qweas74 Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Witam. Ostatnio wymieniłem okablowanie w M16A3 AGMu na niskooporowe z mosfetem. Niestety po wymianie replika nie chce działać i nie wiem co może być tego przyczyną. Macie może jakieś pomysły co może być powodem usterki? Czy są takie osoby które bardziej znają się na rzeczy do których mógłbym odesłać ewentualnie replike żeby ją sprawdzili i naprawili gdyby nie udało mi się wyeliminować usterki? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Nie, serwisanci oraz sklepy zajmujące się serwisem nie istnieją. Quote Link to post Share on other sites
JaWojteq Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Skoro nie chce działać, to pewnie coś źle złożyłeś ;). Przy okablowaniu przyczyn może być kilka, miałeś chociaż jakąś instrukcję? Całość była już podłączona? Czy sam się za to zabrałeś? A co do osób składających repliki to polecam tego pana wyżej. Quote Link to post Share on other sites
qweas74 Posted September 24, 2011 Author Report Share Posted September 24, 2011 Zabrałem się sam za to ale już rozwiązałem problem. Okazało się że pod taśmą termokurczliwą ułamała się nakładka na silnik. Po szybkiej wymianie okazało się że replika po przełączeniu z SAFE na SINGLE zaczęła sama strzelać na auto bez naciskania na spust, podobnie przy przełączeniu na AUTO. Po rozebraniu gearboxa okazało się że jeden z elementów dotykał do metalowej częsci kostki stykowej i układ zamknął się. Po poprawieniu elementu problem zniknął. Temat do zamknięcia Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.