Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G&P, G&G a może coś innego...


Recommended Posts

Witam.

 

Od dłuższego już czasu rozważam kupno nowej(lepszej) "eMki", aczkolwiek nie chcę wyrzucić pieniędzy w błoto i dlatego chciałbym zapytać o Wasze doświadczenia, wrażenia, opinie o następujących replikach:

 

http://www.asg.com.pl/M4_RAS_Marine_GP,p,634.php

http://www.asg.com.pl/M4_RAS_Colt_metal_body_GP,p,937.php

http://www.asg.com.pl/M4_Special_Operation_Colt_metal_body_GP,p,2941.php

http://www.military.pl/colt-m4-a1-ris-blow-back-g-amp-g-full-metal_10077t.html

 

Planuję wybrać jeden z tych modeli(w tym przedziale cenowym) ale jestem jak najbardziej otwarty na Wasze propozycje z poza listy(TM lub inne). Zależy mi przede wszystkim na trwałości repliki, więc raczej metalowy (przynajmniej)korpus, mocne bebechy. Osobiście skłaniałbym się ku G&G bo i cena przystępna, i metal, i bebechy ciekawe. A jakie są Wasze zdania? Co wybralibyście na moim miejscu? Z góry dziękuje za wypowiedzi.

Pozdrawiam. Mika_el

 

Ps. Post może wygląda trochę zbyt formalnie, ale nie przejmujcie się tym... :wink:

Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o g&p to bebechy ma chyba najmocniejsze z wszystkich w stocku, co do wykonania to wg mnie lepiej prezentuje się King Arms ale też nie wszystkie modele, ale niestety KA nie ma takich dobrych GB jak G&P

 

z G&G widziałem tylko mp5 i tutaj wykonaniem bije na głowe ICS czy CA

 

Co do KWA to powiem tyle że jeżeli CASG pakuje tam M150 wymieniając tylko tłok to to o czymś świadczy:)

 

Generalnie poczytaj tematy o poszczególnych firmach, wykładając okolo1500zl za samą replikę nie wtopisz kasy, ale pamiętaj że to dopiero początek wydatków:P

 

 

pozdro

kostek

Link to post
Share on other sites
Guest Bart76

G&G z uporem maniaka szpeci swoje repliki oznaczeniami "G&G Armament" w najmniej pożądanych miejscach. Stockowy silnik ma problemy już ze sprężyną M120, a więc przy tuningu obowiązkowo do wymiany. Przy tuningu powyżej M120 i tak trzeba wymienić wszystko oprócz zespołu spustu i szkieletu gearboxa. Ponadto plastikowe elementy potrafią straszyć nadlewami. To taki Fiat Panda ASG. Jest niezawodny tak jak go fabryka stworzyła i jeżeli o niego dbasz to nigdy Cię nie zawiedzie. Z kolei G&P w standardzie oferuje lepsze wyposażenie i jakość wykonania przy podobnej, jak nie większej, niezawodności. Miałem M4 G&G przez blisko rok i przez cały ten czas działało niezawodnie i bezproblemowo. Potem miałem Scara od G&G (obie repliki stockowe i oparte o gearbox v.2) i też nigdy nie odmówił współpracy. Kolo u nas ma SIGa 550 od G&G na gearboxie v.3 od pół roku i też nigdy nie miał problemów (w stocku M120 ok. 400 fps). G&G ma też tendencje do produkowania elementów body o innych wymiarach niż większość innych producentów, innymi słowy odbiegających od standardu TM. Przykładowo elementów body w M14 nie można zastąpić produktami np. G&P. W SIGu magazynka low-cap nie da się spiąć z hi-cap pomimo tego, że pochodzą od tego samego producenta. Ale w eMce raczej nie uświadczysz takich niespodzianek.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...