Lane Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 (edited) Witam Parę dni temu zakupiłem replikę CM 0.28. Tego samego dnia którego przyszła, dźwignia od selektora ognia poluzowała się, a następnie odpadła. Przykręciłem ją, ale przez to, że jestem strasznie niezdarny, przy przykręcaniu tryby ognia zmieniły swoje położenie. Po prostu za mocno przykręciłem i teraz np. tryb pojedynczy jest niżej (przesunięty zgodnie z ruchem wskazówek zegara). Nie wiem czy wszystko działa(nie mam jeszcze kulek), ale blokada jest ok. I mam teraz pytanie. Czy mógłbym odkręcić dźwignię i przekręcić śrubę kombinerkami przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i wszystko będzie tak jak było bez żadnych uszkodzeń, czy muszę odesłać replikę do serwisu ?? Edited April 2, 2011 by Lane Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 Serwis. Nie kombinuj, bo zepsujesz. Jakbyś chciał naprawiać, to trzeba rozebrać całość, a tego jak na razie Tobie nie polecam. Quote Link to post Share on other sites
Bieniekk Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 musiałbyś wyjąć gearbox, tam masz taki tryb z ząbkami, wystarczy, że trafisz za odpowiedni ząbek, a wszystko będzie git. Lepiej mimo to odesłać. Quote Link to post Share on other sites
Kano Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 mozna by wiedziec jak odkrecic sama dzwignie selektora? ja nie mam tu zadnej srobki. kolega ma srobke ale pod plastikowa przykrywka a ja nic. nie wiem jak to zrobic. kombinerkami ino lakier zdarłem ;/ Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 i to kombinerkami złapać porzadnie i odkrecic. Quote Link to post Share on other sites
Kano Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 gdyby sie jeszcze dało... nie da sie. to nie to... Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 to natnij brzeszczotem i śrubokręt w łapę i ognia :) Quote Link to post Share on other sites
Kano Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 nie oszczędziłem go. i dobrze bo jest bezużyteczny. okazało się że plastikowy mechanizm zmieniający tryby się "objechał" i kręcił w kółko - przez to było cały czas zablokowane. cóż pozostaje mi ustawic go domyslnie na tryb auto i zrobic blokade spustu w inny sposob (juz to zrobilem). przy okazji go "stuninguje" bo to i tak replika docelowo na śmietnik przeznaczona. :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.