Ghost10 Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Ceśc, czy to jakiś problem jeśli z silnika wypada mi ta mała zębatka? jak temu zapobiec? Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 (edited) Hmmm, a zębatka nabijana, czy skręcana? Znaczy się ośka ma przekrój koła, czy litery D? I generalnie lepiej jak nie wylata. Jak zapobiec?? Wbić głębiej, lub postarać się o śrubkę "robaczka" i dokręcić. Ewentualnie nową zębatkę kupić. Edited July 16, 2011 by rodnath Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 klejem do gwintów potraktuj :) Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted July 16, 2011 Report Share Posted July 16, 2011 Hmmm a tak zastanawiające, że jak już luźna zębatka jest, to nadal strzela? To by oznaczało, że masz ośkę typu D i brakuje po prostu śrubki, albo jest niedokręcona. Quote Link to post Share on other sites
Ghost10 Posted July 17, 2011 Author Report Share Posted July 17, 2011 Właśnie nie ma tam śrubki ani nic. Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Właśnie nie ma tam śrubki ani nic. Kup nową zębatkę (niestety musisz kupić też odpowiedni kluczyk imbusowy bo w standardowych zestawach tak małego nie dostaniesz) albo potraktuj jakimś klejem do metalu na stałe (kropelka odpada). Jak wyżej pisali, lepiej żeby nie wylatała bo może ci czasem klinować i robić zacieki jak się wysunie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.