krzak501 Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 (edited) Witam. Pelno tutaj na forum problemow z glockiem, przewertowalem je wszystkie, lecz nikt nie opisal tego, co przydaza sie mnie. Mam glocka 17 kwa / ksc. Latwiej powiedziec kiedy blow back cofa sie do samego konca, niz kiedy tego nie robi. Jesli strzelam na pusto to cofa sie do konca raz na jakies powiedzmy 2-3 magi. Czesto syfonuje. Srubka z tylu zamka dokrecona na maxa, magazynek uszczelniony, replika przesmarowana. Oddalem go do serwisu, ale pan w serwisie **** (nie chce robic antyreklamy) powiedzial, ze to cos z zamkiem, lecz on nie wie co to i nie potrafi tego naprawic. Mam nadzieje, ze, kochani forumowicze, dla odmiany ktos z was bedzie potrafil rozwiazac ten problem. P.S. Podczas strzelania zarowno glock jak i gaz trzymane sa w temperaturze pokojowej, wiec na pewno sie nie mrozi. EDIT: W najgorszym wypadku, myslicie, ze wymiana zamka na nowy cos pomoze? Edited March 24, 2011 by krzak501 Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Wątpię, zamek jest jedynie obudową trzymającą mechanizm. Chyba, że serwisant miał na mysli "zamek" ze wszystkim w środku czyli wraz z zespołem BB. Ale na tej zasadzie można równie dobrze powiedzieć "w tym przypadku nie działa glock, zalecam wymianę"... Quote Link to post Share on other sites
krzak501 Posted March 25, 2011 Author Report Share Posted March 25, 2011 Wątpię, zamek jest jedynie obudową trzymającą mechanizm. Chyba, że serwisant miał na mysli "zamek" ze wszystkim w środku czyli wraz z zespołem BB. Ale na tej zasadzie można równie dobrze powiedzieć "w tym przypadku nie działa glock, zalecam wymianę"... Mysle, ze mial na mysli zamek ze wszystkimi jego wnetrznosciami. Niedokladnie napisalem, bo dla mnie sprawa jest bardzo znajoma i przez pospiech i rozpacz nad gloczkiem wydalo mi sie oczywiste, o 'jaki zamek dokladnie chodzi', taki moj.. nieudany skrot myslowy: P Nadal nie chce robic antyreklamy, ale co jak co, lecz w tym serwisie akurat powinni wiedziec jak to naprawic.. Dlatego zostalem zmuszony truc wam tylki. Dodam, ze gazem, ktory uzywam jest TO cudo. Nie wiem co jeszcze moge o nim powiedziec, by rozjasnic sprawe, czekam na Wasza burze mozgow Panowie ;) Quote Link to post Share on other sites
Ownage Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Cóż, pozostaje Ci jedynie rozebrać klamkę, a w zasadzie głównie cały zamek, na części pierwsze, jeśli się na tym znasz, bo jesli nie to lepiej sie za to nie zabieraj. Dokładnie wyczyść i nasmaruj części które się powinno smarować. Złóż z powrotem i przyjrzyj się dokładnie działaniu mechanizmu. Szczególnie na Twoim miejscu skupiłbym się na zespole tłoka-cylindra-dyszy-zaworu gazowego. Sprawdź czy cz przypadkiem np cylinder od blowbacku nie jest pęknięty lub czy nie ma jakichś ubytków w uszczelce tłoka i/lub w samym cylindrze. Rozbierz cały ten zespół i sprawdź sprężyny powrotne przy tłoku czy żadna się nie zerwała itp. Warto takrze sprawdzić w tym wypadku mechanizm zbijaka (właściwie cały zespół elementów odpowiedzialnych za zbijanie zaworka w magazynku) gdyż może zbijak jest krzywy/ukruszony/stepiony lub co innego powoduje, że bije za słabo. Tak zdalnie, nie widząc repliki ani jej nie trzymając w ręku trudno cokolwiek stwierdzić. Quote Link to post Share on other sites
Karczownik ZW Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 Myślę, że problem może być z rocket valve (wolne tłumaczenie zawór rakietowy, na schemacie część nr 24). Zobacz czy się nie rozleciał, bo w moim klocku był z tworzywa. Objawy podobne do twoich spada moc i efekt bb oraz częste syfony. Tutaj masz przystępny opis wymiany tej części: http://www.airsoftforum.com/board/Installing-Ksc-kwa-Glock-t126819.html Jednak muszę Cię zmartwić jeśli to to się zepsuło to czeka Cię zakładanie konta na Pay Pal i zamówienie z np. WGC Shop. W Polsce ani w Anglii (szukałem) ostatnio był nie do dostania (rzekome problemy z dostawcą). Dlatego też pewnie Pan w serwisie Cię "spuścił na drzewo", nie opłaca im się sprowadzać jednej części. Przykre ale prawdziwe. Kosz sprowadzenie (najtaniej jak się da) to około w przeliczeniu 40 pln. Pozdrawiam JK Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 Albo też w okolicy mechanizmu uderzeniowego, możliwości jest sporo, zwłaszcza w KSC które do niezawodnych nie należy... Quote Link to post Share on other sites
Czarny650 Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 Mam taki problem. Poszukuję części do Glocka 17 KWA o nr 81 i 82 z listy części. Ma ktoś dostęp do części z tego glocka? Quote Link to post Share on other sites
Karczownik ZW Posted April 18, 2011 Report Share Posted April 18, 2011 Mam taki problem. Poszukuję części do Glocka 17 KWA o nr 81 i 82 z listy części. Ma ktoś dostęp do części z tego glocka? Musisz szukać na rynku wtórnym lub chińskich sklepach. Quote Link to post Share on other sites
Czarny650 Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 Zdobyłem części. Ogólnie wysłałem glocka wcześniej do Capri na naprawę, ale nie było mnie stać. Usterka była następująca: po strzale kulka wypadała z lufy a cały gaz wylatywał syfonem. Usterka powstała poprzez zapiaszczenie. Wyczyściłem go i nic to nie zmieniło. Po wysłaniu do Capri napisali mi maila że brakło części i syfon jest spowodowany delikatnie nadpękniętym zamkiem. Wymieniłem zamek, a części zamontowałem...problem jednak nie zniknął...jakieś pomysły o co chodzi? Quote Link to post Share on other sites
Widmo34 Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 Sprawdz głowice tłoka może uszczelka na niej jest uszkodzona Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 Nadpęknięty zamek nie powoduje syfonowania. Zacznij od gruntownego czyszczenia repliki i posklądania jej starannie z powrotem wraz z odpowiednim smarowaniem. Quote Link to post Share on other sites
Czarny650 Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 (edited) Głowica tłoka jest ok. Przesmarowałem i teraz strzela na zmianę burstem albo na auto (puki gaz się nie skończy) :/ Rozbiorę i poskładam jeszcze raz. Edited April 23, 2011 by Czarny650 Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 Ważniejsze jednak z tych dwóch rzeczy które wymieniłem było wyczyszczenie. Zapewniam ;) Quote Link to post Share on other sites
Czarny650 Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 Co do mojej usterki...wystarczyło podłożyć cieniutką podkładkę pod zespół cylindra i wszystko bangla jak powinno(tak jakby ktoś miał podobną usterkę) ;) Quote Link to post Share on other sites
Gajos999 Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 czyli pod gumową uszczelkę na prowadnicy cylindra tak ? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 11, 2011 Report Share Posted July 11, 2011 nie, pod zespł BB. Między niego a zamek. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.