SunSHine Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Witam piszę w sprawie pomocy przy naprawie repliki „Sr16 M4 Jg/Pj” nad naprawą której siedzę już ponad 2 tyg. Zakupiłem jej na wmasg.pl w komisie spisywała się świetnie przez tydzień aż tu naglę przestała strzelać dokładnie to było tak że bateria była WPEŁNI NAŁADOWANA! Kable też były dobre, kontrolka też a replika po pociągnięciu za spust wgl. Nie strzelała niebyło nawet dźwięku żadnego. Lecz to już naprawiłem a teraz mam drugi problem a Mianowice po podłączeniu bateri i kabli do silniki lecz z silnikiem wyjętym z pistoletu to wszystko chodzi a gdy silnik włożę do rączki: http://imageshack.us/photo/my-images/442/dsc00830wq.jpg/ i po dopchnięciu zębatka silnika tak jakby trze mi o zębatki i nie strzela, tak jakby nie nakręcało sprężyny i blokowało coś? http://imageshack.us/photo/my-images/100/dsc00832g.jpg/ Może to przyczyna tej zębatki tłokowej? Sam już Nie wiem… Macie tutaj kilka zdjęć mojego Gearboxa v2 i kilka innych. Proszę wszystkich o pomoc i rady jestem w tym średnio obeznany taki zielony też nie jestem.Za rozwiązanie problemu mogę wam postawić piwko ^^ lub troszkę kaski sypnąć. Ps: Proszę nie pisać mi postów typu naładuj baterię, sprawdź silnik, okablowanie ponieważ to działa i tych takich typu odeślij do serwisu lub znajomemu daj, wolał bym właśnie sam to zrobić bo nie mam kasy na serwis a w pobliżu nie mam kogoś kto by Się na tym znał. Macie tutaj kilka zdjęć mojego Gearboxa v2 i kilka innych: http://imageshack.us/g/411/dsc00829ip.jpg/ Quote Link to post Share on other sites
vandal7 Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Poczytaj poreguluj docisk silnika To jest v2 wiec ta śrubka od regulacji docisku powinna być w chwycie pistoletowym Reguluj na słuch najlepiej z wyciągniętym tłokiem, wtedy lepiej słychać zębatki Chyba to powinno rozwiązać problem. Daj znać, co z tego wyszło … Quote Link to post Share on other sites
SunSHine Posted November 6, 2011 Author Report Share Posted November 6, 2011 Poczytaj poreguluj docisk silnika To jest v2 wiec ta śrubka od regulacji docisku powinna być w chwycie pistoletowym Reguluj na słuch najlepiej z wyciągniętym tłokiem, wtedy lepiej słychać zębatki Chyba to powinno rozwiązać problem. Daj znać, co z tego wyszło … po 1 gdzie ta śrubka :D może zaznacz na jakimś zdjęciu jak da radę i jak to nakręcić bo silnik dobrze chodzi a gdy włożę do rączki to tak jakby zębatki nie chciały chodzić i szorowały lecz jest z nimi wszystko ok Quote Link to post Share on other sites
KubaK Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Śrubka do regulacji jest w stopce chwytu pistoletowego, poskładaj cały chwyt i pobaw się tą większą śrubą :) Quote Link to post Share on other sites
SunSHine Posted November 7, 2011 Author Report Share Posted November 7, 2011 Śrubka do regulacji jest w stopce chwytu pistoletowego, poskładaj cały chwyt i pobaw się tą większą śrubą :) 1 zdanie rozumiem ale o jaką śrubę chodzi?"pobaw się tą większą śrubą" zaznaczysz ją może na jakimś zdjęciu? Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Bierzesz sie za "naprawę" GB nie wiedząc gdzie się reguluje silnik? Po pierwsze daj smar na zębatki bo nigdy nie będziesz zadowolony z działania swojego GB, to samo tyczy się cylindra. Na dole chwytu silnikowego zakłada się stopkę chwytu, na jej środku jest duża śruba na płaski śrubokręt lub mały imbus - pobaw się tym http://img.archiwumallegro.pl/?1748806167 Quote Link to post Share on other sites
SunSHine Posted November 12, 2011 Author Report Share Posted November 12, 2011 Bierzesz sie za "naprawę" GB nie wiedząc gdzie się reguluje silnik? Po pierwsze daj smar na zębatki bo nigdy nie będziesz zadowolony z działania swojego GB, to samo tyczy się cylindra. Na dole chwytu silnikowego zakłada się stopkę chwytu, na jej środku jest duża śruba na płaski śrubokręt lub mały imbus - pobaw się tym http://img.archiwumallegro.pl/?1748806167 Ehh..Silnik się spalił, kupię nowy i zobaczę co z tego będzie ale dzięki za pomoc i wysiłek :) Quote Link to post Share on other sites
MacieQ66 Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 Trzeba nasmarować zębatki i cylinder i z tego co widze to pewnie spodkładkować jeszcze,myślę że przedobrzyłeś bo wygląda na to że gb jest suchy jak pieprz :P Quote Link to post Share on other sites
SunSHine Posted November 26, 2011 Author Report Share Posted November 26, 2011 Trzeba nasmarować zębatki i cylinder i z tego co widze to pewnie spodkładkować jeszcze,myślę że przedobrzyłeś bo wygląda na to że gb jest suchy jak pieprz :P bo zdjęcia były stare;d Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.