Maragaht Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 (edited) Witam Ostatnio miałem okazję rozkręcić swojego AK-47 przy czym miałem małe komplikacje, z którymi sobie poradziłem dzięki pomocy użytkowników tego forum. Żeby nie przedłużać poniżej filmiki o rozebraniu GB.V3 (Znalezione na YT) Pod filmikami moje pytania do użytkowników oraz ich odpowiedzi Autorzy zgodzili się na ich publikacje ! youtube.com/watch?v=3RU1uJBhB6U FAQ 1- AK 47 CM.028C Co zrobić aby wyjąć GB po rozkręceniu broni ? ten "kałach" ma gb v.3, która to wersja ma śrubę mocującą z tyłu, najprawdopodobniej musisz odkręcić kolbę, bo pod nią jest ta śruba. Manis hagaloscen 2- AK 47 CM.028C Jaka dysza będzie pasować dłuższa czy krótsza ? (2 pierwsze pozycje) http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_dysze-c012012.html Co do dyszy to dłuższa teoretycznie powinna zapewnić lepszą szczelność ale to również zależy od komory hop -up jak została wykonana i czy dluższa dysza nie będzie przeszkadzała kulkom dostać się do komory nie jestem jakiś super znawcą co do tuningów ale mam andzieje że pomogłem Pozdrawiam Gacek156 3- AK 47 CM.028C To samo pytanie. Dysza 19,7mm jest optymalna. A czemu chcesz dysze wymienić? Ja zmieniłem bo miałem nieszczelną na JBU. Była taka ciasna, że musiałem głowice cylindra papierem ściernym potraktować, ale ładnie dopasowałem. Radziłbym w sklepie przymierzyć bo np Guardera i jakaś inna wchodziły za luźno. limak007 4- AK 47 CM.028C Silnik zwalnia, tłok została na sprężynie, co poszło nie tak ? Podczas skręcania GB zaciecie-odkrecasz silnik i 2 srubokretami działasz tj 1 podwadzasz zebatke 2 odchaczasz antyrevers i zwalniasz zebatke tak az sie zwolni sprezyna jezeli jest naciagnieta Moze masz za ciasno dokrecony silnik i batka nie ma siły naciagnac Mozesz miec za słaba baterie do naciagniecia sprezyny Czy robiłes podkladkowanie? jezeli tak to czy nie zaciasno spodkladkowane, sprawdzłes jak zebatki sie kreca przy skreconym gb bez włozonego tłoka sprezyny cylindra? Snipernr1 =======Po zmianie sprężyny ze 100 m/s na 130 m/s zaczeło tak się dziać ! OJOJO masz 130 guardera? jezeli tak to ; Musisz sprawdzic czy tłok najdzie na cała sprezyne.Wiec stawiasz prowdnice sprezyny w pionie nakładasz sprezyne i na to nakładasz tłok z głowica.Tłok ma dojsc do samego końca czyli ma dotknac tych skrzydełek na prowadnicy sprezyny.\bo jezeli masz podwójnie łozyskowana sprezyne to ze 130 guardera sa takie problemy w niektórych replikach. Jak sprawdzisz i nie dojdzie do konca to trzeba usynac 1 lozysko tj np, z prowadnicy sprezyny. baterie 8.4v ładujemy do napiecia 10,5v a 9,6v ladujemy do 12,0 v. Pzdr. Snipernr1 5- AK 47 CM.028C Gdzie wchodzi dystanser do Hop-Up i jak go ustawić ? Dystanser wchodzi do wyłżobienia górnej ruchomej dźwigni. 1-Wkładamy gumke hop-up z lufą w komore 2-Następnie dystanser w wyżłobienie delikatnie aby się nie zesuną 3-skręcamy reszte 1: Zakładasz gumkę na lufę tak, by kołnierz gumki opierał się na końcu lufy 2: Nakładasz komorę HU 3: Wkładasz dystanser w specjalne wycięcie w dźwigni dociskowej 4: Delikatnie, tak by dystanser nie wypadł, dociskasz dźwignię do gumki w HU 5: Montujesz suwak i voila! 6- AK 47 CM.028C To samo pytanie tak. tylko ułóż go poprzek komory. Scaiter ------|------ lufa ---- dystanser | dystanser w literkę w odwrócone v Scaiter =======Czy opłaca się uszczelniać komorę ? Tzn ja tego nie próbowałem,są różne szkoły,jedni polecają,drudzy odradzają pisząc że to nietrwałe uszczelnienie,ale wg mnie trochę można,na pewno fpsy nie uciekną ;).Byle by nie przesadzić i równomiernie owijać. I uważaj jak montujesz dystanser,musi być prosto inaczej kulki w locie będą skręcać zamiast lecieć prosto. ;) Scaiter 6- AK 47 CM.028C Przy sprężynie 130 m/s Bateria szybko schodzi, silnik wolno działa czemu ? Bateria ni-h 1100 pojemności 7x2/3 Ampera 8,4V I wszystko jasne. Po prostu słaba batka i silnik. Najtaniej chyba będzie kupić chiński silnik na magnesach neodymowych. W komisie chodzi w cenach od 35zł-50zł, są to bardzo mocne silniki. Poznasz je po tym, że wszytki mają niebieski spód. Pamiętaj, że potrzebujesz silnika krótkiego bo takie są w gb v3. tomash21 7 PODSUMOWANIE 1- Zanim zadasz pytanie posprawdzaj w.w. czynności 2- Po zmianie sprężyny zmień silnik (jeśli jest taka potrzeba) 3- Moja bateria przy takiej konfiguracji bardzo szybko się rozładowuje nie jestem pewien czy wytrzyma nawet 1 maga.. Okaże się w terenie Nurtuje mnie pytanie czy po zamianie silnika bateria lepiej będzie chodzić, czy to na jedno wyjdzie mocniejszy silnik więcej napięcia ! Edited May 28, 2011 by Cappuccio Quote Link to post Share on other sites
Grabekk Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 Na pierwszym filmiku przecież on rozbiera Ak74 :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Maragaht Posted May 27, 2011 Author Report Share Posted May 27, 2011 fakto, poprawiono i jest bez ;p Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 Od kiedy w V3 jest śruba wchodząca z tyłu do prowadnicy? 0_o Quote Link to post Share on other sites
Maragaht Posted May 27, 2011 Author Report Share Posted May 27, 2011 hmm tutaj kolega może nie dokładnie się wysłowił ale, chodziło o to że kolbe trzeba odkręcić bo GB trzyma się na części metalowej tam w tej kolbie Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.