husi Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 Witam. Mam problem z repliką SR4A1 firmy SRC. Otóż pękł mi w niej gearbox i hop up, więc wymieniłem to, wszystko poskładałem dokładnie tak jak było. Podłączyłem baterię, replika raz strzeliła i potem już w ogóle nie reagowała na pociągnięcie spustu. Gdy podłączyłem ją do innej baterii, wciąż nie reaguje. I mam teraz pytanie co to może być? Posiada ona bezpiecznik, ale jest on nie naruszony. Dodam jeszcze że nie była ona używana przez okres 3 miesięcy. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 Przy składaniu gb mogła ci zeskoczyć sprężynka z zatrzasku przeciwpowrotnego, potem ja parę razy strzeliłeś zębatka tłokowa z powody, że nie działa on, ustawiła się mimośrodem na przerywaczu i jedyna reakcja na spust do delikatne tyknięcie kostki stykowej. To jedna z prawdopodobnych przyczyn. Quote Link to post Share on other sites
husi Posted October 1, 2011 Author Report Share Posted October 1, 2011 Rozumiem. A może być to powód spalonego silnika, lub styków czy przewodów? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 Szukał bym najpierw w stykach, może są rozgięte, poźniej konektory silnik, wtyki , a na końcu kable. Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Jak powyżej. Sprawdź styki i wsuwki do łączenia silnika ( czy nie pęknięte pod izolacją), następnie czy nie poluzowała się zębatka na osi silnika (jeśli swobodnie się przesuwa to może być przyczyną). Na koniec jeżeli słyszysz tyknięcie sprawdź tłok i zębatki (mogą mieć połamane zęby). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.