będą przyjmowane. Po terminie zgłoszeniowym przedstawimy podział stron wraz z dowódcami. Link to post Share on other sites
taternik1971 Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 (edited) Czy można gdzieś zobaczyć jaki ma się przydział ? Edited March 19, 2011 by taternik1971 Link to post Share on other sites
Weq Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Ano właśnie, załącznik 2 do regulaminu, rozdział 2, punkt bodajże 23 - lista powinna być 15. :P Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Czy można gdzieś zobaczyć jaki ma się przydział ? Zwłaszcza czy i jaki obowiązuje podział ze względu na mundury. Link to post Share on other sites
Lysol Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Podziękować. Impreza na medal. Organizacyjnie jak również scenariuszowo. Bardzo drobny minusik: * Medyk nie powinien się sam leczyć Pozdrawiam, Lysol Link to post Share on other sites
taternik1971 Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Dla mnie bomba.A tak nawiasem,ile warzyła ta BOMBA ? :icon_biggrin: Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Jak wyżej. Dzięki wszystkim za zabawę. Do zobaczenia w maju. Link to post Share on other sites
water Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 ORGANIZACYJNIE PERFEKCYJNIE !!! zaplecze,gadzety,klimat-MIÓD&MALINA! scenariusz i innowacje rozgrywkowe mega fajne! jesli to byl wstep,to co sie bedzie działo w MAJU??? czekam z niecierpliwoscia na rozwijanie tego(mam nadzieje)kontynuowalnego scenariusza! gratulacje i owacje!! Link to post Share on other sites
JackN Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 (edited) W sumie nigdy nie ważyliśmy "Małej MII" ale zważymy z ciekawości ! Cieszy nas, że przygotowane "gadzety" się podobały ! Arena ASG jako partner w organizacji majowego Syndicata, również będzie się starać aby jeszcze bardziej urozmaicić wyrobami naszego "warsztatu" imprezę organizowaną przez Taktyczny.com :] Pierwsze zadanie jakie sobie stawiamy po Prologu to dopracowanie moździerzy ! Pozdrawiamy Arena ASG - Ssmit Edited March 20, 2011 by ssmit Link to post Share on other sites
Bryndza Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Impreza udana. Wiele ciekawych i innowacyjnych rozwiązań. Na minus można zaliczyć tylko dwie rzeczy, medyków, którzy mogli się sami leczyć oraz "śmierć" całego oddziału w przypadku gdy "zginie" dowódca. Zwlaszcza ta druga zasada jest irytująca i nielogiczna. Link to post Share on other sites
nitka Posted March 20, 2011 Author Report Share Posted March 20, 2011 (edited) Witam ponownie po scenariuszu. Dziękuję jeszcze raz za przybycie na Prolog. Teraz jestem już pewny ,że to był dobry pomysł przed zlotem w maju. Bardzo doceniam wszystkie uwagi. Z pewnością to co omawialiśmy podczas zakończenia oraz to co teraz opisujecie postaramy się zmodyfikować. Samoleczenie medyka to niewypał - natychmiastowa zmiana . Co do eliminacji całego pododdziału to tak jak mówiłem: 70% strat , albo dowódca i zastępca pododdziału zostają wyeliminowani. Jest jeszcze jedna możliwość - dowódca poddaje cały pododdział ,kiedy zdaje sobie sprawę ,że nie wykona założonego zadania. Na dzisiejszym prologu zrealizowaliśmy kilka zadań oraz wykorzystaliśmy kilka rekwizytów , lecz to nie wszystko co jest przewidziane na zlot - wpływ na to miała frekwencja graczy oraz czas. Podsumowując: Klimat imprezy nie zależy tylko od organizatorów , bez Was z pewnością nie bylibyśmy w stanie tego osiągnąć Z maniakalnym pozdrowieniem - do zobaczenia w maju. Edited March 20, 2011 by nitka Link to post Share on other sites
Bryndza Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Co do eliminacji całego pododdziału to tak jak mówiłem: 70% strat , albo dowódca i zastępca pododdziału zostają wyeliminowani. Właśnie ta zasada jest według mnie do zmiany. Zakładając, że dowódca i zastępca "giną" np. od moździerza i reszta ekipy musi wracać. Psuje to cały klimat gdy cały oddział musi zejść, po to w armii jest łańcuch dowodzenia, żeby kolejny najstarszy stopniem przejął dowództwo. Link to post Share on other sites
nitka Posted March 20, 2011 Author Report Share Posted March 20, 2011 Uwierz mi ,że wiem na czym polega w armii łańcuch dowodzenia. Podczas prologu chcieliśmy sprawdzić inne rozwiązania i muszę Ci powiedzieć ,że masz dużo dużo racji w tym co piszesz tylko czy taki system o jakim piszesz nie spowoduje zamieszania. Czy nie stworzymy konfliktów w drużynach - sekcjach. Rozumie ,że po respie znowu miałby dowodzić tak zwany etatowy dowódca. Przekazywanie dowodzenia jest z pewnością dobre w stałych teamach, a na scenariuszach najczęściej są przypadkowe podziały . Podczas prologu otrzymywałem sygnały ,że zdarzały się sytuacje nie wykonywania przez graczy rozkazów. No cóż cenna uwaga i zabiłeś mi klina jak to rozegrać. Ja osobiście skłaniam się do Twojego pomysłu lecz chętnie poczekam na kolejne opinie. Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Osobiście też mi się wydaje, że obecny system nie jest najlepszy - tzn śmierć dowódcy/zastępcy eliminuje oddział. Nie wiem jak było teraz ale mimo wszystko większość oddziałów to ekipy i nie powinno być problemu z przekazaniem dowodzenia. Dodatkowo sugeruję przed zlotem opublikować listę co pozwoli jeszcze znającym się ekipom na jakieś prośby o zmiany przydziałów. Link to post Share on other sites
bartekUS Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Panowie dzięki wszystkim za super imprezę , przede wszystkim organizatorom za kawał dobrej roboty i ciekawie przemyślany scenariusz z wieloma atrakcjami . W 100% nigdy nie dogodzi się wszystkim no cóż ludzie są różni ale dla nas było super pozdrowienia od Tarnów Team . P.S Już podałem się do dymisji za porażkę :icon_biggrin: . Link to post Share on other sites
blade Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 dzięki,dzięki,dzięk! było wybornie!!! z uwag, tylko taka retoryczna - nie da się wyplenić "terminatorstwa" - niestety... Link to post Share on other sites
dixon Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Recon dziękuje za sympatyczną imprezę i świetną organizację. Plusy: +gadżety +klimat +ludzie (brak żywych trupów) Minusy: - trafieni KŁADĄ SIĘ NA ZIEMI ze szmatą na głowach - tak było w regulaminie... nie zostało ot przypomniane i/lub ludzie mieli to w poważaniu w większości. -ginie dowódca/ zastępca - oddział na resp. Ja w ogóle to przeoczyłem i jako dowódca zginąłem, zastępcy nie było i nic się nie sypnęło. Chłopaki grały dalej z powodzeniem. Jak bym wiedział.. to bym i zastępcę namaścił (a tak był jak zawsze) i na rep całą hałastrę zaprowadził. nie da się wyplenić "terminatorstwa" - niestety BYło powiedziane w regulaminie. Nie kojarzysz -> www.asgscenarios.pl -> regulamin -> "OSŁONY BALISTYCZNE , TRAFIENIA , RESPY MEDYK , PRZYPADKI TERMINATORSTWA" ->Rozdział V- PRZYPADKI TERMINATORSTWA!!! Dlatego zamilcz forumowy ostatni sprawiedliwy.... dziękuję. Pozdrawiam Dixon Link to post Share on other sites
nitka Posted March 21, 2011 Author Report Share Posted March 21, 2011 Witam Około 25.04.2011 roku opublikuje na forum listę zarejestrowanych. Nie może się powtórzyć sprawa Dixona i jego teamu którym dziękuje za zrozumienie. Podsumowując sprawę dowódcy i zastępcy: czyli 70% start lub ewentualnie dowodzące w danej chwili sam może poddać pododdział. PS Bartek, może nie od razu dymisja :icon_biggrin: Link to post Share on other sites
goryl017 Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 (edited) Witam! Podziękowania dla wszystkich uczestników oraz organizatorów tej zapierającej dech w piersiach marcowej przebieżki po lesie. Co do plusów to nie będę się powtarzał, ale przysłoniły minusy i to tak skutecznie, że kilka z nich wyłapałem dopiero dziś. I tak: - łączność wewnętrzna sekcji. Warto rozważyć podział kanałów i częstotliwości dostępnych dla każdej ze stron (np. dla azjatów od 1 do 5 dla europy od 6 do 10). Unikniemy nakładania się i strat w czasie na szukanie wolnego kanału. - dowodzenie. Dowódca i zastępca ginie, tym samym odział przestaje istnieć. Inne rozwiązanie wprowadza chaos i zamieszanie. FAKT. Może warto rozważyć, że ekipa która straci dowódce i zastępcę w walce prowadzi ją dalej ale już nie manewruje. Walka statyczna do całkowitego wybicia oddziału lub wycofania przeciwnika. Po tym fakcie (wybicie, wycofanie) zabity dowódca zabiera swą ekipę na respa. - medyk się sam uzdrawia. Pomysł się nie sprawdził, potwierdzam osobistym doświadczeniem. Tu chcę przeprosić kolegę KERMITA bo zarzuciłem mu terminatorstwo a nie wiedziałem, że medyk ma taką możliwość. Moja niewiedza przyczyną mojej winy! PRZEPRASZAM!!! Na szczęście wyjaśniliśmy to w trakcie rozmowy na szczycie. Jakież było moje zdziwienie, bo byłem przekonany o swej racji. - warunki bezpieczeństwa. Sprawdził się pomysł z komendą CYWIL. Warto to wprowadzić do regulaminu. Rozważyłbym też wprowadzenie komendy WYPADEK. Oczywiście z regulacjami postępowania w danej sytuacji. Tu warto zobaczyć jak to jest zorganizowane tu BHP Potwierdzam praktycznym sprawdzianem, to działa. - niebieskie opaski. Uważam, że na takiej grze muszą być jednak może warto rozważyć nieco mniej wyrazisty kolor. Będzie wtedy ciekawiej:) - białe opaski medyka. Zabrano mu samoleczenie (i dobrze) to jednak trzeba mu dać coś w zamian. Tu warto rozważyć zielony kolor opaski z czerwonym krzyżem. Wtedy ta funkcja będzie mniej wyrazista ( czytaj widoczna w lesie) ale bezpieczniejsza. - mapa. Mapa świetna, dokładna i kolorowa. Ale dlaczego laminowana? Tylko podnosi koszt, komplikuje sprawę wykonania (ktoś to musi laminować) i uniemożliwia używania podstawowego narzędzia dowódcy, czyli ołówka lub kredki. A że zamoknie i straci swe właściwości. Cóż, jest to problem dowódcy. Teraz słowo do graczy a dokładnie dla pełniących w swych oddziałach rolę dowódcy. Panowie dowódcy, waszym atrybutem nie jest super replika tylko podstawowy sprzęt sztabowy, czyli mapnik z ołówkiem. Myślę, że warto się w taki element wyposażyć. Wtedy pozbędziemy się przykrego problemu: "gdzie mam tą mapę wsadzić" i "ma ktoś coś do pisania?" Na koniec. Wszystko co napisałem proszę nie traktować jako krytyki tylko luźne spostrzeżenia mające na celu pomóc organizatorowi. To samo dotyczy dowódców. Nie oczekuję też odpowiedzi i komentarzy. Panowie, nie traćcie czasu na pisanie skoro możecie go przeznaczyć na dogrywanie szczegółów majowego starcia korporacji. Życzę powodzenia. Pozdrawiam! Edited March 21, 2011 by goryl017 Link to post Share on other sites
Gregor80 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Walka była bardzo wyrównana, jednak Federacja Korporacji Azjatycki odniosła zwycięstwo nad Nowym Blokiem Ekonomicznym. FKA: 1.680.000 kredytów NBE: 390.000 kredytów Jako, że wynik prologu (założenie przyczółka dla nadciągających głównych sił inwazyjnych korporacji) miał wpływ na sytuację początkową scenariusza majowego. Siły FKA zaczną scenariusz z założoną już w terenie bazą polową obsadzoną oddziałem wojska. Będą też miały na starcie nieco więcej kredytów. Do zobaczenia w maju, a w międzyczasie będziemy zdradzać kolejne niespodzianki przygotowane na zlot! Link to post Share on other sites
Weq Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Witam, Dziękuję za niezłą zabawę i dobre towarzystwo. Chętnie zajrzałem ponownie na "stary dobry Pasternik", coby ponownie zostawić tam garść kulek. Impreza: Było nieźle - na plus bym wskazał wykonanie rekwizytów i eksperymenty polowe (jak na przykład system respów czy zarabianie kasy). Niestety jakoś tak los powiódł moją drużynę, że ani nie poszukaliśmy artefaktu, ani nie pojeździliśmy transportem, ani nie postrzelaliśmy z moździerza - za to popilnowaliśmy bazy polowej przez 1,5h :P . Ale rozumiem, że przy 110 uczestnikach się tak mogło ułożyć. Sam system respów - wydaje mi się ciekawy, ale jednak wolę klasyczny, przynajmniej w wymiarze nie likwidowania całej drużyny (casus z obroną bazy przedstawiony na apelu wydaje mi się słusznym argumentem przeciwko takiemu rozwiązaniu). Dodatkowo dowódca i z-ca stają się w tym układzie VIPami w pewnym sensie i wycięcie ich dwóch powinno spowodować gromadne i natychmiastowe poddanie się całej drużyny. Najpoważniejsze zastrzeżenie mam do czasu trwania gry. Miała trwać 4-6 godzin - nie tylko ja zrozumiałem, że chodziło o faktyczną grę, a nie pobyt na terenie Pasternika. Faktyczna rozgrywka rozpoczęła się po 10 (wydaje mi się że bliżej 1030) by zakończyć się punkt 1430 - przy czym ta godzina już o 12 była znana. Czyli nie chodziło o przebieg rozgrywki, ani o pogodę (stabilną wszakże i bez opadów). Po prostu jeśli zadania są "taktyczne" (tzn. możliwe jest np. pilnowanie bazy przez godzinę) - to w porządku, tylko w takim razie niech gra potrwa tak z 5-6 godzin, żeby była szansa na większą rozmaitość akcji per drużyna. Terminatorki nie stwierdziłem, a zresztą teoretycznie nie zależy to od orgów, więc pretensje do nas samych można mieć. Jedno pytanie na koniec - o ile dobrze zrozumiałem z plotek, zrezygnowano w pewnym momencie z piłek tenisowych w moździerzach - a na co je zamieniono? Pozdrawiam, Weq Link to post Share on other sites
dixon Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Jedno pytanie na koniec - o ile dobrze zrozumiałem z plotek' date=' zrezygnowano w pewnym momencie z piłek tenisowych w moździerzach - a na co je zamieniono?[/quote'] Nom, ciekawe. :) Też pytam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts