Kuba Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 ORGANIZATOR: Stowarzyszenie Alte Kameraden. TERMIN: 24 i 25 września 2011 r. MIEJSCE: rejon Pustyni Błędowskiej. CZAS TRWANIA: 36 (48 h). CHARAKTER: milsim. ODPŁATNOŚĆ: 30 zł od osoby, dla uczestników ŚK IV 20 zł (przedpłata) ZASADY GRY: zależne od przydziału (wg zgł.). FORMA GRY: organizator zgłasza fakt odbywania gry właściwym podmiotom. NIEPEŁNOLETNI: nie. ZGŁOSZENIA: zgodnie z załącznikiem 1 do Regulaminu. REGULAMIN: link. LIMIT MIEJSC: 80 ZASTRZEŻENIE: organizator zastrzega sobie prawo do odwołania gry w wyniku działania siły wyższej lub na skutek niewystarczającego ukompletowania strony "milsim". SPRAWY OGÓLNE: Gra nie będzie polegała na odgrywaniu ról, lecz na stawianiu czoła wyzwaniom. Dla jednych mniejszym, dla innych większym. Milsim ten tym różni się od innych, że organizator zakreśla tylko reguły minimum. Wszystko co z nimi nie koliduje, a ubarwia zabawę uczestnikom - jest dozwolone. Jeśli ktoś chce, może przyjąć na swój użytek ostrzejsze ograniczenie amunicji, wprowadzić elementy "medycyny pola walki" itp. Gra nie posiada „tła fabularnego” - każdy może wymyślić sobie własne. W grze biorą udział strony oznaczone kolorami czarnym i białym (nie wyklucza to udziału innych stron). Strona biała prowadzi działania kontrpartyzanckie, w celu przejęcia kontroli nad terenem. Strona czarna ma wykonać postawione zadania i nie dać się zniszczyć. Reguły gry (zasady trafień) będą asymetryczne. Osią milsimu będzie rozgrywka odbywająca się wedle zasady „pierwszego trafienia”. Odstępstwem od tej zasady jest strona biała. Jej zadaniem jest stworzenie odpowiedniego "tła" dla właściwego milsimu - tj. działań strony czarnej. Dlatego w celu umożliwienie realizacji założeń gry posiadanymi środkami, może ona otrzymywać respawny. Założenia gry przewidują zarówno wykonywanie zadań w sposób skryty jak i realizacje celów w wyniku walki. Na koniec najważniejsze - stawiamy na samodzielność. Aby zrealizować cele będzie trzeba zdobyć informacje, zaplanować i wykonać. I nikt nikogo za rączkę nie poprowadzi. Dozwolone będzie każde działanie (mieszczące się w zakresie zadania), które nie łamie prawa lub regulaminu. NAJWAŻNIEJSZE ZASADY: 1) Dla strony milsim pierwsze trafienie oznacza wyeliminowanie z gry. Prawdziwe osłony balistyczne chronią przed trafieniem jednokrotnie. 2) Dopuszczalne jest stosowanie ograniczonego kontaktu fizycznego (w tym gumowych noży) oraz branie i przesłuchiwanie jeńców - w odniesieniu do obu stron. 3) Nie obowiązują limity V wyl. Limitem amunicji jest ilość posiadanych magazynków, z wyj. określonymi w regulaminie (HC i broń wsparcia). 4) Z zastrzeżeniem zakazów wynikających z prawa powszechnie obowiązującego i regulaminu, pirotechnika jest możliwa do użycia w grze. 5) Użycie drutu kolczastego, zapór małowidocznych itp. jest dozwolone. 6) Respawn dla strony białej, co do zasady, możliwy jest nie wcześniej niż przed upływem 6h. 7) Dopuszcza sie działanie w ramach strony białej na zasadach milsim (na żądanie). 8) Przydziały, cele i zadania stron, przekazane zostaną nie później, niż na miesiąc przed grą. Be a Man among men… W uzupełnieniu - proszę podawać w zgłoszeniach preferowaną stronę gry i/lub zasady (jw.). Zastrzegam przy tym, że w odniesieniu do strony czarnej (milsim) rezerwujemy sobie prawo do nieuwzględnienia takiej prośby i przydzielenia do strony białej (na żądanie, także na zasadach milsim). Link to post Share on other sites
Recommended Posts