Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Nie sugeruj się moją ilością postów. Jednak czy chodzi ci o lufę wewnętrzną czy zewnętrzną? Bo jeśli ta pierwsza to wyjmujesz dekiel, odkręcasz selektor ognia no i

oczywiście odkręcasz chwyt. Następnie koło komory hop-up znajduję się taki klocek wyjmujesz go. Następnie odkręcasz śrubki, które mocują komorę hopa do takiego klocka, kiedy już to zrobisz cofasz gearbox lekko do tyłu w stronę kolby,a komorę hop up do przodu broni. I wyciągasz geara do góry ( tam gdzie był dekiel) kiedy tył geara wyjdzie ciągniesz lekko ale konsekwentnie do tyłu i już praktycznie powinien być wyjęty. Czasami jest tak, że dysza się zaklinuje w komorze to można ją lekką cofnąć bo jest na sprężynie. No i żeby wyjąc całą lufę wewnętrzną musisz komorę hopa od niej odłączyć i wyjąć od przodu. Pozdro :)

Link to post
Share on other sites

Lufę zewnętrzną-ściągasz atrapę rury gazowej(odrygluj wcześniej ją),wykręć tłumik płomienia i jego adapter(jest na imbus),później po kolei wybijaj piny.Odrygluj obejmę łoża(taka mała wajcha po prawej stronie) i je zdejmij.Wybij ten duży pin,podnieś szczerbinkę i zdemontuj ją(ostrożnie,ja swoją niechcący złamałem-mam już zamiennik),pod spodem masz kolejny imbus-wykręć go.Voila-możesz ściągnąć podstawę szczerbinki i wyjąć lufę zewnętrzną.Teraz GB-wykręć śrubę chwytu pistoletowego,zdejmij go z silnika.Następnie kombinerkami wykręć śrubę selektora ognia.Zostanie Ci tylko teraz powoli powykręcać śruby trzymające komorę HU i wyciągnąć mechanikę z korpusu.Powodzenia :happy:

PS.Piny i części drobniejsze odkładaj najlepiej do jakiejś puszki,żeby później nie szukać :dry:

Link to post
Share on other sites

Odkręciłem chwyt, śrubki przy komorze HU, wyjąłem ten klocek i popchnąłem trochę komorę do przodu tak jak pisaliście i już gearbox wychodzi do pewnego stopnia (widzę przez otwór od selektora tylko część otworu, gdzie się go wkręca), ale dalej się go wyciągnąć nie da. Nie próbowałem za mocno, więc po prostu zrobić to na siłę, czy też coś pominąłem?

Link to post
Share on other sites

Odkręciłem chwyt, śrubki przy komorze HU, wyjąłem ten klocek i popchnąłem trochę komorę do przodu tak jak pisaliście i już gearbox wychodzi do pewnego stopnia (widzę przez otwór od selektora tylko część otworu, gdzie się go wkręca), ale dalej się go wyciągnąć nie da. Nie próbowałem za mocno, więc po prostu zrobić to na siłę, czy też coś pominąłem?

Ja u siebie musiałem troszkę odgiąć korpus, bo system selektora sie blokował ;)

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...