Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AK-47 Zanim rozbierzesz


Recommended Posts

Witam

 

Ostatnio miałem okazję rozkręcić swojego AK-47 przy czym miałem małe komplikacje, z którymi sobie poradziłem dzięki pomocy użytkowników tego forum.

 

Żeby nie przedłużać poniżej filmiki o rozebraniu GB.V3 (Znalezione na YT)

Pod filmikami moje pytania do użytkowników oraz ich odpowiedzi

 

Autorzy zgodzili się na ich publikacje !

 

youtube.com/watch?v=3RU1uJBhB6U

 

FAQ

 

1- AK 47 CM.028C

Co zrobić aby wyjąć GB po rozkręceniu broni ?

 

 

ten "kałach" ma gb v.3, która to wersja ma śrubę mocującą z tyłu, najprawdopodobniej musisz odkręcić kolbę, bo pod nią jest ta śruba.

Manis hagaloscen

 

 

2- AK 47 CM.028C

Jaka dysza będzie pasować dłuższa czy krótsza ? (2 pierwsze pozycje)

 

 

http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_dysze-c012012.html

 

Co do dyszy to dłuższa teoretycznie powinna zapewnić lepszą szczelność ale to również zależy od komory hop -up jak została wykonana i czy dluższa dysza nie będzie przeszkadzała kulkom dostać się do komory

nie jestem jakiś super znawcą co do tuningów ale mam andzieje że pomogłem

Pozdrawiam

Gacek156

 

 

3- AK 47 CM.028C

To samo pytanie.

 

 

Dysza 19,7mm jest optymalna.

A czemu chcesz dysze wymienić?

 

Ja zmieniłem bo miałem nieszczelną na JBU. Była taka ciasna,

że musiałem głowice cylindra papierem ściernym potraktować, ale ładnie dopasowałem.

Radziłbym w sklepie przymierzyć bo np Guardera i jakaś inna wchodziły za luźno.

limak007

 

4- AK 47 CM.028C

Silnik zwalnia, tłok została na sprężynie, co poszło nie tak ? Podczas skręcania GB

 

zaciecie-odkrecasz silnik i 2 srubokretami działasz tj 1 podwadzasz zebatke 2 odchaczasz antyrevers i zwalniasz zebatke tak az sie zwolni sprezyna jezeli jest naciagnieta

Moze masz za ciasno dokrecony silnik i batka nie ma siły naciagnac

Mozesz miec za słaba baterie do naciagniecia sprezyny

Czy robiłes podkladkowanie? jezeli tak to czy nie zaciasno spodkladkowane, sprawdzłes jak zebatki sie kreca przy skreconym gb bez włozonego tłoka sprezyny cylindra?

Snipernr1

 

 

=======Po zmianie sprężyny ze 100 m/s na 130 m/s zaczeło tak się dziać !

 

OJOJO masz 130 guardera? jezeli tak to ;

Musisz sprawdzic czy tłok najdzie na cała sprezyne.Wiec stawiasz prowdnice sprezyny w pionie nakładasz sprezyne i na to nakładasz tłok z głowica.Tłok ma dojsc do samego końca czyli ma dotknac tych skrzydełek na prowadnicy sprezyny.\bo jezeli masz podwójnie łozyskowana sprezyne to ze 130 guardera sa takie problemy w niektórych replikach.

 

Jak sprawdzisz i nie dojdzie do konca to trzeba usynac 1 lozysko tj np, z prowadnicy sprezyny.

 

baterie 8.4v ładujemy do napiecia 10,5v a 9,6v ladujemy do 12,0 v.

Pzdr.

Snipernr1

 

5- AK 47 CM.028C

Gdzie wchodzi dystanser do Hop-Up i jak go ustawić ?

 

Dystanser wchodzi do wyłżobienia górnej ruchomej dźwigni.

1-Wkładamy gumke hop-up z lufą w komore

2-Następnie dystanser w wyżłobienie delikatnie aby się nie zesuną

3-skręcamy reszte

 

 

1: Zakładasz gumkę na lufę tak, by kołnierz gumki opierał się na końcu lufy

2: Nakładasz komorę HU

3: Wkładasz dystanser w specjalne wycięcie w dźwigni dociskowej

4: Delikatnie, tak by dystanser nie wypadł, dociskasz dźwignię do gumki w HU

5: Montujesz suwak i voila!

 

 

6- AK 47 CM.028C

To samo pytanie

 

tak. tylko ułóż go poprzek komory.

Scaiter

 

------|------

 

 

lufa ----

dystanser |

 

dystanser w literkę w odwrócone v

Scaiter

=======Czy opłaca się uszczelniać komorę ?

 

Tzn ja tego nie próbowałem,są różne szkoły,jedni polecają,drudzy odradzają pisząc że to nietrwałe uszczelnienie,ale wg mnie trochę można,na pewno fpsy nie uciekną ;).Byle by nie przesadzić i równomiernie owijać.

 

I uważaj jak montujesz dystanser,musi być prosto inaczej kulki w locie będą skręcać zamiast lecieć prosto. ;)

Scaiter

 

 

6- AK 47 CM.028C

Przy sprężynie 130 m/s Bateria szybko schodzi, silnik wolno działa czemu ?

Bateria ni-h 1100 pojemności 7x2/3 Ampera 8,4V

 

 

I wszystko jasne. Po prostu słaba batka i silnik. Najtaniej chyba będzie kupić chiński silnik na magnesach neodymowych.

W komisie chodzi w cenach od 35zł-50zł, są to bardzo mocne silniki. Poznasz je po tym, że wszytki mają niebieski spód.

Pamiętaj, że potrzebujesz silnika krótkiego bo takie są w gb v3.

tomash21

 

7 PODSUMOWANIE

 

1- Zanim zadasz pytanie posprawdzaj w.w. czynności

2- Po zmianie sprężyny zmień silnik (jeśli jest taka potrzeba)

3- Moja bateria przy takiej konfiguracji bardzo szybko się rozładowuje nie jestem pewien czy wytrzyma nawet 1 maga.. Okaże się w terenie

 

 

Nurtuje mnie pytanie czy po zamianie silnika bateria lepiej będzie chodzić, czy to na jedno wyjdzie mocniejszy silnik więcej napięcia !

Edited by Cappuccio
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...