Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • 10 months later...
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ostatnio kupiłem używanego TAVOR-a. Niestety stan wewnętrzny repliki pozostawia sporo do życzenia wiec bez wymiany pewnych elementów się nie obejdzie. Planuje zamontować w nim SP90 Guardera (replika ma mieć do 328fps) do tego silnik HI-Speed G&P plus wymiana łożysk na kulkowe. Prec lufa 363mm i przezroczysta gumka (oba elementy Guardera). Replika docelowo ma siec około 25k/s na 9.6 NiMh. Problemem dla mnie jest dysza, jak dysza pasuje do TAR-a?

 

Mam tez problem z jednym z elementów gearboksa który łączy się z jednym z metalowych prętów idących od spustu/selektora ognia.

Część D5 na schemacie - Wie ktoś gdzie to można dostać?

http://www.aresairso...expose_plan.jpg

Edited by chomik_pl
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Napisz bezpośrednio do Aresa, powinni mieć części zamienne. Korzystaj z oznaczeń na planie. Po tym jak jeden z serwisantów rozpieprzył mojego tavora przysłali mi brakujące/połamane części. Płatność przez paypal, oczekiwanie na przesyłkę około 2 tygodnie.

Silnik G&P Hispeed jest dość prądożerny i grzeje się, polecam GFC i dobry mosfecik, batka lipo.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gwintownik posiadam i tak własnie planowałem rozwiązać problem gwintu w prowadnicy. Problem w tym iz w prowadnicy Lonex do V3 nie ma wystarczającej ilości metalu by wykonać odpowiednio mocny gwint. Za parę dni powinienem mieć prowadnice Cymy może z nią się uda.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam

Ostanio kupiłem używanego Tavora od Aresa przebieg kilkaset kulek, zastanawiam się czy warto instalować w nim mosfet bo podiada mikrostyk. Pytanie do posiadaczy repliki jaką sprężynę wytrzyma gearbox i co należałoby by zmienić? W sumie to mam tłok shs z pełną metalową szczęką planuje zakup precki i gumkę hu tylko nie wiem jaką, może ktoś już miał doczynienia tą replikę i mógłby się podzielić spostrzeżeniami.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

sprężyna około 140. Precke promyka albo PDI 6,05 dla najlepszego zasięgu, nie przekraczaj długości 51cm. Koniecznie dobry silnik, np GFC tornado high torqe, tylko trzeba go dodatkowo ustabilizować żeby body silnika się nie poruszało w kierunku przeciwnym do ruchu zębatki silnikowej. U mnie wystarczyła plastikowa trytka i jest na sztywniutko. Mosfet jak najbardziej, miejsca jest dużo więc standardowy GATE z AB da radę. Nie pakuj sie w mosfety domowej roboty bo ja się naciąłem. Tłoki SHS musisz sprawdzić czy zęby dobrze siedzą i czy nie będą obcierać się w cylindrze. Różnie z nimi bywa. Zębatki mogą być do wymiany, ja mam SHS helikalne, jest git. Przy batce 11,1 rofik zabójczy.Gumka zielona G&G. Stockowa prowadnica jest syfna, warto przerobić z V3. Ogólnie duże koszty :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Generalnie M140 zębatki nie pociągną. U mnie skończyło się to zerwaniem dwóch zębów na zębatce tłokowej.

Głowica tłoka i prowadnica od Aresa + przesyłka wychodzi 37$ na dzień dzisiejszy.

A generalnie jakiego springa max montowaliście? Rozchodzi się po przeróbkach bo gdzieś się przewinęło że padł GB komuś.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...