Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Holgin

Użytkownik
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeśli ktoś szuku wtyczki, polecam: http://allegro.pl/bowman-wtyk-sluchawkowy-rozbieralny-i3849614919.html - jest duża, ale przez to bardzo solidna.
  2. Oglądał ktoś z bliska najnowszą serię M4 G&P? Kolega zamówił sobie M4A1 z asgshopu, jak wziąłem do ręki nie mogłem uwierzyc własnym oczom - syf jakich mało. Na body widać bardzo wyraźnie ślady papieru ściernego, nic do niczego nie pasuje, regulacja silnika porażka, magi słabo wchodziły... M4 AGMu jest 3x lepiej wykonane. Wersja z czerwonymi pokrętłami. Ciekaw jestem, czy dotyczy to wszystkich nowych replik G&P, inny znajomy wziął w podobnym czasie defendera. Ten już trzymał poziom, aczkolwiek wydaje mi się, że marka straciła trochę na jakości.
  3. Też mi się to zdarzyło, z tym że gwint zerwał się tylko częściowo (jakieś 3mm w głąb otworu), bo śruba jest dość krótka. Dałem dłuższą śrubę i ładnie łapie się za pozostały gwint, trzeba tylko uważać żeby śruba nie była zbyt długa, bo wyjdzie w środku GB i zablokuje tłok :)
  4. Hm, wiele ich nie używałem, ale nic z takich rzeczy się nie działo. Będę musiał potestować dokładniej te magi, jak będę mieć okazje. Swoją drogą - orientuje się ktoś może, z czego dokładnie wykonane są eMki G&P? ZnAl, czy może jakieś porządne aluminium?
  5. Widziałem jedną kolbe ACMa, gdzie zabezpieczenie przed zmianą pozycji kolby latało luźno. Sam mam ten zestaw i jakość jest taka sobie. Aluminiowe gwinty, jedna z szyn RIS niewymiarowa, faktura plastiku bywa dziwna.
  6. Hm, a mój mid G&P sprawuje się lepiej niż lowy Boyia. Chyba trafił mi się szczęśliwy egzemplarz :)
  7. Tak poza wszystkim, to sam kupiłem kiedyś takie body do swojego kałacha a potem żałowałem. Całkiem fajne body, ale są problemy ze spasowaniem wszystkiego no i przede wszystkim moim zdaniem nie opłaca się pakować do Cymki nowego body.
  8. Holgin

    G&P PTR

    Po mojemu, nie będzie się to niczym różnić od "normalnych" replik G&P, poza innymi oznaczeniami na body.
  9. Osobiście katowałem V2 od G&P w niskich temperaturach (do -20*C) ze skurczem palca na SP120 i całkiem fajnym ROFie, w tej chwili eMka ma rok i wszystko śmiga. Generalnie każdy szkielet kiedyś pęknie, V2 są słabsze od V3 ale nie znaczy to, że V2 padnie po 3 seriach. Wpływ na pękanie GB ma poza tym co napisał Sterylizator jeszcze waga tłoka. Metalowa i mocno dociśnięta do GB komora HU przejmuje część obciążenia - chodzi o przeniesienie go na body repliki.
  10. Moim zdaniem, ewidentna sprawa - klikanie w gearboxie (pewnie silnik), tłok w tylnej pozycji, tuning (mocny? ile FPSów ma ta Gieta?), lekkie naciśnięcie spustu = sprężyna jest naciągana, ale nie do końca + blowback, który stawia dodatkowy opór. Słowem - Ruffin ma rację, batka nie daje rady. Widziałem taka awarie kilka razy. Spróbuj z mocniejszą baterią, jeśli masz pecha, coś się idiotycznie zacięło w gearboxie, w mojej eMce tłok z niewiadomych przyczyn został w tylnej pozycji i nie chciał za nic ruszyć (chyba ciut się wygiął w bok i zakleszczył na prowadnicach). Jest też gorszy scenariusz - kt
  11. Holgin

    Pakiety LiPo

    Żeby na takim (7.4V) Li-Po osiągnąć taki ROF, potrzebny byłby silnik o hi-speed'owych właściwościach ;) Cały problem z Li-Po to duży skok między 7.4V a 11.1V. Nawet na 11.1 20C ROF może stać się groźny dla gearboxa i raczej będzie powyżej 20k/s, piszę na podstawie własnych obserwacji z różnymi pakietami.
  12. Oj, oj, ja mam właśnie taki silnik, z białą dupką gdzie kable były przykręcone. Siedzi na Li-po 7.4 30C i SP120, rof to 18k/s, przebieg 20k lub ciut więcej, nie zauważyłem żadnej różnicy, wydaje się być w dobrym stanie. Mam nadzieję, że Poldeck nie ma racji i się nie spali :)
  13. Tak, ten pakiet Turnigy powinien dać radę :)
  14. Ja na 7.4V 30C mam właśnie 18 rps na sprężynie SP120, więc w stocku będzie pewnie więcej :) Mam możliwość podłączenia 11.1V, ale szczerze mówiąc - boje się :)
  15. z Li-po 11.1 może być ciężko, chociaż nie wiem ile miejsca jest w tym Magpulowym chwycie przednim. Wiem za to, że moja 7.4V wchodzi na styk do standardowego chwytu. Swoją drogą, w stocku na takim li-polu ROF będzie bardzo duży, powyżej 20k/s, gearbox raczej zadowolony nie będzie :)
×
×
  • Create New...