Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 RIS ICS czy M4 CQBR G&P


Recommended Posts

  • 1 month later...
Guest Bart76

Za wyborem ICS, poza sentymentem, przemawiają następujące okoliczności:

1) fabrycznie montowany silnik, który uciągnie sprężynę M170

2) stockowe zębatki, które wytrzymają nawet M140 - od roku używam bezawaryjnie ze sprężyną M130

3) dwudzielny wzmocniony gearbox - dzięki temu możesz wymienić w każdej chwili górną część i w ten sposób regulować moc repliki, np. do CQB zakładasz M90 lub M100, a na zielonkę M120 lub M130 + wymieniasz lufę z komorą HU z 250mm na 363-400mm i zakładasz tłumik od Scara - masz jedną uniwersalną replikę

4) niskooporowe przewody w stocku

5) otwierana osłona spustu

6) stockowo montowane łożyska cierne.

 

Jedyna wada jakiej dotychczas się dopatrzyłem to słaby stockowy tłok, który warto od razu wymienić na czerwony, który też uciągnie M170.

 

Mój kolega używa tego G&P (może w trochę innej konfiguracji) ze sprężyną M120 na stockowych częściach od blisko 2 lat i też jest bardzo zadowolony.

 

Akurat wybrałeś takich producentów, że niezależnie co wybierzesz to i tak powinieneś być usatysfakcjonowany swoim zakupem.

 

A opinie ? Tylu co użytkowników.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...