Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Znowu mam problem z emką :zastanawia: nie wiem co się dzieje bo piłowałem body pod komorę 1 częściowa ale się wkur...... i założyłem tą wcześniejszą (stock m16 a3 AGM plastik) ale że kolega dorwał się do emki to psikną (zalał cały GB) jakimś smarem w płynie. Dobra wszystko ładne pięknie złożyłem to pora postrzelać i tu jest problem :( pluje wszystkimi kulkami jakie są !!! i co ja mam zrobić ???

 

PS. Czy te plucie morze być spowodowane że kolega zalał cały GB (tłok,cylinder i cały podzespół) lub morze że body jest spiłowane ???

 

Proszę o pomoc gdyż jestem zielony :icon_cry:

 

Dbaj o pisownię, bo Twoje posty w tym temacie rażą w oczy. /LgN

Link to post
Share on other sites

Po pierwsze, kolego słownik i w głowę dopóki nie pojmiesz że "morze" jest głębokie i szerokie. Po drugie co znaczy pluje? Co? Podłączasz baterię i zaczyna strzelać na auto bez przerwy? Strzela na semi auto? Strzela na trybach normalnie tylko z małym zasięgiem czy po prostu ci kulki z lufy same wylatują? Na pierwszy rzut oka to schrzaniłeś coś piłując body pod hopka i możliwe że nieodwracalnie.

Link to post
Share on other sites

To po prostu masz zapaćkaną gumkę od hopka. Nie musisz kupować body. Twój mądry kolega(niech go kulka) nawalił ci tego jak sam wspomniałeś do środka itd. teraz przy strzale przez dyszę do hopka wlatują kropelki tego smaru i nie podkręca ci kulki bo ta się ślizga. Na upartego jeśli nie chcesz rozbierać gearboxa to wyczyść gumkę, lufę, jednak jeśli chcesz się tego pozbyć ze środka to musisz przecierpieć i po 100-200 wystrzelonych kulkach zrobić to samo z lufą i gumką i tyle kolejnych razy aż replika przestanie pluć i strzelać normalnie.

Link to post
Share on other sites

Tak już niestety jest, że jak ktoś ma dwie lewe ręce i zabiera się za przeróbki, to później cudów oczekuje po pomocy na odległość. Jakieś foty wrzuć co i jak poobcinałeś. I jak pisze Cerber, gumiak zalany oleum więc i kulka nie będzie podkręcona.

Link to post
Share on other sites

Tak, wytnij to co zaznaczył wolfran. Jednoczęściowa wsuwa się w szkielet gb. Mało tego, wytnij w ten sposób, aby po zamontowaniu gb można było lufę wraz z komorą jednoczęściową, (taką jak zaznaczyłeś w pierwszym temacie) bez problemu wsunąć i wysunąć. Dlatego mówiłem, że fajnie, jak ma się odpowiednie narzędzia.

Link to post
Share on other sites

Józiu - słyszałeś może o czymś takim jak pilniki iglaki i imadło? tudzież o piłkach włosowych?

 

1. Zamocować body w imadle (podkładając kawałki gumy (z dętki rowerowej na przykład) pomiędzy body, a szczęki imadła. Najrozsądniej jest tak mocować aby pomiędzy szczekami znalazła się tylko jedna strona body. Dlaczego? bo jak zaczniesz skręcać szczęki to zdeformujesz, albo i połamiesz body :)

2. Piłką delikatnie wyciąć wszystko co zaznaczył Wolfram! Tylko zostaw maleńki zapas pomiędzy ścianką a linia cięcia!

3. Pilnikiem pomalutku piłować zostawiony naddatek aż dojdziesz do ścianek body.

4. Z tego co piszesz masz już komorę jednoczęściową - włóż ją do lufy zewnętrznej (oczywiście zamocowanej w górnej części body). Rurką na kulki w dół! Te dwa skrzydełka po bokach komory (górne - na tej części gdzie wkładasz lufę) pomogą Ci we właściwym umieszczeniu komory.

5. Nasuń górną cześć body na dolną (z komorą w lufie zewnętrznej!). Nasuwaj w kierunku kolby oczywiście.

6. W momencie gdy komora dojedzie do dolnej części body przerwij nasuwanie!!!

7. Weź coś co pozwoli ci nanieść kreskę na body - np. cienki śrubokręt lub gwóźdź. Tym rysikiem zaznacz miejsce na froncie dolnej części body do którego dochodzi dolna krawędź komory HU.

8. Piłka wytnij dwa pionowe nacięcia pomiędzy uszami do przedniego pina na głębokość która zaznaczyłeś na body.

9. Piłuj cierpliwe materiał pomiędzy tymi nacięciami, aż go do końca wypiłujesz (czyli do zaznaczenia).

10. wszelkie ostre krawędzie wygładź i zaokrąglij

 

Dlaczego tak duży otwór jest potrzebny?

Ponieważ replikę serii M (M4, M15, M16 itp.) z jednoczęściową komorą HU składasz inaczej niż z dwuczęściową:

komora dwuczęściowa - łączysz górę z dołem body pinem i zamykasz jak nożyczki.

komora jednoczęściowa - góra nasuwana jest na dół i dopiero PO dosunięciu obu połówek zamykana przednim pinem

 

Dlaczego tak łopatologicznie opisuje Ci cały proces - żebyś nie zadawał kolejnych 489 pytań na temat metod przerabiania body Twojej repliki w celu dostosowania go do jednoczęściowej komory HU.

 

Jeśli pomimo tak szczegółowego opisu nie uda Ci się złożyć repliki lub coś nie będzie pasowało do siebie - NIE UŻYWAJ MŁOTKA. Spakuj efekty Twojej twórczości do kartonu i przywieź do Cytadeli (do mnie) , Defcon-u, lub innego warszawskiego serwisu. Tam ci dokładnie wytłumaczą gdzie się pomyliłeś, co złe zrobiłeś.

Zależnie od ilości błędów albo poprawia to co spaprałeś, albo skierują cię do części sklepowej w celu zakupienia nowego body (wydatek od 150 do 450 złotych)

 

I na koniec mała sugestia odnośnie:

żeby była taka dziura była w ch.... wielka

1. w języku polskim po to jest taka ilość synonimów słowa "duża", żeby nie musieć uciekać się do wulgaryznów (co zresztą na tym Forum jest niemile widziane

2. do "historii" (raczej stał się ofiarą pseuopochlebczej anegdoty) przeszedł jeden z Carów rosyjskich który spowodował to że tory kolejowe oraz cegły w Rosji są szersze od tych stosowanej w reszcie Europy (o ile? - o tę "uniwersalna jednostkę miary" która określiłeś wymiary otworu na komorę HU). Ty niestety ani Carem, ani nawet posłem nie jesteś więc nie naśladuj tego satrapy. Chwały Ci to nie przyniesie , ani też nie podniesie szacunku do Ciebie wśród ludzi kulturalnych, myślących ...

 

Rodnath, byłeś pierwszy :) ale "musiałem" odrobinę łopatogii w celach edukacyjnych oraz gorzkiej ironii naszemu młodszemu koledze zafundować w "podziękowaniu" za jego "wkład" w WMASG :hahaha:

Edited by FlyingCat
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...