konradbak1 Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 Witam wszystkich. Otrzymałem dzis swoją replikę uzywaną i gdy chcę strzelać nie oddaje strzału. Kolega który zna się trochę na tym powiedział mi ze zacina sie w tłoku czy cos takiego zdjął rączke i śrubokrętem oddał strzał cos w tych trybach tam zrobił i karabin stzrzelał przez chwile lecz znowu sie zacioł i tak pare razy. Prosze o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Witam wszystkich. Otrzymałem dzis swoją replikę uzywaną i gdy chcę strzelać nie oddaje strzału. Kolega który zna się trochę na tym powiedział mi ze zacina sie w tłoku czy cos takiego zdjął rączke i śrubokrętem oddał strzał cos w tych trybach tam zrobił i karabin stzrzelał przez chwile lecz znowu sie zacioł i tak pare razy. Prosze o pomoc. Odblokował antireversal. Ten temat był już parę razy poruszany na tym forum żeby tego nie robić bo można połamać zęby w zębatkach i tłoku. A wracając do rzeczy to może być wina prowadnicy sprężyny lub sprężyny. Jeżeli masz stockową baterię to może być za słaba na sprężynę (zakładam że była wymieniana na mocniejsza). Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 (edited) Kupić: - Łożyska kulkowe - Springa ze szlifowanymi czołami - Łożyskowaną prowadnicę - Porządniejsza batka - Dobrze wszystko wypodkładkować Ewentualnie: - Wysłać do kogoś kto się na tym zna. Rozłoży i złoży do kupy tak jak trzeba. Widocznie Twój kolega który się "trochę" zna, zna się "trochę" za mało. Edited August 26, 2011 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
konradbak1 Posted August 26, 2011 Author Report Share Posted August 26, 2011 To nie wina baterii ani sprezyny tylko zacinajacego sie gearboxa V3. Tryby sie zacinaja lecz sam silniczek gdy jest wyjety z rekojesci chodzi bardzo dobrze lecz gdy tylko zostanie włożony w tryby to sie zacina. Rozebralismy więc gearboxa i złozylismy tak jak trzeba i nadal występował ten sam problem. Mamy tylko przypuszczenia że mało podkładek tam było. Proszę o jedno mniej przechwalania się i krytyki innych lecz wiecej pomocy. PS Może teraz coś ktos będzie wiedział po tym jak napisałem o gearboxie dopiero dzis to zrobilismy Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 (edited) Tak zgadywać w ciemno to sobie można. Po porostu trzeba fachowego oka : ) To nie wina baterii ani sprezyny tylko zacinajacego sie gearboxa V3. :bialaflaga: Gerabox może się zacinać, ponieważ może tam być lipna stockowa chińska sprężyna + stockowa bateria = zacinka. Może też być z 10 innych powodów, musisz wszystko dokładnie opisać, porobić zdjęcia... Dlatego potrzebne jest oko fachowca. Kogoś kto po jednym spojrzeniu wie co jest nie tak. Na tą chwilę, powiem Ci że nie bardzo się widocznie chłopaki znacie na GB. Ktoś kto robi to za pierwszym, czy piatym razem, no niestety, ale za dobrze tego nie zrobi. Tutaj trzeba naprawdę obycia w tych sprawach. Przyślij mi ten GB a udowodnię Ci że można zrobić giwerę tak, aby się nie zacinała. Wymienię sprężynę, łożyska, prowadnicę, wszystko porządnie spodkładkuje, przesmaruje, zrobię czary - mary i będzie git majonez. Oczywiście, nie za darmo :) Jeśli nie chcesz u mnie, masz jeszcze gildię serwisantów- oni znają się pewnie jeszcze bardziej niż ja. Ewentualnie porób fotki, wypisz jakie są części w tym GB, jaka bateria etc, to może prędzej "zdalnie" coś poradzimy. Edited August 26, 2011 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Wnętrze GB masz stockowe czy są tam jakieś części tuningowe? Jeśli tak to które. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 (edited) Tak zgadywać w ciemno to sobie można. Po porostu trzeba fachowego oka : ) :bialaflaga: Gerabox może się zacinać, ponieważ może tam być lipna stockowa chińska sprężyna + stockowa bateria = zacinka. Może też być z 10 innych powodów, musisz wszystko dokładnie opisać, porobić zdjęcia... Dlatego potrzebne jest oko fachowca. Kogoś kto po jednym spojrzeniu wie co jest nie tak. Na tą chwilę, powiem Ci że nie bardzo się widocznie chłopaki znacie na GB. Ktoś kto robi to za pierwszym, czy piatym razem, no niestety, ale za dobrze tego nie zrobi. Tutaj trzeba naprawdę obycia w tych sprawach. Przyślij mi ten GB a udowodnię Ci że można zrobić giwerę tak, aby się nie zacinała. Wymienię sprężynę, łożyska, prowadnicę, wszystko porządnie spodkładkuje, przesmaruje, zrobię czary - mary i będzie git majonez. Oczywiście, nie za darmo :) Jeśli nie chcesz u mnie, masz jeszcze gildię serwisantów- oni znają się pewnie jeszcze bardziej niż ja. Dzizas co się dzieje z tym sfakanym edytorem ;/ Post do wywalenia Edited August 26, 2011 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
metalman Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Ktoś kto robi to za pierwszym, czy piatym razem, no niestety, ale za dobrze tego nie zrobi. Tutaj trzeba naprawdę obycia w tych sprawach. G... prawda. Wbrew pozorom budowa Gearboxa jest prosta jak budowa cepa. Wystarczy być obytym z fizyką i mechaniką i bez problemu można sobie z nim poradzić. Ale rozumiem dlaczego to napisałeś: Przyślij mi ten GB a udowodnię Ci że można zrobić giwerę tak, aby się nie zacinała. Wymienię sprężynę, łożyska, prowadnicę, wszystko porządnie spodkładkuje, przesmaruje, zrobię czary - mary i będzie git majonez. Oczywiście, nie za darmo :) Pewnie każdy sposób żeby zarobić jest dobry... Wracając do tematu. Miałem kiedyś zwykłą chińską Cymę i nigdy mi się nie zacięła. Przygodę z nią zacząłem od rozłożenia GB i złożenia po swojemu, tak z ciekawości :-) Następny GB złożyłem w całości samemu i do tej pory nie mam z nim żadnych problemów. Owszem, nie jest pewnie perfekcyjnie zrobiony. Owszem, specjaliści zrobiliby go lepiej. Ale działa bardzo skutecznie, nie zużywa się nadmiernie szybko i to się dla mnie najbardziej liczy. Na początek sugerowałbym rozłożyć GB, zobaczyć co i jak, jak są rozmieszczone części, do czego służą, przemyśleć jak to wszystko działa. Nasmarować łożyska i zębatki. Zobaczyć czy wszystkie części są dobrze spasowane. Spróbować ręcznie pokręcić zębatkami, bez założonej sprężyny. Zidentyfikować w ten sposób co jest przyczyną zacinania. Problematyczną część można wymienić albo spróbować dopasować (pilnik, papier ścierny). Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Na początek sugerowałbym rozłożyć GB, zobaczyć co i jak, jak są rozmieszczone części, do czego służą, przemyśleć jak to wszystko działa. Nasmarować łożyska i zębatki. Zobaczyć czy wszystkie części są dobrze spasowane. Spróbować ręcznie pokręcić zębatkami, bez założonej sprężyny. Zidentyfikować w ten sposób co jest przyczyną zacinania. Problematyczną część można wymienić albo spróbować dopasować (pilnik, papier ścierny). Popieram. Jedyne co to pilnować żeby sprężyna nie wystrzeliła czyli rozbierać powoli bo będziesz szukać części po całym pokoju. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.