Śliwa Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 (edited) Witajta... Nie chcę się bezpośrednio pytać co lepsze, bo nie da się tego tak prosto porównać, ale po przestudiowaniu tematów o eM4A1kach i ich odmianach G&P i z KWA rzuciło mi się parę spraw. Zauważyłem, że z pewnością o eMkach z G&P jest wiele tematów z problematyką techniczną. Najczęstsze to: niespasowane body, uszkodzenie tłoka, za słaby silnik, zacinki etc. Ale mimo to wiele osób nadal je chwali. Ogólnie też piszą ludziska, że G&P ma lepszy wygląd zewnętrzny i ogólnie body i wykonanie zewn. Ale na tym mi mniej zależy. Ale co do KWA. Jest tylko chyba jeden czy dwa tematy z czego jeden główny, a tak to nie pojawia się zbyt wiele problemów z nimi... No chyba, że zbyt mało osób je ma. To wychodzi na korzyść KWA, ale mimo to więcej osób kupuje G&P. Więc w wolnej chwili chciałem ten temacik sypnąć. Chcę kupić M4A1 z którejś z tych firm. Ale nadal po przeczytaniu tych tematów mam dylemat. Prawdopodobnie kupować je będę za granicą (Hong Kong), ale nawet nie wiem czy te cuda które są teraz w przedsprzedaży u kojotów (KWA) są tam. Ale nie o to chodzi xD Po pierwsze. Czy poza tymi głównymi awariami o których czytałem, zdarza się coś jeszcze? Takiego, niespowodowanego, że tak powiem... złym użytkowaniem. Po drugie. Ta przedsprzedaż z KWA raczej nie miała okazji być przetestowana przez wiele osób więc nie jestem co do niej pewien. Ale ostatecznie to jak się ma KWA do tych nowszych eMek z G&P (np M4 defender, czy normalne M4A1). Srsly jestem w kropce, a żaden z tematów nie potrafił mnie przekonać ani do tego ani do tego (KWA mam owiane lekko tajemnicą bo temat o niej jest dużo mniejszy i jest ich dużo mniej, natomiast o GP jest ich aż nadto i to nie wszystkie są zbyt chwalebne...). Zaznaczę tylko, że do wymiany pójdzie spring na M120 (guarder/systema), Gumka HU (i tu jest problem. Chcę kupić systemy, ale czytam, że KWA jest niestandardowe i, że tam ta gumka może nie wejść O.O), lufkę na promyka lub w gorszym przypadku na systemę. No i teraz tak. Co jest w końcu tą niestandardowością KWA. Bo wiem, że ICS też ma inaczej, i parę osób mi go ze wzgl na tą niestandardowość odradzało... To tylko komora jest nie taka czy ogółem do tej repliki z częściami mogą być kłopoty. W g&p jest słaby silnik (tak ludzie pisali, nie wiem, nie strzelałem, dużo jest topiców o zacinaniu się tłoka w tylnej pozycji czy innych problemach z silnikiem). Czy ICS Turbo 3000 czy jak mu tam jest, pasował by do tej repli? Opłaca się? Czy to znowu jest (specjalnie odeszłem od chinoli, bo tam jest loteria) loteria jakościowa >.< Interesują mnie tylko i wyłącznie te najnowsze czy nowe generacje z G&P lub KWA (jeśli ktoś tak uważa, że jest lepsze to GG też może być). Przepraszam, że walę taki temacik, ale naprawę przeczytałem kilkanaście tematów po kilkanaście o ile nie kilkadziesiąt stron, gadałem z paroma osobami i ciągle nie potrafię się zdecydować, być może dla tego, że o KWA jest zbyt mało informacji. Pozdrawiam PiotrqŚ Jeśli coś się nie zgadza (dział czy cuś), albo był podobny temat który ja przeoczyłem to przepraszam, proszę o [pokutę i rozgrzeszenie] przekierowanie i zamknięcie topicu :3 Edited April 22, 2011 by PiotrqŚ Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 (edited) Masło maślane... Na wszystkie pytania odpowiedziałeś sobie sam... Weź KWA widziałem i wiem jak to strzela, znakomicie poprostu. ICS-y są zajefajne ale trzeba dobrą wersje kupić tą mocniejszą. A że ICS ma inne gumki to pierwsze słyszę. Natomiast co do ICS-ów to napewno maja inne mocowanie frontgripu. KWA nie rozbierałem... G&P nie jest złe... Tylko tak jak już napisałeś silnik wo wyrzucenia pod m120. Edited April 22, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
harasim Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 (edited) Zagmatwane jest to wszystko, odniosę się do tego co zrozumiałem. Co do przedsprzedaży u casg to jest ona często realizowana, i wiele osób sobie chwali. Jak sam zauważyłeś KWA nie ma oznaczeń producenta broni palnej itd w przeciwieństwie do g&p- sam musisz zdecydować czy do tego przywiązujesz uwagę. Z tego co ja wyczytałem to stockowa gumka w KWA jest całkiem spoko i nie trzeba jej wymieniać, jedynie możliwie że na początku źle kręcić będzie więc karabin trzeba przestrzelić trochę(smar na gumce czy coś, ale to nie jest duży problem i spotykany w niektórych replikach). Jak chcesz zamawiać z HK to pamiętaj o cle, vat i kosztach przesyłki. I braku gwarancji (przecież nie będziesz wysyłał na drugi koniec świata i płacił połowę wartości repliki za przesyłkę) Ja wybrałem kwa, jeszcze nie doszła więc nie powiem Ci jak w praktyce się sprawuje ale tego masz pełno na forum. Pozdrawiam Edited April 22, 2011 by harasim Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 Kupiłem ASG/KWA z oznaczeniami LMT - jestem super zadowolony , nie widzę sensu tuningowania tej repliki. Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted April 22, 2011 Author Report Share Posted April 22, 2011 @zajaszcze- no właśnie nie odpowiedziałem sobie na te pytania. Wygląda na to że KWA nieco lepiej się prezentuje na tle GP. Pogadam z jakimś serwisantem co do tej gumki. A co do silnika i GB. Jeśli już to wytrzyma ono springa m120 (ew. m130, ale w tego wątpię bo tu już moc by za wysoka wyszła). Jak z tłoczkiem no i silnikiem. I w zasadzie to tyle ode mnie. Więcej grzechów nie pamiętam. Quote Link to post Share on other sites
memonic1 Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 KWA w stocku ma sprężynę m 120, zmieniałem gumkę na przeźroczystego guardera ciasno wchodzi do komory ale troszkę wyczucia, silikonu i bez problemowo się dało założyć. Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted April 22, 2011 Author Report Share Posted April 22, 2011 no to i z m130 nie ma problemu w razie czego. A jak silniczek? Dobrze się sprawuje czy też ma takie mankamenty z zacinkami jak G&P? bo nigdzie o tym nie czytałem ;p Quote Link to post Share on other sites
Syriuszzabujca Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 Poczytaj sobie temat o M4 KWA tam wszystko pisze :) Moja emka przemieliła juz z 10tyś kulek i wszystko pięknie chodzi ( bateria lipo 11,1 ) Jedyna "awaria" jaką miałem do tej pory to odpięcie się kabelka od silnika :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted April 22, 2011 Author Report Share Posted April 22, 2011 Przeczytałem cały temacik i o tej i o tej replice. Pytam się o silnik ponieważ nie było tam wzmianek o zacinkach czy problemahc. A jak sądzisz. Systemową gumeczkę dało by radę wsadzić? nie chcę jej kupować w ciemno :( Ew. zaczepię jakiegoś serwsianta o to :P W sumie to tyle. Raczej rozwialiście moje wątpliwości i sprowadzać chyba będdę M4A1 KWA II gen. z USA. I tak na koniec walę tłumik więc pomarańczowy akcent i tak zostanie usunięty :D Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 Pomarańczki są zamieniane na czarne tak BTW - na życzenie ;-) Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted April 22, 2011 Author Report Share Posted April 22, 2011 A, to jeszcze lepiej :D Quote Link to post Share on other sites
Drogba477 Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 Od siebie moge napisać, że u coyotów jest pełen profesjonalizm i nie masz się czego obawiać.Moge ci ten sklep w 100% polecić.Też miałem taki dylemat jak ty i wziąłem KWA USA i jest w pełni zadowolony.Jedynym mankamentem może być ta gumka HU, ale moja już się powoli dociera, bo kulki zaczęły lepiej latać. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.