Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Coś się zacięło ( G36c blow-back version)


Recommended Posts

Witam,

to mój pierwszy post tego typu więc jeśli ktoś uzna temat za bezużyteczny/niezgodny z regulaminem/założeniem to się nie obrażę, jak zostanie usunięty. Jeśli taki temat już był, to najwidoczniej jestem za głupi, by znaleźć tudzież się domyślać.

 

Otóż tak- nowe G36c w wersji blow-back kupione parę miesięcy temu. Wystrzelało max pięć magazynków na ostrożnym ogniu ciągłym a samą replikę traktuję jakby była ze szkła, więc nic jej się nie stało, żadnych uszkodzeń mechanicznych. Mimo to dziś postanowiłem ją rozruszać po paru tygodniach nieużywania i strzeliłem parę razy. Raz pojedynczym ogniem, raz ciągłym. W pewnym momencie gdy nacisnąłem lekko spust na ciągłym zamek skoczył do tyłu i.. się zablokował. Ot, cofnięty tłok a przy naciśnięciu spustu dochodzi z bebechów klikający dźwięk.

 

Jak powiedziałem - replika jest względnie nowiutka i niemalże nieśmigana, do tego była tuningowana przez asgshop.pl(zawsze miałem dobre zdanie o tym sklepie/serwisie więc nie sądzę, by to była ich wina) na jeszcze lepsze części(przyp. tłum. - ten model G36 stockowo jest zaopatrzony we wzmocnione elementy) więc nie sądzę, by to była wina podkładek, zębatek czy innych tego typu rzeczy.

 

Może problem jest banalny i da się go łatwo rozwiązać, ale to moja pierwsza replika G36, nigdy w niej nie gmerałem i nawet nie wiem co się z czym je - parę lat temu miałem M15A2 od CA i było 100% bezawaryjne. Odsprzedałem je kumplowi i dalej hula jak nówka, więc nie mam żadnego doświadczenia z bebechami AEGów.

 

Z góry dziękuję za pomoc i od razu mówię, że po prostu gardzę każdym panem fajnym, który wyskoczy z sarkastycznym komentarzem. Zakładam, że WMASG to głównie miejsce, gdzie ogarnięci i dojrzali ludzie dzielą się wiedzą o ASG i mierzi mnie kutafonizm.

 

No, to by było na tyle.

Link to post
Share on other sites

Co do baterii nie jestem pewien, ale jak mówiłem - wcześniej wystrzelił parę razy i nie było problemu - wystąpił on po tym, jak za lekko nacisnąłem spust w trybie auto i tryb semi nie mógł już nic poradzić. Dopiero będę mógł w przyszłym tygodniu to sprawdzić, bo nie mam ładowarki pod ręką.

 

Co do tłoka - nie sądzę. Zawsze przed odłożeniem karabinu strzelam raz na semi, by mieć pewność i spokój ducha względem repliki. Wysłałem to samo zapytanie do serwisu, w którym robili mój tuning, może oni będą coś wiedzieć. Jak się okaże, że to nie bateria, to będę musiał wysyłać replikę do serwisu. :/ Bolt-catch też nie pomaga - odciągnąłem dźwignię i zwolniłem ją ale nic to nie dało - dalej mam odsłonięte pokrętło H-Up.

Link to post
Share on other sites

Póki co wygląda to na padającą baterie, tzn. jest jeszcze wstanie rozpędzić silnik bez napiętej sprężyny, natomiast brakuje już mocy aby ruszyć silnik i napiętą sprężynę.

 

Hmm, fajnie by było, gdyby tylko chodziło o baterię. Mam nadzieję, że uda mi się to sprawdzić w ciągu najbliższych dni, bowiem nie uśmiecha mi się wizja nowej sprężyny zbitej przez to, że za długo leżało w takim stanie. Ten zamek nie jest przesunięty jakoś mocno, ale mimo wszystko niefajnie. No nic - wrzucę update jak tylko się dowiem, czy to bateria.

Link to post
Share on other sites

Swoją drogą, tak przy okazji tego tematu - wie ktoś co trzeba zrobić(pilnik, skalpel, jakiekolwiek narzędzie), żeby dopasować magi od boyi do tego G36c od CA? Na szczęście kupiłem tylko jeden i się zawiodłem, bowiem po zapewnieniach sklepu, że pasuje do każdej repliki nie wpina się w gniazdo magazynka. Raczej nie wypadnie ale jak się mocniej pociągnie to wyjdzie. Starałem się jako-tako porównać stockowy z tym ale nie bardzo widzę czego to wina, szczerze mówiąc.

 

 

Edit: Już odkryłem - ząbek, za który powinna zajść blokada magazynka był zbyt masywny w tym hi-capie i chwilka piłowania sprawiła, że już się wklikuje jak należy. Ciekawe, czy jest jakaś różnica w jego pracy w porównaniu ze stockowym od CA..

Edited by rejan22
Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem, ewidentna sprawa - klikanie w gearboxie (pewnie silnik), tłok w tylnej pozycji, tuning (mocny? ile FPSów ma ta Gieta?), lekkie naciśnięcie spustu = sprężyna jest naciągana, ale nie do końca + blowback, który stawia dodatkowy opór. Słowem - Ruffin ma rację, batka nie daje rady. Widziałem taka awarie kilka razy. Spróbuj z mocniejszą baterią, jeśli masz pecha, coś się idiotycznie zacięło w gearboxie, w mojej eMce tłok z niewiadomych przyczyn został w tylnej pozycji i nie chciał za nic ruszyć (chyba ciut się wygiął w bok i zakleszczył na prowadnicach). Jest też gorszy scenariusz - któraś z zębatek się sypnęła. Ale ja jestem dobrej myśli :)

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Tuning to był level 2 asgshopowy - chronograf dał średnią 435 co mnie dość zdziwiło, zważywszy na fakt, że G36c jest raczej krótką bronią(a ponoć długość lufy wpływa na osiągi). Postaram się zdobyć ładowarkę w najbliższym czasie i sprawdzę to. Jak mówiłem - nie uśmiecha mi się zostawienie biednej sprężyny w takim stanie na dłuższy czas.

Link to post
Share on other sites

Tuning to był level 2 asgshopowy - chronograf dał średnią 435 co mnie dość zdziwiło, zważywszy na fakt, że G36c jest raczej krótką bronią(a ponoć długość lufy wpływa na osiągi). Postaram się zdobyć ładowarkę w najbliższym czasie i sprawdzę to. Jak mówiłem - nie uśmiecha mi się zostawienie biednej sprężyny w takim stanie na dłuższy czas.

Długość lufy nie wpływa na osiągi.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...