toca5 Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Mam pytanie: czy ten gearbox http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159&products_id=8469&name=King_Arms_-_Kompletny_Gearbox_Ver.2_M150_-_M4/M16 podpasuje do M4 G&P oraz ile wytrzyma taka konfiguracja przy strzelaniu na singlu? Czy silnik G&P pociągnie M150, czy też trzeba będzie go zmienić? Jak to jest z trwałością tych GB? Quote Link to post Share on other sites
Ray~ Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Stockowy silnik G&P powinien pociągnąć 150, tylko pytanie na jak długo (z tego co pamiętam, ale mogę się mylić jest on przystosowany do pracy ze sprężynami do 120). Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 1. Podpasuje 2. Aż się nie rozleci... :) oczekujesz ,że ktoś Ci poda dokładną liczbę strzałów jaką będziesz mógł wykonać do pęknięcia ? 3. Jeśli są tam zębatki STU to pociągnie. 4. Szkielety są w miarę wytrzymałe - w porównaniu do "chinoli" widać większą zawartość ALu niż Cynku ,ale bez konkretnych zabiegów ,żaden GB nie wytrzyma długiego katowania M150. Ps. Od razu zmienił bym tam głowicę na "cichą" bo metalowa duzo szybciej rozsadzi ten szkielet. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Przejrzyj temat o gotowych gearboxach i zobacz opinie, ja bym nie miał zaufania do takich gotowych drop-inów. Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted August 27, 2011 Author Report Share Posted August 27, 2011 ok, dzięki za porady :) Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Kolego white_pl [...] Polecam tobie kupić GB JG i pomyśleć zanim napiszesz coś o chińskich replikach. M150? No to wasze markowe repliki słabe są, moja ciągnie M170 i nie mam głowic z grzybkiem. Ależ, ja się nie chwalę. To są tylko fakty, nawet drop in systemy nie wytrzymał na M170. Ogólnie to V2 raczej nie jest stworzony do tuningów "mocowych"(specjalnie tak napisałem, bo mówimy tutaj o mocnych tuningach, a nie tuningu do M130). Jest jeszcze jedna opcja, zanitowanie po bokach z przodu stalowej blachy, wtedy na pewno nie pęknie ;) ewentualnie jeszcze zaparcie komorą(metalową) GB. Quote Link to post Share on other sites
Tweed Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Każdy kolejny post napisany w ten sposób również zostanie usunięty - jeśli jesteś na imprezie i nie masz czasu napisać czegoś starannie - nie pisz w ogóle :). /LgN Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 @dacinger. Do czego ty chcesz mnie przekonać ? Do szkieletów JG ? Chyba ,żeś z byka spadł. Za dużo już zmieniałem pekniętych szklietów i sam też przerobiłem różne ,żeby wiedzieć ,że kupując "chińszczyzne" kupuje sie kota w worku. Może wytrzymać SP150 , może paść na SP110. Tak to już z nimi jest. To że jakiś szkielet "ciągnie" jakąs tam spreżynę mnie nie przekonuje: Nie wiem czy piszesz prawdę, nie widziałem tego na oczy. I pytanie ile czasu to tak podziała.... Każdy wydaję swoje pieniążki jak uważa - wydajcie je rozsądnie. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Podsumowanie dobre, kupujcie co chcecie. Widać, że inni wolą mieć dobrze i drogo niż tanio i jeszcze lepiej. Każdy chińczyk wytrzyma spore katorgi, trzeba go tylko złożyć jak przystało. "Twój Wybór" Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Każdy chińczyk wytrzyma spore katorgi, trzeba go tylko złożyć jak przystało. "Twój Wybór" Hahahaha :bialaflaga: You make my day :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.