Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SYNDICATE WARS - PROLOG, 20.03.2011, Kraków


Recommended Posts

logo_big.jpeg

 

patronat.png

 

Witamy serdecznie!

 

Zapraszamy wszystkich chętnych na prolog gry scenariuszowej SYNDICATE WARS. Prolog poświęcony jest wprowadzeniu graczy do decydującej rozgrywki podczas majowego zlotu. Jednocześnie chciałbym poinformować, że ruszyła strona SYNDICATE WARS - www.asgscenarios.pl

 

Strona internetowa będzie posiadała wszelkie informacje dotyczące obecnej jak i kolejnych edycji. Każdy gracz będzie mógł śledzić rozwój sytuacji na wirtualnym podziale świata.

 

Termin scenariusza – 20.03.2011 godz. 9.00

Wiek - 18+

Miejsce scenariusza - GOSz Pasternik

Parking – WKS Wawel

Biura rejestracyjne - WKS Wawel

Liczba miejsc – 200 graczy

Cena - 30 zł.

Termin zgłoszeń – do 15.03.2011r.

Nr konta - nr konta będzie podany do 20.02.2011r.

 

Podczas zgłoszenia proszę podać rodzaj umundurowania (kamuflaż). Po zakończonym zgłoszeniu gracze zostaną podzieleni wg umundurowania co zostanie zamieszczone na stronie głównej. Każdy gracz otrzyma swój numer, co będzie ujęte na ID.

 

 

ORGANIZATOR ZAPEWNIA

 

- Miejsce parkingowe

- Stronę internetową, gdzie będą zamieszczane wszystkie informacje

- Pamiątkowe ID

- Namioty sztabowe

- Ciepły posiłek

- Miejsce cateringowe dla uczestników

- Środki transportowe

- Mapy

- Pirotechnika

- Rekwizyty

- Rozjemców ogniowych oraz instruktorów

- Flagi dla stron konfliktu

- Sprzęt niezbędny do wykonania zadań podczas sceno

 

 

UCZESTNICY POWINNI POSIADAĆ

 

- Dowód osobisty

- Bezpieczną ochronę oczu

- Wyposażenie wg uznania

- Wypełnione oświadczenie ( ułatwi rejestrację )

 

 

WAŻNE

 

Wszystkie informacje dotyczące samego scenariusza zamieszczane będą na oficjalnej stronie SYNDICATE WARS - www.asgscenarios.pl w zakładce newsy do dnia 15.02.2011r.

 

Komplet dokumentów dotyczący rozgrywek ASG jest na stronie www.asgscenarios.pl w zakładce Regulamin do dnia 08.02.2011r.

 

Zgłoszenia należy kierować przez kontakt na oficjalnej stronie SYNDICATE WARS

 

Podczas prologu przewidziane będą zadania dla graczy lubiących strzelankę, jak i działania taktyczne.

 

Mapa terenu wraz z wyrysowana sytuacja polityczną oraz zadaniami do wykonania udostępniona będzie dostępna od dnia 20.02.2011r.

Edited by nitka
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam serdecznie

Gra scenariuszowa SYNDICATE WARS – PROLOG przewidziana na 20 .03.2011 roku jest wstępem do właściwych manewrów które odbędą się podczas I Krakowskiego Zlotu Airsoftowego w dniach 29.04.- 02. 05.2011.

Jak już pewnie wiecie SYNDICATE WARS będzie cyklem rozgrywek odbywających się w różnych rejonach wirtualnego świata. Podczas każdej rozgrywki strony konfliktu walczyć będą o inne dobra tego świata. Diamenty, złoto, ropa, żywność , technologie to jedne z nielicznych elementów o które od wieków ludzkość prowadzi zacięte konflikty. Po każdej rozgrywce mapa wpływów będzie się zmieniać. Stopień trudności oraz miejsce każdego kolejnego scenariusza uzależnione będą od zaawansowania graczy. Wszystkie informacje zawarte będą na stronie internetowej www.asgscenarios.pl .

Sam scenariusz podczas zlotu majowego przewidziany jest na ok. 8-10 h , gdzie będzie kilka zadań głównych

( jawnych dla obu stron, wrysowanych na mapę ) oraz kilka do kilkunastu zadań dodatkowych (niejawnych dla stron). Dodatkowo przewidujemy zadania , które będą do pozyskania podczas kontaktu z handlarzami informacji oraz negocjatorami.

Podczas wszystkich zadań wykorzystywane będą środki transportowe, rekwizyty oraz dla zapewnienia możliwie dużego realizmu – pieniądze zlotowe. Nad przebiegiem rozgrywki będą czuwać animatorzy.

Do dnia 24.02.2011 roku przedstawimy opis zadań głównych, zdjęcia wybranych rekwizytów oraz dodatkowe informacje dotyczące motoryki scenariusza.

 

Co do samego PROLOGU

 

Wynik Prologu będzie miał wpływ na początek głównego scenariusza podczas zlotu. Chodzi o miejsca startu oraz zajęte od początku rozgrywki przyczółki.

Pieniądze w świecie Syndicate Wars: głównym celem gry scenariuszowej SW jest zarabianie pieniędzy (jest to swoista punktacja). Pieniądze zarabiane w trakcie scenariusza, mogą być w 100% odkładane, aby zdobyć jak najwięcej ich ilość lub tez mogą być wydawane w trakcie rozgrywki na „bieżącą działalność”. Można za nie kupować: środki transportu, dane wywiadowcze, dodatkowe misje na których można zarobić jeszcze więcej oraz wiele innych opcji.

Gra przewidziana na 4-6 h

Biura rejestracyjne , baza logistyczna , parking, przewidziane są na terenie WKS WAWEL tak jak podczas zlotu.

Podczas PROLOGU dwie strony konfliktu rozpoczynają scenariusz na dwóch przeciwległych stronach Pasternika, gdzie przygotowane będą przez organizatora sztaby polowe. Przewidujemy kilka zadań głównych , oraz kilka dodatkowych .

 

GŁÓWNE

 

1. Założenie bazy polowej w rejonie działań - miejsce wskazane przez organizatora. W wskazane miejsce należy dostarczyć z sztabu polowego odpowiednie rekwizyty , które pozwolą założyć bazę polowa. Bazę polową uznaje się za założoną po podniesieniu flagi strony konfliktu. Animator znajdujący się w bazie przekazywał będzie dowódcy bazy polowej co 0,5 h pieniądze za utrzymanie bazy , które muszą być dostarczone do sztabu polowego. Pieniądze muszą być transportowane w specjalnych walizkach. Bazy polowe można odbijać. Każda z e stron posiada imitacje moździerza. Odpalenie moździerza 20 m od bazy powoduje eliminacje wszystkich graczy w bazie.

 

2. Kopalnie diamentów - odszukanie kopalni diamentów , utrzymanie , wydobycie diamentów , dostarczenie do sztabu polowego i następnie do handlarza. Na terenie gry rozlokowane będą dwie lub trzy kopalnie diamentów. Kopalnie oznaczone będą odpowiednimi rekwizytami. W każdej kopalni będzie animator , który co 0,5 h od początku gry umieszczał będzie w kopalni woreczek z diamentami. Wydobycie diamentów nastąpić może po 15 min po zajęciu kopalni. Kopalnie uznaje się za zajęta po podniesieniu flagi strony konfliktu. Istnieje możliwość wykupienia informacji o kopalniach od handlarza.

 

3. Misja artefakt – misja polegająca na odnalezieniu oznaczonego miejsca w terenie 10 m x 10 m gdzie zakopanych będzie 10 ważnych elementów o różnej wadze i wielkości - częściowo widocznych . Zajęcie rejonu oznacza podniesiona flaga .W zaznaczony rejon do wydobycia przedmiotów może wejść max 3 graczy przebranych w białe kombinezony. W rejonie znajduje się również elektroniczna bomba która jest uzbrojona. Kody do rozbrojenia posiada handlarz. Znalezione wszystkie artefakty należy dotransportować do sztabu polowego, gdzie dowódca skontaktuje się z handlarzem.

 

 

 

DODATKOWE

1. Misja ratownicza - na terenie scenariusza rozbija się samolot z transportem

2. Nawiązanie łączności – na terenie scenariusza zniszczony został nadajnik , należy go naprawić i nawiązać łączność.

3. Snajper- zadanie wyeliminowania innego oznaczonego gracza

4. Szpieg - zadanie pozyskania informacji o planach przeciwnika

 

REKWIZYTY DO WYKORZYSTANIA PODCZAS PROLOGU

1. Namioty

2. Siatki maskujące

3. Skrzynie

4. Beczki

5. Walizki

6. Worki z imitacją diamentów

7. Elektroniczna bomba

8. Zapalnik do bomby

9. Komputer

10. Radiotelefony

11. Manekiny

Podczas scenariusza będzie dwóch handlarzy , którzy będą płacić za diamenty, będzie u nich można lokować pieniądze lub wykupywać informacje . Miejsca spotkań będą tajne. Każdy dowódca będzie musiał umówić takie miejsce spotkania. Handlarz będzie poruszał się Quadem.

WAŻNE

1. Nie prowadzimy ognia do środków transportowych

2. Sztaby polowe oraz bazy polowe można odbijać

3. Handlarz nie bierze udziału w grze.

4. Rozjemcy ogniowi oraz animatorzy nie biorą udziału w grze

Po zakończeniu scenariusza każdy dowódca podlicza w obecności organizatora tylko i wyłącznie pieniądze co pozwoli stwierdzić która strona wygrała . Diamenty nie są traktowane jako pieniądze

Dane

Łączność – organizator zapewnia dla dowódców od 4- 8 ( zależności od ilości graczy) starterów sieci – ORANGE

Respy , trafienia, leczenie, medycy, - informacje na stronie www.asgscenarios.pl

Link to post
Share on other sites

Witam

Na stronie www.asgscenarios.pl w zakładce newsy pojawiły się projekty waluty, która wykorzystywana będzie podczas prologu i scenariusza.

 

Na dzień dzisiejszy na prolog zgłosiło się 72 graczy. W przyszłym tygodniu zrobimy wstępny podział stron konfliktu. Jeśli macie jakieś koncepcje lub uwagi kto z kim to piszcie na forum lub bezpośrednio do mnie na www.asgscenarios.pl w zakładce kontakt.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam

Na dzień dzisiejszy zarejestrowanych na SYNDICATE WARS - PROLOG jest 107 graczy. Zgłoszenia można składać do 15.03.2011 roku do godz 23.59. Po tym terminie zgłoszenia przez formularz na stronie www.asgscenarios.pl nie będą przyjmowane. Po terminie zgłoszeniowym przedstawimy podział stron wraz z dowódcami.

Link to post
Share on other sites

ORGANIZACYJNIE PERFEKCYJNIE !!!

zaplecze,gadzety,klimat-MIÓD&MALINA!

scenariusz i innowacje rozgrywkowe mega fajne!

jesli to byl wstep,to co sie bedzie działo w MAJU???

czekam z niecierpliwoscia na rozwijanie tego(mam nadzieje)kontynuowalnego scenariusza!

gratulacje i owacje!!

Link to post
Share on other sites

W sumie nigdy nie ważyliśmy "Małej MII" ale zważymy z ciekawości !

Cieszy nas, że przygotowane "gadzety" się podobały ! Arena ASG jako partner w organizacji majowego Syndicata, również będzie się starać aby jeszcze bardziej urozmaicić wyrobami naszego "warsztatu" imprezę organizowaną przez Taktyczny.com :]

Pierwsze zadanie jakie sobie stawiamy po Prologu to dopracowanie moździerzy !

 

Pozdrawiamy

 

Arena ASG - Ssmit

Edited by ssmit
Link to post
Share on other sites

Impreza udana. Wiele ciekawych i innowacyjnych rozwiązań. Na minus można zaliczyć tylko dwie rzeczy, medyków, którzy mogli się sami leczyć oraz "śmierć" całego oddziału w przypadku gdy "zginie" dowódca. Zwlaszcza ta druga zasada jest irytująca i nielogiczna.

Link to post
Share on other sites

Witam ponownie po scenariuszu.

Dziękuję jeszcze raz za przybycie na Prolog. Teraz jestem już pewny ,że to był dobry pomysł przed zlotem w maju. Bardzo doceniam wszystkie uwagi.

Z pewnością to co omawialiśmy podczas zakończenia oraz to co teraz opisujecie postaramy się zmodyfikować.

Samoleczenie medyka to niewypał - natychmiastowa zmiana . Co do eliminacji całego pododdziału to tak jak mówiłem: 70% strat , albo dowódca i zastępca pododdziału zostają wyeliminowani. Jest jeszcze jedna możliwość - dowódca poddaje cały pododdział ,kiedy zdaje sobie sprawę ,że nie wykona założonego zadania.

Na dzisiejszym prologu zrealizowaliśmy kilka zadań oraz wykorzystaliśmy kilka rekwizytów , lecz to nie wszystko co jest przewidziane na zlot - wpływ na to miała frekwencja graczy oraz czas.

Podsumowując:

Klimat imprezy nie zależy tylko od organizatorów , bez Was z pewnością nie bylibyśmy w stanie tego osiągnąć

Z maniakalnym pozdrowieniem - do zobaczenia w maju.

Edited by nitka
Link to post
Share on other sites
Co do eliminacji całego pododdziału to tak jak mówiłem: 70% strat , albo dowódca i zastępca pododdziału zostają wyeliminowani.

Właśnie ta zasada jest według mnie do zmiany. Zakładając, że dowódca i zastępca "giną" np. od moździerza i reszta ekipy musi wracać. Psuje to cały klimat gdy cały oddział musi zejść, po to w armii jest łańcuch dowodzenia, żeby kolejny najstarszy stopniem przejął dowództwo.

Link to post
Share on other sites

Uwierz mi ,że wiem na czym polega w armii łańcuch dowodzenia. Podczas prologu chcieliśmy sprawdzić inne rozwiązania i muszę Ci powiedzieć ,że masz dużo dużo racji w tym co piszesz tylko czy taki system o jakim piszesz nie spowoduje zamieszania. Czy nie stworzymy konfliktów w drużynach - sekcjach. Rozumie ,że po respie znowu miałby dowodzić tak zwany etatowy dowódca. Przekazywanie dowodzenia jest z pewnością dobre w stałych teamach, a na scenariuszach najczęściej są przypadkowe podziały . Podczas prologu otrzymywałem sygnały ,że zdarzały się sytuacje nie wykonywania przez graczy rozkazów. No cóż cenna uwaga i zabiłeś mi klina jak to rozegrać. Ja osobiście skłaniam się do Twojego pomysłu lecz chętnie poczekam na kolejne opinie.

Link to post
Share on other sites

Osobiście też mi się wydaje, że obecny system nie jest najlepszy - tzn śmierć dowódcy/zastępcy eliminuje oddział. Nie wiem jak było teraz ale mimo wszystko większość oddziałów to ekipy i nie powinno być problemu z przekazaniem dowodzenia.

 

Dodatkowo sugeruję przed zlotem opublikować listę co pozwoli jeszcze znającym się ekipom na jakieś prośby o zmiany przydziałów.

Link to post
Share on other sites

Panowie dzięki wszystkim za super imprezę , przede wszystkim organizatorom za kawał dobrej roboty i ciekawie przemyślany scenariusz z wieloma atrakcjami . W 100% nigdy nie dogodzi się wszystkim no cóż ludzie są różni ale dla nas było super

pozdrowienia od Tarnów Team .

 

P.S

 

Już podałem się do dymisji za porażkę :icon_biggrin: .

Link to post
Share on other sites

Recon dziękuje za sympatyczną imprezę i świetną organizację.

 

Plusy:

+gadżety

+klimat

+ludzie (brak żywych trupów)

 

Minusy:

- trafieni KŁADĄ SIĘ NA ZIEMI ze szmatą na głowach - tak było w regulaminie... nie zostało ot przypomniane i/lub ludzie mieli to w poważaniu w większości.

-ginie dowódca/ zastępca - oddział na resp. Ja w ogóle to przeoczyłem i jako dowódca zginąłem, zastępcy nie było i nic się nie sypnęło. Chłopaki grały dalej z powodzeniem. Jak bym wiedział.. to bym i zastępcę namaścił (a tak był jak zawsze) i na rep całą hałastrę zaprowadził.

nie da się wyplenić "terminatorstwa" - niestety

BYło powiedziane w regulaminie. Nie kojarzysz -> www.asgscenarios.pl -> regulamin -> "OSŁONY BALISTYCZNE , TRAFIENIA , RESPY MEDYK , PRZYPADKI TERMINATORSTWA" ->Rozdział V- PRZYPADKI TERMINATORSTWA!!!

Dlatego zamilcz forumowy ostatni sprawiedliwy.... dziękuję.

 

Pozdrawiam Dixon

Link to post
Share on other sites

Witam

Około 25.04.2011 roku opublikuje na forum listę zarejestrowanych. Nie może się powtórzyć sprawa Dixona i jego teamu którym dziękuje za zrozumienie.

Podsumowując sprawę dowódcy i zastępcy: czyli 70% start lub ewentualnie dowodzące w danej chwili sam może poddać pododdział.

PS

Bartek, może nie od razu dymisja :icon_biggrin:

Link to post
Share on other sites

Witam!

Podziękowania dla wszystkich uczestników oraz organizatorów tej zapierającej dech w piersiach marcowej przebieżki po lesie.

Co do plusów to nie będę się powtarzał, ale przysłoniły minusy i to tak skutecznie, że kilka z nich wyłapałem dopiero dziś. I tak:

- łączność wewnętrzna sekcji. Warto rozważyć podział kanałów i częstotliwości dostępnych dla każdej ze stron (np. dla azjatów od 1 do 5 dla europy od 6 do 10). Unikniemy nakładania się i strat w czasie na szukanie wolnego kanału.

 

- dowodzenie. Dowódca i zastępca ginie, tym samym odział przestaje istnieć. Inne rozwiązanie wprowadza chaos i zamieszanie. FAKT. Może warto rozważyć, że ekipa która straci dowódce i zastępcę w walce prowadzi ją dalej ale już nie manewruje. Walka statyczna do całkowitego wybicia oddziału lub wycofania przeciwnika. Po tym fakcie (wybicie, wycofanie) zabity dowódca zabiera swą ekipę na respa.

 

- medyk się sam uzdrawia. Pomysł się nie sprawdził, potwierdzam osobistym doświadczeniem. Tu chcę przeprosić kolegę KERMITA bo zarzuciłem mu terminatorstwo a nie wiedziałem, że medyk ma taką możliwość. Moja niewiedza przyczyną mojej winy! PRZEPRASZAM!!! Na szczęście wyjaśniliśmy to w trakcie rozmowy na szczycie. Jakież było moje zdziwienie, bo byłem przekonany o swej racji.

 

- warunki bezpieczeństwa. Sprawdził się pomysł z komendą CYWIL. Warto to wprowadzić do regulaminu. Rozważyłbym też wprowadzenie komendy WYPADEK. Oczywiście z regulacjami postępowania w danej sytuacji. Tu warto zobaczyć jak to jest zorganizowane tu BHP Potwierdzam praktycznym sprawdzianem, to działa.

 

- niebieskie opaski. Uważam, że na takiej grze muszą być jednak może warto rozważyć nieco mniej wyrazisty kolor. Będzie wtedy ciekawiej:)

 

- białe opaski medyka. Zabrano mu samoleczenie (i dobrze) to jednak trzeba mu dać coś w zamian. Tu warto rozważyć zielony kolor opaski z czerwonym krzyżem. Wtedy ta funkcja będzie mniej wyrazista ( czytaj widoczna w lesie) ale bezpieczniejsza.

 

- mapa. Mapa świetna, dokładna i kolorowa. Ale dlaczego laminowana? Tylko podnosi koszt, komplikuje sprawę wykonania (ktoś to musi laminować) i uniemożliwia używania podstawowego narzędzia dowódcy, czyli ołówka lub kredki. A że zamoknie i straci swe właściwości. Cóż, jest to problem dowódcy.

 

Teraz słowo do graczy a dokładnie dla pełniących w swych oddziałach rolę dowódcy. Panowie dowódcy, waszym atrybutem nie jest super replika tylko podstawowy sprzęt sztabowy, czyli mapnik z ołówkiem. Myślę, że warto się w taki element wyposażyć. Wtedy pozbędziemy się przykrego problemu: "gdzie mam tą mapę wsadzić" i "ma ktoś coś do pisania?"

 

Na koniec. Wszystko co napisałem proszę nie traktować jako krytyki tylko luźne spostrzeżenia mające na celu pomóc organizatorowi. To samo dotyczy dowódców.

Nie oczekuję też odpowiedzi i komentarzy. Panowie, nie traćcie czasu na pisanie skoro możecie go przeznaczyć na dogrywanie szczegółów majowego starcia korporacji. Życzę powodzenia.

 

Pozdrawiam!

Edited by goryl017
Link to post
Share on other sites

zwycieztwo_FKA.jpg

 

Walka była bardzo wyrównana, jednak Federacja Korporacji Azjatycki odniosła zwycięstwo nad Nowym Blokiem Ekonomicznym.

 

FKA: 1.680.000 kredytów

NBE: 390.000 kredytów

 

Jako, że wynik prologu (założenie przyczółka dla nadciągających głównych sił inwazyjnych korporacji) miał wpływ na sytuację początkową scenariusza majowego. Siły FKA zaczną scenariusz z założoną już w terenie bazą polową obsadzoną oddziałem wojska. Będą też miały na starcie nieco więcej kredytów. Do zobaczenia w maju, a w międzyczasie będziemy zdradzać kolejne niespodzianki przygotowane na zlot!

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Dziękuję za niezłą zabawę i dobre towarzystwo. Chętnie zajrzałem ponownie na "stary dobry Pasternik", coby ponownie zostawić tam garść kulek.

 

Impreza:

Było nieźle - na plus bym wskazał wykonanie rekwizytów i eksperymenty polowe (jak na przykład system respów czy zarabianie kasy). Niestety jakoś tak los powiódł moją drużynę, że ani nie poszukaliśmy artefaktu, ani nie pojeździliśmy transportem, ani nie postrzelaliśmy z moździerza - za to popilnowaliśmy bazy polowej przez 1,5h :P . Ale rozumiem, że przy 110 uczestnikach się tak mogło ułożyć.

 

Sam system respów - wydaje mi się ciekawy, ale jednak wolę klasyczny, przynajmniej w wymiarze nie likwidowania całej drużyny (casus z obroną bazy przedstawiony na apelu wydaje mi się słusznym argumentem przeciwko takiemu rozwiązaniu). Dodatkowo dowódca i z-ca stają się w tym układzie VIPami w pewnym sensie i wycięcie ich dwóch powinno spowodować gromadne i natychmiastowe poddanie się całej drużyny.

 

Najpoważniejsze zastrzeżenie mam do czasu trwania gry. Miała trwać 4-6 godzin - nie tylko ja zrozumiałem, że chodziło o faktyczną grę, a nie pobyt na terenie Pasternika. Faktyczna rozgrywka rozpoczęła się po 10 (wydaje mi się że bliżej 1030) by zakończyć się punkt 1430 - przy czym ta godzina już o 12 była znana. Czyli nie chodziło o przebieg rozgrywki, ani o pogodę (stabilną wszakże i bez opadów). Po prostu jeśli zadania są "taktyczne" (tzn. możliwe jest np. pilnowanie bazy przez godzinę) - to w porządku, tylko w takim razie niech gra potrwa tak z 5-6 godzin, żeby była szansa na większą rozmaitość akcji per drużyna.

 

Terminatorki nie stwierdziłem, a zresztą teoretycznie nie zależy to od orgów, więc pretensje do nas samych można mieć.

 

Jedno pytanie na koniec - o ile dobrze zrozumiałem z plotek, zrezygnowano w pewnym momencie z piłek tenisowych w moździerzach - a na co je zamieniono?

 

Pozdrawiam,

Weq

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...