kukuruku Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 Witam serdecznie. Panowie mam problem. Przy próbie wymiany chwytu pistoletowego w MP5A3 od CA wypadła mi jakaś malutka blaszka. Nie wiem gdzie to cuś włożyć. Mp5 wcześniej było zupełnie sprawne. Obecnie słychać jakieś cyknięcia przy próbie strzału jednak nie ma jakby obrotu silniczka. Nie wiem czy tam też czegoś nie sknociłem. Generalnie może zacznę jednak od włożenia tej blaszki. Proszę o pomoc, gdzie ją włożyć. Z góry dzięki. Poniżej fotka, która może nieco ułatwi diagnozę problemu. Moneta jest 50 gr. http://imageshack.us/photo/my-images/823/dsc09097w.jpg Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 (edited) Ta blaszka jest od blokowania rozsuwania kolby. Edited October 9, 2011 by arend pisownia Quote Link to post Share on other sites
kukuruku Posted October 9, 2011 Author Report Share Posted October 9, 2011 A gdzie ona powinna się znajdować? Dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 W tylnym prawym wyżłobieniu w body. Quote Link to post Share on other sites
kukuruku Posted October 10, 2011 Author Report Share Posted October 10, 2011 Dziekuje. Z tym już sobie poradziłem. Znalazłem jeszcze jedną część. Mianowicie mały, metalowy krążek, wielkości małego paznokcia.Gdzie i w jaki sposób powinien być zabudowany? Wypadło mi to przy wymianie chwytu. Replika przez to nie chce strzelać, wydaje się, jakby silniczek nie pracował tak jak powinien. Quote Link to post Share on other sites
Terkov Posted October 10, 2011 Report Share Posted October 10, 2011 (edited) To chyba to cuś co ma być pomiędzy silnikiem a dociskającą go śrubką/imbusem (nie wiem jak to wygląda w MP5). Edited October 10, 2011 by Terkov Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted October 10, 2011 Report Share Posted October 10, 2011 Jest to blaszka do regulacji położenia silnika. Odwórć replikę do który nogami połóż tą blaszkę na samej górze silnika i dokręć stopką chwytu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.