GuloGulo Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Witam Mam problem z wyjęciem gearbox-a z dolnego body w modelu Asia Electric Guns SR-16. Problem jest w tym, że ma obustronnie działający selektor. I prawdopodobnie jest on na jakiejś ośce przechodzącej przez GB, tak mi wychodzi z "ruszania się" GB - po wyjęciu pinu GB i pinu koło spustu dalej "coś" blokuje GB i wychodzi mi że to właśnie ośka selektora. A sęk w tym, że ani na prawym ani na lewym nie ma żadnego śladu śrubki, pinu czy czegokolwiek innego co pozwalałoby rozłączyć selektor i wyjąć tę ośkę. Myślałem że może jeden z nich cały jest nakrętką ale ani jeden ani drugi ani drgnie, a nie chcę znowu "jechać na chama" bo pewnie problem jest jakiś trywialny, jak ktoś "wie jak" :). Giwera z drugiej ręki i nie mam manuala. Może jak ktoś nie rozkręcał a ma manuala to też chętnie skorzystam. z góry dzięki. Quote Link to post Share on other sites
JaWojteq Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Tak samo w mojej sr16 dałbym sobie rękę uciąć, że część zatrzaskująca magazynek jest na stałe... Dobrze że nie dałem bo bym bez ręki biegał :D Sprawdź to dokładnie w szczególności po lewej stronie repliki :) Quote Link to post Share on other sites
przemo76suw Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Odklej zaslepki z selektorów pod zaślepkami masz imbusy i wyjmij pin z bolt locka . Gb powinno potem wyjść Quote Link to post Share on other sites
GuloGulo Posted November 7, 2011 Author Report Share Posted November 7, 2011 Dzięki za rady :) Tak samo w mojej sr16 dałbym sobie rękę uciąć, że część zatrzaskująca magazynek jest na stałe... Dobrze że nie dałem bo bym bez ręki biegał :D Sprawdź to dokładnie w szczególności po lewej stronie repliki :) Sorry, my fault, bo nie napisałem dość precyzyjnie: usunąłem WSZYSTKIE ruchome części body, poza selektorem (bo nie wiem jak) więc nie jest to kwestia zatrzasku magazynka... Odklej zaslepki z selektorów pod zaślepkami masz imbusy i wyjmij pin z bolt locka . Gb powinno potem wyjść ...ani bolt locka. Poza tym rozbierałem eMki (różne) już ze 20-25 razy (zawsze bez problemu, więc wiem jak to się - ogólnie- robi). Ta jest pierwszą z obustronnym selektorem. Selektory nie mają żadnych zaślepek, całą dźwignia (z obu stron) to monolit. Jakieś inne pomysły? Quote Link to post Share on other sites
GuloGulo Posted November 21, 2011 Author Report Share Posted November 21, 2011 Selektory nie mają żadnych zaślepek, całą dźwignia (z obu stron) to monolit. Jeszcze raz dzięki za rady. Sorki, znowu moja wina. Jednak są zaślepki, idealnie spasowane, przez co prawie niewidoczne - myślałem, że to nadlewki po odlewie ze znalu a to wyciek kleju zamalowany później farbą. Rzeczywiście - jakby ktoś szukał: tarczki od selektorów (te okrągłe z "dzióbkiem") dzielą się w poprzek na pół - po zdjęciu górne połówki jest dostęp do imbusa i po kłopocie. Jeszcze raz przepraszam, czasami człowiek nie sprawdzi i wychodzi na zarozumiałego dupka :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.