Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam. Mój problem zaczął się po małym remoncie kałacha który polegał na wymianie zużytego tłoka na 14zębowy tłok (SHS), wymianie sprężyny na M120 (SHS), oraz wymianie dyszy (o na taką http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/dysze/dluga-aluminiowa-doszczelniona-dysza-do-ak-shs.html). Replika była serwisowana u znajomego który zrobił już wiele replik i wszystkie śmigają aż miło. Ponadto spodkładkował GB i dokładnie wyczyścił bebechy. Po odebraniu karabinu od kumpla, zadowolony że zaraz nowe części zostaną wypróbowane w boju, srogo się zawiodłem. Przedtem na firefoxie 8.4v strzelał z normalnym "kałachowym" ROF-em, a na 9.6v JG prawie jak na LiPo :P . Podłączam batkę (8.4v i w temperaturze ok. 1C) i... silnik ledwo naciągnął sprężynę jednak do strzału trochę brakowało :( , na 9.6 lepiej ale to jakaś tragedia 3-4bb/s. Niestety na strzelance musiałem używać pożyczonej repliki, ale po powrocie zaraz zacząłem kombinować co jest z ta moją giwerą jest nie tak. Baterie zostały naładowane na max i próbujemy.

Doszedłem do następujących wniosków:

1. Na "sucho" karabin działa tak jak wcześniej, nowa sprężyna nie stawia zbyt wielkiego oporu, replika tłucze aż miło, na drugiej batce jest jeszcze lepiej.

2. Po podpięciu magazynka z kulkami ROF maleje, słychać jak mechanizmy pracują z mozołem, silnik, bateria, kable się grzeją, bezpieczniki (jeżeli za długo będę molestował spust) się palą (15A) baterie po 2-3 low capach są "zmęczone" (a nie wydaje mi się aby ćwierćgramowe kulki stawiała taki opór itp)

 

Jeżeli wiecie co może być mojemu kałachowi to piszcie, starałem się wam przedstawić jak najwięcej danych, jeżeli jednak chcecie coś jeszcze wiedziec to się pytajcie.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Nie chcę nic mówić ale rozbierałem dzisiaj replikę która była robiona przez tego samego "znajomego" :

 

- Wydaje mi się że z GB M4 G&P chciał zrobić nowy pojemnik na smar grafitowy... Było go tam tyle że był dosłownie wszędzie - w tłoku, cylindrze głowicy na kablach, na stykach...

- Zębatka silnika nie nadaje się do użycia - jest mocno "spiłowana" - prawdopodobnie była źle dokręcona

- Kable w złym stanie...

 

Czy możliwe aby w M4 G&P na fabrycznej baterii NiMH, z przebiegiem max 8 000 kulek, niecały rok używania zębatki wymagały podkładkowania ?

Link to post
Share on other sites

Nie chcę nic mówić ale rozbierałem dzisiaj replikę która była robiona przez tego samego "znajomego" :

 

- Wydaje mi się że z GB M4 G&P chciał zrobić nowy pojemnik na smar grafitowy... Było go tam tyle że był dosłownie wszędzie - w tłoku, cylindrze głowicy na kablach, na stykach...

- Zębatka silnika nie nadaje się do użycia - jest mocno "spiłowana" - prawdopodobnie była źle dokręcona

- Kable w złym stanie...

 

Czy możliwe aby w M4 G&P na fabrycznej baterii NiMH, z przebiegiem max 8 000 kulek, niecały rok używania zębatki wymagały podkładkowania ?

 

A może ten znajomy to misiekebr z brzezin? :P

Link to post
Share on other sites

Ta emka, którą rozbierał Żółwik należy do mnie i potwierdzam to co mówi.

Kable są w gorzej niż złym stanie, a na moje pytanie jak one wyglądają ''serwisant'' powiedział, że prawie nówki i nie ma co się martwić.

Edited by seba121
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...