Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SK8

Użytkownik
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

  1. Wg. mnie karabin widoczny po lewej stronie to na 99% ACR.
  2. SK8

    Straight

    Drugi punkt w uwagach ( link do slepu ) wszystko wyjaśnia, zatem wpierw czytaj dokładnie, potem doradzaj.
  3. Do listy zakupów doliczyłbym jeszcze montaż porządnych kabli, nie muszą być koniecznie airsoft'owe. Ew. można pokusić się o zmianę prowadnicy na metalową łożyskowaną, bo z tego co pamiętam moja była plastikowa. Dobre 7,4 spokojnie uciągnie M120.
  4. Można, ale cudów bym się nie spodziewał. Metal podatny jest na rozciąganie i w efekcie końcowym szkielet będzie pod nim pękał, tyle że wzmocnienie będzie trzymać w kupie pęknięty szkielet.
  5. Generalnie do listy MacieQ66 można dodać odpowiedni shimming i smarowanie gearbox'a. Dodatkowo możesz wymienić gumkę hop-up. Ogólnie na 7,4V powinien być odpowiedni ROF.
  6. Z tego co pamiętam, wszystkie różnice między LMT KWA, a KWA USA są opisane w tym temacie - http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/44986-m4a1-z-kwa/.
  7. Znaczenie ma, lecz mniejsze niż jakość wykonania lufy i jej średnica.
  8. SK8

    M4A1 KWA

    FlynN - Jakby nie można było zwrócić/wymienić, w każdym sklepie zdarzają się pomyłki.
  9. Edit - Lesio mnie ubiegł ;).
  10. Odbiegając od tematu zużycia części itp., znalazłem w sieci schemat prawidłowego położenia silnika względem zębatki silnikowej - http://img51.imageshack.us/img51/2624/podkladkowanie1.jpg, zapewne przyda się autorowi tematu.
  11. Ja i tak zostanę przy swoim postulacie, przy zbyt mocnym dokręceniu silnika tarcie jest zdecydowanie większe, co wpływa na szybsze zużycie materiałów.
  12. Skoro wychodzący dźwięk jest metaliczny to logiczne jest, że silnik trzeba odkręcić, a nie dodatkowo dokręcać. Zębatka silnika prędzej ulegnie zniszczeniu, gdy silnik będzie zbyt mocno dokręcony niż odkręcony :sciana:.
  13. Z Twojego opisu wynika, że w GB nie została zamontowana blokada przeciwpowrotna, która nie pozwala cofać się zębatkom. Jeśli chodzi o dosyć metaliczną pracę mechanizmu to sugerowałbym pobawić się w regulację silnika, być może ten jest zbyt mocno dokręcony.
  14. Na pewno dobrze tą halę pomierzyłeś ? Prawie 90 metrów zasięgu przy 455 fps, bez przesady.
  15. Sprawdź czy odpowiednio podpiąłeś kable do silnika, ew. pobaw się regulacją silnika.
×
×
  • Create New...