Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36CV umarex/ares - powtarzalność strzałów i kręcenie kulek


Recommended Posts

Witam. Kilka dni temu przyszło do mnie z Gunfire to cudo. Wszystko ładnie pięknie, bateryjka naładowana, hicap pełen kulek, i idę strzelać. Na dzień dobry wystrzeliłem może ze 100 kulek, głównie auto, kilka poszło na semi. Latały prosto(na mały dystans, na dalszy nie miałem możliwości sprawdzić), każde naciśnięcie spustu na semi - jeden strzał, auto - wszystko bez problemów. Dodam że na początku nic nie rozkręcałem - ani repliki ani magazynka. Replika jedną noc przeleżała w chłodnym miejscu(auto w nieogrzewanym garażu), i na następny dzień postanowiłem replikę rozebrać. Wyjąłem gearbox z rączką, kolbę, lufę zewnętrzną, etc. Problemy zaczęły się przy lufie wewnętrznej i komorze HU. Zgodnie z poradnikiem na WMASG skreciłem HU na zero, docisnąłem, i przekręcilem komorę o 90% i wyciągnąłem(troszkę musiałem się posiłować ze sprężyną, ale większych problemow mi to nie sprawiło). Rozłozyłem komorę, i przy jej ponownym składaniu zauważyłem że jeden z ząbków ( http://wmasg.pl/pub/images_old/artykuly/166/8.jpg ), po prawej stronie na plastiku tuż przed sprężynką. Po przeciwnej stronie jest taki sam ząbek, oba służą jak mniemam do umieszczania komory w jej stabilizatorze. Komora weszła do stabilizatora tak jak została wyjęta - docisnąłem, i przekreciłem o 90% . Trzyma się, choć widać że komora jest trochę krzywo. Kulki pobiera nieźle ALE jest z repliką inny problem. Załadowałem fabrycznego hicapa, nakręciłem(był pełen kulek, kulki to P&J 0,25, z taiwanguna, wszystkie czyste). Gdy strzelam na auto, to pobiera raz 3 kulki, raz jedną, a raz wogle. Wypada to losowo. Natomiast na semi jest jeszcze gorzej, gdyż replika raz strzeli pojedyńczo(po jednym ściągnięciu spustu), raz podwójnie, a raz potrójnie. Na semi zawsez idealnie pobiera kulki, na auto, różnie to bywa tak jak wcześniej napisałem. I teraz do czego zmierzam (Tutaj konkrety - nie musicie czytać opisu, jeżeli od razu domyślacie sie w czym może być problem ) :

Co może być przyczyną takiego a nie innego pobierania kulek, oraz powtarzalności strzałów(poza rozdupceniem czegoś w komorze/gumce ). Magazynek raczej nie. Może coś w gearboxie? GB nie rozkrecałem a jest na gwarancji, w gunfire w serwisie jest napisane że gdyby działo sie tak jak napisałem, to mam słać na serwis, bo to obejmuje gwarancja). Ile może kosztować wymiana całej komory HU w mojej replice. We wszystkich gietach jest taka sama, czy muszę ściągać komorę aresa/umarexa(a jeżeli to drugie to skąd)? Mogę wstawić metalową? Mogę w miarę możliwości podesłać zdjęcia.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli to w czymś pomoże - wyjąłem lufę(btw. to wszystko jest dobrze złozone bo patrzyłem w necie co i jak), i popatrzyłem przez nią w kierunku światła. Z tego co widzę to tam gdzie gumka powinna wystawać ociupinkę z góry, to nie ma nic. Jest gładko. Nic dziwnego że giwera nie chce kręcić kulek, skoro gumka ich wcale nie dotyka. I teraz pytanie - czy przyczyną może być źle założona gumka, czy ogólnie zła gumka?

Link to post
Share on other sites

Typowy przykład nowego mechanika.. Skoro przed rozbieraniem repliki wszystko działało, ładnie brała kulki itp to wniosek sam się nasuwa prawda..

na 99% coś spaprałeś przy wyciąganiu komory i lufy.. sam napisałeś że krzywo siedzi, nie bierze kulek, a to chyba nie jest normalne.

Napisałeś też że na semi czasem strzela po 3-2 kulki jesli chodzi ci że po 1 przyciśnięciu spustu replika oddaje 2-3 strzały to przy zakładaniu wszystkiego

coś popsułeś przy listwie selektora czy stykach że nie rozpoznaje dobrze trybu ognia. A krzywa komora swoją drogą..

Sam przy pierwszym rozbieraniu swojej giety złamałem małą dzwigienke przy selektorze ale naprawa nie była droga:)

 

Moja rada puki nie popsujesz więcej oddaj komuś kto potrafi to naprawić lub odeślij na gware i się módl żeby uznali.

 

PS. i nie zostawiaj batki w replice i to w marznącym samochodzie:) Licho nie śpi..

Link to post
Share on other sites

No właśnie podejrzewam ze coś spitoliłem z gumką. Z tą powtarzalnością strzałów to tak jak pisałem - tylko i wyłącznie jak mag podaje kulki. Z pustym magiem/bez maga jest ideał. To może teraz takie pytanko(bo chyba to jest winowajca) - W zestawie z gumką jest taki pierścień, zgadza się? No to ja go założyłem na koniec gumki, tam gdzie się zwęża i wcisnąłem do komory - tak powinno być? Bo lufa wewnętrzna po skreceniu mechanizmu przeze mnie zaczęła wystawać z zewnętrznej, tak ze 2mm. Moze to przez to?

Link to post
Share on other sites

Tak. Pytanie jak ma działać ten metalowy pierścień? Bo jeszcze zauważyłem że jak wkładam lufę z założoną gumką do komory, a potem taki półokrągły plastikowy pierścień z trzema ząbkami - na lufę w te wcięcia, to nie dociskam go do końca, bo przeszkadza gumka, która za bardzo wystaje, czemu jest winny moim zdaniemwłasnie ten pierścień o którym napisałem na początku

Link to post
Share on other sites

Nie myliłem się. Po wyciągnięciu pierścienia, i założeniu go z drugiej strony lufa weszła do końca, i już nie wystaje. Pierścień z trzema ząbkami pasuje idealnie. Wszystko ładnie pieknie, tylko i tak musze wymienić gumkę, bo się troche uszkodziła przez na początu nieudolne próby jej założenia. Niedługo będę składał zamówienie w gunfire, i przy okazji wezmę gumkę. Do wyboru są 3, a mianowicie:

http://gunfire.pl/product-pol-1152192217-Gumka-hop-up-czarna.html

http://gunfire.pl/product-pol-1152192195-Gumka-Hop-Up.html

http://gunfire.pl/product-pol-1152189559-Gumka-Hop-Up-Guarder-.html

 

Którą z tych byście mi polecili i dlaczego? Których firm unikać, a na które zwracać uwagę? Jaka jest różnica pomiędzy silikonowymi/gumowymi i przezroczystymi gumkami?

Link to post
Share on other sites

Oki, to tak zrobię. Mam nadzieję że to rozwiąże sprawę, a jak nie to będziemy walczyć dalej. Natomiast niepokoi mnie sprawa powtarzalności strzałów. Jak mam na semi, to każde naciśnięcie spustu=jeden strzał. Ale jak przełączam na auto, puszczę serię, a następnie przełączę na semi, to potrafi pyknąć po dwa, trzy strzały. Rozumiem że winowajcą może być albo kostka stykowa albo przerywacz, tak? Czy kostka mogła się sfajczyć od zbyt długich serii? Jeżeli tak, to w regulaminie serwisu gunfire jest napisane że wymienią mi to za darmo w trakcie trwania gwarancji. I teraz kolejna sprawa - czytałem o czymś takim co się zowie mosfet, czy jeżeli kupię cuś takiego i wlutuję, to wówczas styki będą bezpieczne? Jaki mosfet najlepiej wybrać? Nie interesują mnie żadne cuda na kiju, hamulce, programowanie spustem, chodzi mi o taki najprostszy, który będzie chronił styki. Montaż jest prosty?

Link to post
Share on other sites

Lepiej popatrz co masz w tej giecie, tutaj nie ma czegos takeigo jak standardowa kostka stykowa. Tutaj jest mikrowlacznik i nie ma potrzeby dawania mosfetu. Jedyne co moze się wyrobic to taki element ktory naciska na ten włącznik. W mojej giecie wlasnie ANR robi regeneracje tego wiec jak cos to na przyszlośc będzie wiedzial :)

Link to post
Share on other sites

To w takim razie jak mogę to zabezpieczyć przed dalszym spaleniem się? Kolejne pytanko - zauważyłem w obecnej gumce, że jak ją ustawiam na maksymalne wysunięcie, to kawałek gumy się wysuwa, ale jest tak jakby postrzępiony, jak zdjąłem gumkę to zauważyłem w miejscu w którym ona się styka z kulką takie 2 ząbki, pewnie jest to celowo(wygląda trochę jak szczerbinka). Po co to jest? W systemie też jest coś takiego? No i najważniejsze - jeżeli wymiana gumki nic nie pomoże, to co mi pozostaje? Myślałem nad aluminiową komorą od 5KU, ale jest z nią taki zasadniczy problem że moja komora jest jakaś dziwna. Tam gdzie jest dystanser, i nad nim ten plastikowy ząbek, to z tyłu, dokładnie nad miejscem gdzie wchodzą kulki powinny być takie plastikowe ścianki, a tam pin, sprężynka i taki cycek. U mnie całego tego mechanizmu nie ma, i nie było od nowości. Pytanie, jak kupię 5KU, i nie włożę tego cycka to czy będzie kręcić? A jak nie to skąd mogę coś takiego wytrzasnąć?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Gówno, nic to nie dało. Gumka pięknie się wysuwa i chowa ale problem ciągle pozostał. Nadal wylatuje po kilka kulek, ale tylko jak przytrzymam spust(na semi) - wówczas giwera leci jak na auto. I pytanko - co wymienić? Może zamówić w specshopie okablowanie niskooporowe + zestaw styków dla v3?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...