adrian571 Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Witam. Mój problem zaczął się po małym remoncie kałacha który polegał na wymianie zużytego tłoka na 14zębowy tłok (SHS), wymianie sprężyny na M120 (SHS), oraz wymianie dyszy (o na taką http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/dysze/dluga-aluminiowa-doszczelniona-dysza-do-ak-shs.html). Replika była serwisowana u znajomego który zrobił już wiele replik i wszystkie śmigają aż miło. Ponadto spodkładkował GB i dokładnie wyczyścił bebechy. Po odebraniu karabinu od kumpla, zadowolony że zaraz nowe części zostaną wypróbowane w boju, srogo się zawiodłem. Przedtem na firefoxie 8.4v strzelał z normalnym "kałachowym" ROF-em, a na 9.6v JG prawie jak na LiPo :P . Podłączam batkę (8.4v i w temperaturze ok. 1C) i... silnik ledwo naciągnął sprężynę jednak do strzału trochę brakowało :( , na 9.6 lepiej ale to jakaś tragedia 3-4bb/s. Niestety na strzelance musiałem używać pożyczonej repliki, ale po powrocie zaraz zacząłem kombinować co jest z ta moją giwerą jest nie tak. Baterie zostały naładowane na max i próbujemy. Doszedłem do następujących wniosków: 1. Na "sucho" karabin działa tak jak wcześniej, nowa sprężyna nie stawia zbyt wielkiego oporu, replika tłucze aż miło, na drugiej batce jest jeszcze lepiej. 2. Po podpięciu magazynka z kulkami ROF maleje, słychać jak mechanizmy pracują z mozołem, silnik, bateria, kable się grzeją, bezpieczniki (jeżeli za długo będę molestował spust) się palą (15A) baterie po 2-3 low capach są "zmęczone" (a nie wydaje mi się aby ćwierćgramowe kulki stawiała taki opór itp) Jeżeli wiecie co może być mojemu kałachowi to piszcie, starałem się wam przedstawić jak najwięcej danych, jeżeli jednak chcecie coś jeszcze wiedziec to się pytajcie. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Może to choroba "serwisant za dychę"? Sugeruję leczenie "AnRem". Quote Link to post Share on other sites
adrian571 Posted January 14, 2012 Author Report Share Posted January 14, 2012 Może tak, ale co może być tego przyczyną bo jeżeli to jakaś błahostka to nie ma sensu wysyłać komuś na serwis. Quote Link to post Share on other sites
Żółwik Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Nie chcę nic mówić ale rozbierałem dzisiaj replikę która była robiona przez tego samego "znajomego" : - Wydaje mi się że z GB M4 G&P chciał zrobić nowy pojemnik na smar grafitowy... Było go tam tyle że był dosłownie wszędzie - w tłoku, cylindrze głowicy na kablach, na stykach... - Zębatka silnika nie nadaje się do użycia - jest mocno "spiłowana" - prawdopodobnie była źle dokręcona - Kable w złym stanie... Czy możliwe aby w M4 G&P na fabrycznej baterii NiMH, z przebiegiem max 8 000 kulek, niecały rok używania zębatki wymagały podkładkowania ? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Nie chcę nic mówić ale rozbierałem dzisiaj replikę która była robiona przez tego samego "znajomego" : - Wydaje mi się że z GB M4 G&P chciał zrobić nowy pojemnik na smar grafitowy... Było go tam tyle że był dosłownie wszędzie - w tłoku, cylindrze głowicy na kablach, na stykach... - Zębatka silnika nie nadaje się do użycia - jest mocno "spiłowana" - prawdopodobnie była źle dokręcona - Kable w złym stanie... Czy możliwe aby w M4 G&P na fabrycznej baterii NiMH, z przebiegiem max 8 000 kulek, niecały rok używania zębatki wymagały podkładkowania ? A może ten znajomy to misiekebr z brzezin? :P Quote Link to post Share on other sites
adrian571 Posted January 14, 2012 Author Report Share Posted January 14, 2012 Nie, nie, nie to ktoś inny, zupełne zaprzeczenie misiekebr Quote Link to post Share on other sites
Żółwik Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 misiekebr to ostatnia osoba u której byśmy serwisowali replikę. Quote Link to post Share on other sites
seba121 Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 (edited) Ta emka, którą rozbierał Żółwik należy do mnie i potwierdzam to co mówi. Kable są w gorzej niż złym stanie, a na moje pytanie jak one wyglądają ''serwisant'' powiedział, że prawie nówki i nie ma co się martwić. Edited January 14, 2012 by seba121 Quote Link to post Share on other sites
Żółwik Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 W tej emce - zapomniałem wspomnieć o stanie śrubek i wkrętów. ROZJECHANE NA MAXA Chyba pilnikiem to odkręcał Quote Link to post Share on other sites
Mortis Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Serwisant wie o tym temacie? Miło by było gdyby mógł się wypowiedzieć. Quote Link to post Share on other sites
nox32 Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 (edited) Ja też oddałem replikę do ,,serwisanta'' AK przerobionego na beryla, ale nic nie zmieniał w nim także nie mam wyrobionego zdania jesli chodzi o jego serwis. To link do profilu: http://wmasg.pl/pl/profil/show/51338 Edited January 14, 2012 by nox32 Quote Link to post Share on other sites
Żółwik Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 (edited) A może ten smar był tam od nowości :/ Nie wiem ale wokół zębatek na ściankach GB były osadzone "złogi" kilkumilimetrowe tego smaru ... Tak samo wątpię w to podkładkowwanie.... Edited January 14, 2012 by Żółwik Quote Link to post Share on other sites
seba121 Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 Adrian, i jak sprawa wygląda z repliką? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.