rejan22 Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Witam, to mój pierwszy post tego typu więc jeśli ktoś uzna temat za bezużyteczny/niezgodny z regulaminem/założeniem to się nie obrażę, jak zostanie usunięty. Jeśli taki temat już był, to najwidoczniej jestem za głupi, by znaleźć tudzież się domyślać. Otóż tak- nowe G36c w wersji blow-back kupione parę miesięcy temu. Wystrzelało max pięć magazynków na ostrożnym ogniu ciągłym a samą replikę traktuję jakby była ze szkła, więc nic jej się nie stało, żadnych uszkodzeń mechanicznych. Mimo to dziś postanowiłem ją rozruszać po paru tygodniach nieużywania i strzeliłem parę razy. Raz pojedynczym ogniem, raz ciągłym. W pewnym momencie gdy nacisnąłem lekko spust na ciągłym zamek skoczył do tyłu i.. się zablokował. Ot, cofnięty tłok a przy naciśnięciu spustu dochodzi z bebechów klikający dźwięk. Jak powiedziałem - replika jest względnie nowiutka i niemalże nieśmigana, do tego była tuningowana przez asgshop.pl(zawsze miałem dobre zdanie o tym sklepie/serwisie więc nie sądzę, by to była ich wina) na jeszcze lepsze części(przyp. tłum. - ten model G36 stockowo jest zaopatrzony we wzmocnione elementy) więc nie sądzę, by to była wina podkładek, zębatek czy innych tego typu rzeczy. Może problem jest banalny i da się go łatwo rozwiązać, ale to moja pierwsza replika G36, nigdy w niej nie gmerałem i nawet nie wiem co się z czym je - parę lat temu miałem M15A2 od CA i było 100% bezawaryjne. Odsprzedałem je kumplowi i dalej hula jak nówka, więc nie mam żadnego doświadczenia z bebechami AEGów. Z góry dziękuję za pomoc i od razu mówię, że po prostu gardzę każdym panem fajnym, który wyskoczy z sarkastycznym komentarzem. Zakładam, że WMASG to głównie miejsce, gdzie ogarnięci i dojrzali ludzie dzielą się wiedzą o ASG i mierzi mnie kutafonizm. No, to by było na tyle. Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Bateria naładowana ? Quote Link to post Share on other sites
Traker Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 (edited) Może miałeś cofnięty tłok przez ten czas i ci się wyrobiła sprężyna. Raczej bez wyciągnięcia gearboxa i oglądnięcia czy wszystko w porządku się nie obejdzie. Ew. spróbuj bolt-catcha nacisnąć :biggrin: . Edited September 10, 2011 by Traker Quote Link to post Share on other sites
rejan22 Posted September 10, 2011 Author Report Share Posted September 10, 2011 Co do baterii nie jestem pewien, ale jak mówiłem - wcześniej wystrzelił parę razy i nie było problemu - wystąpił on po tym, jak za lekko nacisnąłem spust w trybie auto i tryb semi nie mógł już nic poradzić. Dopiero będę mógł w przyszłym tygodniu to sprawdzić, bo nie mam ładowarki pod ręką. Co do tłoka - nie sądzę. Zawsze przed odłożeniem karabinu strzelam raz na semi, by mieć pewność i spokój ducha względem repliki. Wysłałem to samo zapytanie do serwisu, w którym robili mój tuning, może oni będą coś wiedzieć. Jak się okaże, że to nie bateria, to będę musiał wysyłać replikę do serwisu. :/ Bolt-catch też nie pomaga - odciągnąłem dźwignię i zwolniłem ją ale nic to nie dało - dalej mam odsłonięte pokrętło H-Up. Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Póki co wygląda to na padającą baterie, tzn. jest jeszcze wstanie rozpędzić silnik bez napiętej sprężyny, natomiast brakuje już mocy aby ruszyć silnik i napiętą sprężynę. @Traker: Gdyby sprężyna się zbiła, to by łatwiej ją było naciągnąć. BC nic nie da :icon_eek2: Quote Link to post Share on other sites
rejan22 Posted September 10, 2011 Author Report Share Posted September 10, 2011 Póki co wygląda to na padającą baterie, tzn. jest jeszcze wstanie rozpędzić silnik bez napiętej sprężyny, natomiast brakuje już mocy aby ruszyć silnik i napiętą sprężynę. Hmm, fajnie by było, gdyby tylko chodziło o baterię. Mam nadzieję, że uda mi się to sprawdzić w ciągu najbliższych dni, bowiem nie uśmiecha mi się wizja nowej sprężyny zbitej przez to, że za długo leżało w takim stanie. Ten zamek nie jest przesunięty jakoś mocno, ale mimo wszystko niefajnie. No nic - wrzucę update jak tylko się dowiem, czy to bateria. Quote Link to post Share on other sites
rejan22 Posted September 11, 2011 Author Report Share Posted September 11, 2011 (edited) Swoją drogą, tak przy okazji tego tematu - wie ktoś co trzeba zrobić(pilnik, skalpel, jakiekolwiek narzędzie), żeby dopasować magi od boyi do tego G36c od CA? Na szczęście kupiłem tylko jeden i się zawiodłem, bowiem po zapewnieniach sklepu, że pasuje do każdej repliki nie wpina się w gniazdo magazynka. Raczej nie wypadnie ale jak się mocniej pociągnie to wyjdzie. Starałem się jako-tako porównać stockowy z tym ale nie bardzo widzę czego to wina, szczerze mówiąc. Edit: Już odkryłem - ząbek, za który powinna zajść blokada magazynka był zbyt masywny w tym hi-capie i chwilka piłowania sprawiła, że już się wklikuje jak należy. Ciekawe, czy jest jakaś różnica w jego pracy w porównaniu ze stockowym od CA.. Edited September 11, 2011 by rejan22 Quote Link to post Share on other sites
Holgin Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Moim zdaniem, ewidentna sprawa - klikanie w gearboxie (pewnie silnik), tłok w tylnej pozycji, tuning (mocny? ile FPSów ma ta Gieta?), lekkie naciśnięcie spustu = sprężyna jest naciągana, ale nie do końca + blowback, który stawia dodatkowy opór. Słowem - Ruffin ma rację, batka nie daje rady. Widziałem taka awarie kilka razy. Spróbuj z mocniejszą baterią, jeśli masz pecha, coś się idiotycznie zacięło w gearboxie, w mojej eMce tłok z niewiadomych przyczyn został w tylnej pozycji i nie chciał za nic ruszyć (chyba ciut się wygiął w bok i zakleszczył na prowadnicach). Jest też gorszy scenariusz - któraś z zębatek się sypnęła. Ale ja jestem dobrej myśli :) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
rejan22 Posted September 11, 2011 Author Report Share Posted September 11, 2011 Tuning to był level 2 asgshopowy - chronograf dał średnią 435 co mnie dość zdziwiło, zważywszy na fakt, że G36c jest raczej krótką bronią(a ponoć długość lufy wpływa na osiągi). Postaram się zdobyć ładowarkę w najbliższym czasie i sprawdzę to. Jak mówiłem - nie uśmiecha mi się zostawienie biednej sprężyny w takim stanie na dłuższy czas. Quote Link to post Share on other sites
Traker Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Tuning to był level 2 asgshopowy - chronograf dał średnią 435 co mnie dość zdziwiło, zważywszy na fakt, że G36c jest raczej krótką bronią(a ponoć długość lufy wpływa na osiągi). Postaram się zdobyć ładowarkę w najbliższym czasie i sprawdzę to. Jak mówiłem - nie uśmiecha mi się zostawienie biednej sprężyny w takim stanie na dłuższy czas. Długość lufy nie wpływa na osiągi. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.