sarmon Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 Witam serdecznie :) przez ostatnie 2 dni udało mi się zlikwidować zęby w 2 tłokach :)) Z tego co wszyscy mówią Cm003 posiada ten sam gearbox co cm048, no i oczywiście dużo ludzi uważa że "to wytrzyma na lajcie m150". Zakupiłem sprężynę MadBull m130. Pierwsze co się rzuca w oczy to to że jest dłuższa o 1 cm od stockowej, może tak ma być a może nie, nie wiem, nie znam się. Po zamontowaniu sprężyny przy 1 strzale tłok już się blokuje w tylnej pozycji :). Wydaje mi się że ta sprężyna faktycznie jest za długa:). Pierwszy tłok http://img215.imageshack.us/i/tokf.jpg/ długo nie wytrzymał :) w sumie to sam się "zwolnił" z blokady tracąc metalowy ząb. Drugi tłok trzymał się twardo i po zwolnieniu AR dało się strzelać :) po 10 strzałach dla pewności wymontowałem tłok żeby ocenić straty :D metalowy ząb jak i ząb tuż za nim stały się jednością :) pytanie tu: za słabe tłoki? w sumie oba stockowe... za długa sprężyna i za mało miejsca żeby ją sprężyć ? po stracie / przesunięciu metalowego zęba o 2 mm w tył można było normalnie strzelać :)... a może coś ciekawszego macie :) z góry dzięki za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 Do stocka m130? Uh-huh, ryzykant. Quote Link to post Share on other sites
MarinesPL Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 Byli tacy mistrzowie co wsadzali do Cymy m170 i jechali na lipolu 11,1 V... a mimo to dawało radę :D Quote Link to post Share on other sites
Graven Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 Do stocka m130? Uh-huh, ryzykant. Do 048 mozna spokojnie wstawiac m130, w giecie jest chyba ten sam GB, prawdopodobnie wina sprezyny ew. bardzo pechowego tloka. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 http://img215.imageshack.us/i/tokf.jpg/ :hahaha: jak to pięknie wygląda, wszystkie ząbki zjechane. Byli tacy mistrzowie co wsadzali do Cymy m170 i jechali na lipolu 11,1 V... a mimo to dawało radę :D Nie wiem w jakim świecie żyjesz, ale tutaj to nie możliwe. No chyba że parę kulek, bebechy zupełnie stock? Quote Link to post Share on other sites
sarmon Posted May 2, 2011 Author Report Share Posted May 2, 2011 (edited) tiaaa :D kompletny stock ;) przypominam że fabrycznie tam montowany jest m120 :) po przebiegu 4k kulek tłok był bez rysy :). Tylko krótszy ten m120 od m130 :(. # szkielet gearboxa V.3 ze stalowymi łożyskami ślizgowymi 7mm , # wysokiej jakości okablowanie z włącznikiem prądu, # wzmocniona prowadnica sprężyny z łożyskowaniem kulkowym, # wzmocniona nylonowa doszczelniona głowica cylindra, # ABS-owa dysza, # nylonowa doszczelniona głowica tłoka, # mosiężny cylinder typ 1, # wzmocniony, nylonowy tłok z wewnętrzną tuleją, # stalowy zatrzask przeciwpowrotny, # stalowe zębatki # silnik o zwiększonym momencie obrotowym 2 tłok wygląda lepiej bo w porę go wymontowałem :D Graven: Czyli jednak może być za długa :D? ale ogólnie pytając się tu i tam to np. Guarder produkuje jeszcze dłuższe sprężyny. Z kolegą chyba znaleźliśmy rozwiązanie :D czy to "# wzmocniony, nylonowy tłok z wewnętrzną tuleją," ta tulej ... on ma 1 cm długości :) a normalnie tłoku wkręcane są od wewnątrz ! a tu odwrotnie .. czyli po wyjęciu tulei sprężyna powinna mieć dość miejsca żeby się "sprężyć" i żeby tłok wystarczająco się cofnął :D Edited May 2, 2011 by sarmon Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 Wywal łożyskowanie z tłoka, i dopiero wsadzaj tego Madbulla nieszczęsnego. Sam jestem użytkownikiem tej sprężyny, przy najbliższej okazji wymień ją na Guardera. Do dupy są springi Madbulla, testowałem kilka. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.