kostekmenel Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 Witam! Od jakiegoś czasu borykam się z problemem w moim ak, otóż nie mogę strzelać, ponieważ karabin się zaciął (?) Bateria jest ok, wszystko wydaje sie dobrze, ale gdy naciskam na spust to słyszę tylko taki bardzo krótki odgłos pracy silnika.... Niezależnie od tego na jaki tryb mam bron ustawioną, zawsze jest to samo... Dodam że karabin nie był rozkręcany ani nic podobnego. Teraz mam pytanie, czy wiecie co to może być i jak temu zapobiec? Dziękuje. kostek Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 Napiszę to już któryś raz z kolei... 1. Odkręć chwyt pistoletowy (ten plastik pod którym jest silnik) 2. Odkręć koszyk sinika ( takie dwie długie śruby) od reszty gearboxa 3. Jak już będziesz miał w ręku silnik z tą metalową obudową (tzw kosz silnika) naciśnij spust. Zakręć nim sekundę. 4. Złóż wszystko do kupy tak jak było przedtem. 5. Oddaj strzał. Powinno zadziałać i się "odciąć". Na przyszłość- pomóc może wymiana łożyska na kulkowe, sprężyny na jakąś firmową, dobre wypodkładkowanie zębatek i lepsza bateria. Quote Link to post Share on other sites
kostekmenel Posted October 15, 2011 Author Report Share Posted October 15, 2011 Dzięki za pomoc, ale niestety nie pomogło. Dodam jeszcze że w replice używam baterii 9.6 Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 Oddaj na gwarę/ do serwisanta (np mnie :P). Coś spaprało się w środku. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 (edited) Jacku on ma prawdopodobnie zacięcie w GB a przy tej opcji to jeszcze trzeba antyrewers zwolnic na zębatce silnikowej. Kostek jak zdejmiesz koszyk z silnikiem to od dołu w GB widać zębatkę silnikowa i blokująca ją antyrewers. Wiec musisz przy pomocy dwóch cienkich powiedzmy płaskich śrubokrętów robić tak ze jednym podwadzasz zębatkę drugim podnosisz antyrewers i popuszczasz zebatke po jednym zębie na niej za każdym razem blokując to antyrewersem.Musisz to robić uważnie bo jak ci ucieknie to uszkodzisz tłok od tyłu. Jak już zębatka nie będzie stawiać oporu przy podwadzaniu jej tzn. ze sprężyna jest już rozprężona.Naładuj batke przykręć koszyk i sprawdź. Jeżeli to nie pomoże albo będzie problem ze zwalnianiem antyrewersa tzn. ze coś w GB padło. Edyta.Albo od razu serwisant jak nie umiesz . Edited October 15, 2011 by Snipernr1 Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 (edited) W moich "przypadkach" pomagało banalny motyw z odkręceniem silnika i dobrej batce. Jeśli to mu nie pomogło, z doświadczenia wiem że podniesienie riversala nic nie da. Naciśnie spust i znów będzie zacinka, albo i gorzej, bo jakaś zębatka np pójdzie. Edit: ale spróbować nikt nie broni, a nóż widelec... Edited October 15, 2011 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.