xaren11 Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Witam. Mam pewnien problem z baterią lub ładowarką w replice Mp5 firmy well . otóż ładuję baterię już ponad 8 godzin i nadal nie działa. jest to pierwsze ładowanie . dodam że podczas ładowania 3 razy odłączałem baterię aby sprawdzic czy działa. : ) Bateria : 700 mAh 4,8V NI-CD Ładowarka : 250 mA 7,2V Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 jest to pierwsze ładowanie . dodam że podczas ładowania 3 razy odłączałem baterię aby sprawdzic czy działa. : ) Nie sądzisz, że to się wyklucza? To nie jest pierwsze ładowanie, tylko trzecie. Nie dość, że spaściłeś pierwsze, to przed drugim i trzecim nie rozładowałeś akumulatora, czyli jeszcze bardziej go naraziłeś na uszkodzenie. Nigdy, przenigdy nie postępuj tak z pakietami tego typu. Zwłaszcza, że masz aku typu Ni-Cd. Podaj dokładnie jakie są objawy. Słychać jakikolwiek dźwięk przy naciskaniu spustu? Silnik próbuje zakręcić, a nie może? Czy całkiem głucho? Quote Link to post Share on other sites
xaren11 Posted July 6, 2011 Author Report Share Posted July 6, 2011 (edited) przy podlaczeniu slychac cos jakby krecil. kiedy naciskam spust .nie jest całkiem głucho Edited July 6, 2011 by xaren11 Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Przy podłączeniu słychać dźwięk, takie charakterystyczne "klik"? Czyżby spust był zacięty w pozycji zwierającej układ? Próbowałeś przełączyć selektor na tryb SAFE (czyli zablokować spust) i wtedy podłączyć? Quote Link to post Share on other sites
xaren11 Posted July 6, 2011 Author Report Share Posted July 6, 2011 (edited) owszem slychac klik za kazdym razem kiedy naciskam spust . oczywiscie po podloczeniu do baterii. sproboje wszystkiego co sie da: ) Podłączylem w trybie safe. i co dalej? Edited July 6, 2011 by xaren11 Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Czyli kliknięcie słychać po naciśnięciu spustu. W takim razie wychodzi na to, że chyba jednak skićkałeś akumulator. Masz jakiś sprzęt do rozładowania akumulatora? Jeśli nie, to możesz spróbować zrobić to żarówką jakąś i miernikiem. Woltaż akumulatora nie powinien pod obciążeniem spaść poniżej 4V. Jeśli możesz, to rozładuj ją do tego poziomu, a następnie podłącz na jakieś 5 godzin i nie odpinaj przez ten czas od ładowania. Jest jeszcze możliwe, że po prostu z repliką coś jest nie tak. Jak się domyślam, dysponujesz elektrykiem z plastikowym gearboxem, a one są bardzo awaryjne. Quote Link to post Share on other sites
xaren11 Posted July 6, 2011 Author Report Share Posted July 6, 2011 (edited) a jeszcze takie pytanie. czy do takiej repliki nadaje sie akumulator np. nie 4,8 tylko 7,2 V ? Poniewaz nie moge znalezc w necie takiego akumulatora jak ja posiadam teraz ; / Edited July 6, 2011 by xaren11 Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Według mnie jak najbardziej. Ale pamiętaj, że powinien mieć odpowiednią wydajność prądową. Dlatego zanim coś kupisz, lepiej sprawdź/spytaj na forum. Wyższy woltaż lepiej powinien poradzić sobie z oporami w replice więc to jest też szansa. Quote Link to post Share on other sites
xaren11 Posted July 6, 2011 Author Report Share Posted July 6, 2011 To jaki aku byś polecał do tej repliki... ? jak mowiles plastikowy elektryk Mp5 firmy well Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Raczej nie ma sensu kupować nowego akumulatora do tej repliki, bo jego koszt jest porównywalny do nowej takiej repliki. Przy okazji - szczerze polecam sprzedać tą replikę i kupić sensowną sprężynówkę, albo dozbierać do elektryka z metalowym GB (zaczynają się od około 350 złotych). Do tej repliki to co najwyżej szukałbym jakiejś używanej batki z chinola. Najlepiej 7,2V, ale takie to chyba tylko w AEPach znajdziesz, choć zdarzają się markowe o takim woltażu. A do mocniejszego niż 7,2 miałbym pewne obawy. Choć jeśli dostaniesz za jakieś grosze 8,4V (byle nie na jakichś wysokoprądowych ogniwach), to możesz zaryzykować. Quote Link to post Share on other sites
xaren11 Posted July 6, 2011 Author Report Share Posted July 6, 2011 7,2 V . ok . a pojemnosc? obojetnie? Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Obojętnie, choć zarówno nie ma co tu przesadzać w jedną jak i w drugą stronę. 500mAh-1500mAh, bo więcej nie warto. Skąd chcesz wziąć taki akumulator? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.