Maza94 Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 No i upchać takie coś do body Emkowego, w barettcie było więcej miejsca - oczywiście chodzi mi o gearbox ze wzmocnieniami po bokach. Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Nath - Coś wg. tego pomysłu - http://img9.imageshack.us/g/p3232924.jpg/. Kupujesz odpowiedni kawał blach 1/1,5 mm ( koszt raczej niewielki ), mierzysz jakie wymiary potrzebujesz. Jeżeli nie masz odpowiednich narzędzi to udajesz się do lokalnego specjalisty, który wykroi Ci to co wymierzyłeś. Potem pozostaje wywiercić otwory w obydwu blachach, kupić odpowiednio dłuższe śruby, nagwintować blachę z przeciwnej strony i gotowe. Całość bez problemu powinna wejść do emkowego body. Quote Link to post Share on other sites
Gryzoń Posted July 21, 2011 Author Report Share Posted July 21, 2011 No i problem się zrobił. Po upgradzie replika kumpla wypluła z siebie jakieś 20 kulek i zdechła. Dobrze, że to nie moja replika ale w mojej założyliśmy ten sam sprzęt więc teraz strach ją wypróbowywać. Silnik zaczął buczeć, po rozkręceniu zauważyliśmy, że "końcówka" silnika, ta jakby zębatka, którą jest zakończony kręci się w miejscu a powinna chyba cała ta część która jest zakończona ową zębatką? Co się stało? W ogóle replika działała strasznie zmulasto - od pociągnięcia za spust do strzału mija sporo czasu. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 zdechła bo silnik ? jaki silnik? jakie zębatki, sprezyna i jaka bateria? czy instalacje zrobiłeś na " super wypaśnym kabelku za 60zł za 2 metry?" czy jak? Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 (edited) Źle wyregulowany silnik? zakładając że reszta jest OK. Co do tej zębatki na silniku to tak powinna się kręcić zębatka a nie sama ośka, jeżeli jest tam mała śrubka imbusowa to dokręć ją. Edited July 21, 2011 by kosteQ86 Quote Link to post Share on other sites
Gryzoń Posted July 21, 2011 Author Report Share Posted July 21, 2011 (edited) Kompletny gearbox M16-A2 - M130/M170 - Guarder Gumka Hop Up - Systema - Energy Komora Hop Up M16 - King Arms Silnik Torque Up - długi - Guarder http://www.crazybee.pl/index.php?products=product&prod_id=604 Sprężyna M150 - Guarder Mosfet MERF3 Przewód niskooporowy 2 metry - Ultimate Po około 20 kulkach silnik już tylko buczy. Zębatka na silniku ślizga się na trzpieniu na którym jest umocowana, trzpień się kręci, silnik działa, obraca się a zębatka nie. Palcami można ją bez problemu w miejscu obracać nie kręcąc całym silnikiem. I na tej zębatce NIE MA żadnego imbusa ani innego mocowania. Edited July 21, 2011 by Gryzoń Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Też mam ten silnik i nie miałem z nim problemów, zakładam że jest nowy więc bym go reklamował, zębatka silnikowa w tym modelu jest mocowana na wcisk, więc jeżeli się poluzowała to musiał być bardzo duży opór zębatek w GB, możliwe złe wypodkładkowanie. Ale z drugiej strony silnik musiał być felerny bo wątpie czy by tak szybko ta zębatka pusciła, prędzej silnik by się spalił niż zębatka poluzowała, może ktoś miał podobne przypadki to podpowie czy jest to tak łatwo uszkodzić Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 jeżlei zebatka nie jest typu D - obróciło zebatke. montowane one są na goraco i trzyma sie to na słowo honoru na ścisk, mówiłem - zamów silnik shs :) silniki guardera są do dupy a nie do replik. Pytanie dodatkowe - czemu przepłaciłeś kupujac przewód ultimate za chora kasę ? Quote Link to post Share on other sites
Gryzoń Posted July 21, 2011 Author Report Share Posted July 21, 2011 Szukając w modelarskich + koszt przesyłki przewód wyszedł prawie za tyle samo. I co teraz z tą zębatką kombinować? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 kabel 10zł max plus 10zł na przesyłkę i sporo lepszej jakości masz kable :P silnik odeślij niech sie martwią a najlepiej wywal go i kup shs. Quote Link to post Share on other sites
Gryzoń Posted July 21, 2011 Author Report Share Posted July 21, 2011 To nie ja - to kumpel ma awarię. Ja po tym co widziałem boję się wypróbować replikę, coby się coś nie rozpadło, szczególnie, że GB składał sam, podkładkował zębatki itp. Chyba nie będzie odsyłał silnika, nie lubi takich rozwiązań. Jak go znam to będzie kombinował aż naprawi. Nie mówiąc już o tym, że kupno nowego silnika nie wchodzi w grę - koniec kasy :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 no to kumpel dał ciałaze to kupił, pewnie źle złozył i jest taki finał. Quote Link to post Share on other sites
Gryzoń Posted July 21, 2011 Author Report Share Posted July 21, 2011 Nie wiem, nie wypowiadam się - ja to sobie mogę co najwyżej służbowego Walthera rozłożyć i złożyć, repliki się nie tykam. Skoro kumpel mówi, że gdyby źle złożył to zdechłby sam silnik albo zębatki by się zmieliły to mu wierzę. Dziwny był tylko sam proces oddawania strzału - ściągnięcie spustu, potem jakaś sekunda głośnej pracy silnika pod obciążeniem i dopiero strzał. Tak ma być na tym silniku i sprężynie??? Bo brzmiało to jakbym mikser wsadził do betonu i próbował rozmieszać. Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Jeżeli nie chcesz żeby u Ciebie się coś takiego powtorzyło to niech Ci kumpel zlozy GB z samymi zebatkami, stykami i spustem, podlaczy silnik, wereguluje wysokosc i zobaczy czy chodzą głośno czy nie. bez obciazenia łatwiej sprawdzić czy zebatki chodzą płynnie i czy czuć jakieś opory Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.