daniel69 Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Witam Pare dni temu zakupiłem używane M16A1 3 Generacji od JG. (Żeby nie było głópich komentarzy dałem 230 zł za replike z któtkim hi-cap'em + częściami stokowymi jak twierdził właściciel z jego G&P, w każbym razie są lepiej wykonane niż w JG [sprężyna [dł€ższa o jakieś 3 cm od tej opisanej niżej), tłok, cylinder, dysza, głowica tłoka i cylindra) Replika używana, ale miała do dzisiaj naklejkę gwarancyjną od Krakmanów. Tak więc dzisiaj chciałem wymienić parę części, rozkładam replikę i najpierw znalazłem odrobinę piasku w chwycie pistoletowym tzn. przy tej dolnej "klapce" na 2 sróbki pod którą jest silnik. Przedmuchałem to, powinno być okej. Rozkładam dalej GB w celu wymiany paru części, a tam w smarze piasek i to nie mało go jest. Dodam, że replika była przestrzelana przed kupnek tzn. 1 krótki hi-cap (jakieś 180 kulek) i strzelała przyzwoicie, jak na fakt, że były właściciej zostawił ją w safie na 1,5 roku (jak twierdzi) z naciągniętą sprężną. Nie wiem czy iść z tym do serwisu, czy samemu się z tym bawić, co doradzicie? Mam też pytanie o cylinder, a mianowicie w cylindrze zamontowanym w replice jest otwór, widać tłok i głowice tłoka przy jego pracy, a w tym który dostałem osobno do repliki nie ma go. Tak więc moje pytanie, czy może to jakoś negatywnie wpłynąć na prace GB i moc repliki. Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Jeżeli nie znasz tak podstawowych pojęć jak typy cylindrów, to nie bierz się za rozbieranie repliki. Daj komuś obeznanemu, niech przeczyści, nasmaruje wypodkładkuje. Cylindry 0 z racji długiej lufy w M16 sprawują się dobrze. Quote Link to post Share on other sites
daniel69 Posted November 8, 2011 Author Report Share Posted November 8, 2011 Jeżeli nie znasz tak podstawowych pojęć jak typy cylindrów, to nie bierz się za rozbieranie repliki. Nie wiem, co ma znajomość typów cylindrów do tego czy ktoś umie złożyć GB. Ale masz racje nie znam się na nich akurat, tak jak na paru innych rzeczach. A orientujesz się może, ale może kosztować coś takiego? Tyle co normalny przegląd czy więcej? Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Tak ma się znajomość cylindrów, że dobierane są w zależności do długości lufy, źle dobrany cylinder replika strzela "kwiatki", ergo źle złożona jest. Co do ceny, zależnie od serwisanta, ktoś zrobi to za przysłowiowe grosze, a ktoś krzyknie 100zł. Pytaj się, w swoim regionie masz gdzie. Quote Link to post Share on other sites
daniel69 Posted November 9, 2011 Author Report Share Posted November 9, 2011 Dzięki za informacje i odpowiedz :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.