Roni92 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 (edited) a mi to wygląda na to, że w nowym gb po prostu sprężyna sie nie mieści miedzy tłokiem a prowadnicą. Lub jakoś się zaklescza w tłoku. Bo skoro mówi, że bez sprężyny chodzi gładko, to znaczy, że silnik nie daje rady po prostu, tylko z jakiego powodu.. Edited August 17, 2011 by Roni92 Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 (edited) Włożyłem sprężynę stokową od mp5 (cymy) coś około m100 - m110, i nadal ten sam błąd, wysyłam ją do serwisu, jeżeli naprawią zdam wam raport ;) Kapitulacja... Edited August 17, 2011 by Relight Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 (edited) Szkielet się "nie rozstępuje" czyli wszystko jest ładnie włożone, sprężyna też się nie odgina, myślę że tłok nie zahacza o prowadnicę, bo w różnych poziomach naprężenia staje. p.s. Chyba jednak na ten serwis się zdecyduję. Polecacie jakiś? Powiedz, czy składałeś sam szkielet GB z zębatkami w srodku (nic więcej), skręciłeś go przed testem(to jest ważne)? Próbowałeś wtedy palcem obrócić zębatki (w GB mogą być tylko zębatki z podkładkami i nic więcej)? Ps. Szkielet może być faktycznie ciasny jak go się skręci z kompletem stockowym bo nawet łożyska mogą nie osiąść dokładnie głęboko w gniazdach. Edited August 17, 2011 by chris15939 Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 (edited) Próbowałem z samymi zębatkami (skręca się ładnie i ładnie chodzi wszystko) , próbowałem zębatki cylinder listewka i tłok (też chodzi), problem zaczyna się po włożeniu prowadnicy ze sprężyną opór ze strony sprężyny, bądź pozycja prowadnicy, powodują zacięcie się mechanizmu. Edited August 17, 2011 by Relight Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 (edited) Próbowałem z samymi zębatkami (skręca się ładnie i ładnie chodzi wszystko) , próbowałem zębatki cylinder listewka i tłok (też chodzi), problem zaczyna się po włożeniu prowadnicy ze sprężyną opór ze strony sprężyny, bądź pozycja prowadnicy, powodują zacięcie się mechanizmu. Masz od kogo pożyczyć zespół styku z okablowaniem? Wewnątrz tłoka ie ma żadnych zbędnych dodatkowych elementów dodanych przez ciebie np duże podkładki? Edited August 17, 2011 by chris15939 Quote Link to post Share on other sites
Relight Posted August 17, 2011 Author Report Share Posted August 17, 2011 styki i kable, niezbyt. Tłok i cylinder są tylko przesmarowane, reszta jest tak jak była po wyciągnięciu z starego GB Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 skoro już wiesz co jest problemem wystarczy wymienić ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.