Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam! Od jakiegoś czasu borykam się z problemem w moim ak, otóż nie mogę strzelać, ponieważ karabin się zaciął (?) Bateria jest ok, wszystko wydaje sie dobrze, ale gdy naciskam na spust to słyszę tylko taki bardzo krótki odgłos pracy silnika.... Niezależnie od tego na jaki tryb mam bron ustawioną, zawsze jest to samo... Dodam że karabin nie był rozkręcany ani nic podobnego. Teraz mam pytanie, czy wiecie co to może być i jak temu zapobiec?

Dziękuje.

kostek

Link to post
Share on other sites

Napiszę to już któryś raz z kolei...

 

1. Odkręć chwyt pistoletowy (ten plastik pod którym jest silnik)

2. Odkręć koszyk sinika ( takie dwie długie śruby) od reszty gearboxa

3. Jak już będziesz miał w ręku silnik z tą metalową obudową (tzw kosz silnika) naciśnij spust. Zakręć nim sekundę.

4. Złóż wszystko do kupy tak jak było przedtem.

5. Oddaj strzał.

 

 

Powinno zadziałać i się "odciąć".

 

Na przyszłość- pomóc może wymiana łożyska na kulkowe, sprężyny na jakąś firmową, dobre wypodkładkowanie zębatek i lepsza bateria.

Link to post
Share on other sites

Jacku on ma prawdopodobnie zacięcie w GB a przy tej opcji to jeszcze trzeba antyrewers zwolnic na zębatce silnikowej.

 

Kostek jak zdejmiesz koszyk z silnikiem to od dołu w GB widać zębatkę silnikowa i blokująca ją antyrewers. Wiec musisz przy pomocy dwóch cienkich powiedzmy płaskich śrubokrętów robić tak ze jednym podwadzasz zębatkę drugim podnosisz antyrewers i popuszczasz zebatke po jednym zębie na niej za każdym razem blokując to antyrewersem.Musisz to robić uważnie bo jak ci ucieknie to uszkodzisz tłok od tyłu.

 

Jak już zębatka nie będzie stawiać oporu przy podwadzaniu jej tzn. ze sprężyna jest już rozprężona.Naładuj batke przykręć koszyk i sprawdź. Jeżeli to nie pomoże albo będzie problem ze zwalnianiem antyrewersa tzn. ze coś w GB padło.

 

Edyta.Albo od razu serwisant jak nie umiesz .

Edited by Snipernr1
Link to post
Share on other sites

W moich "przypadkach" pomagało banalny motyw z odkręceniem silnika i dobrej batce. Jeśli to mu nie pomogło, z doświadczenia wiem że podniesienie riversala nic nie da. Naciśnie spust i znów będzie zacinka, albo i gorzej, bo jakaś zębatka np pójdzie.

 

Edit: ale spróbować nikt nie broni, a nóż widelec...

Edited by Jacek GROT
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...