KAZ_OVER Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Witam. Mam problem z repliką M4A1 od P&J czy tam Boyi, bo to chyba jeden pies, ale mnie poprawcie jeśli się mylę. Model to BI-3681 Full Metal. Sprawa wygląda następująco: Po pociągnięciu za spust przed "rozgrzaniem" silnika, brak reakcji ze strony tegoż właśnie silnika. Ciągnę za język spustu, a silnik nie ma jakby siły wystrzelić kulki. Dzieje się to na początku strzelania, bo gdy już ten silnik załapie kilka razy to już raczej dobrze wszystko chodzi, ale też nie zawsze. Zauważyłem też, że wystrzeli za każdym prawie razem jak mocniej docisnę spust, co kiedyś nie było koniecznie. Proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 To mogą byc styki , spalony silnik lub gdzieś po prostu masz przebicia . A kiedy ostatnio robiłeś/była replika na przeglądzie ? Quote Link to post Share on other sites
KAZ_OVER Posted January 20, 2012 Author Report Share Posted January 20, 2012 Replikę kupowałem używaną bodajże w listopadzie, a od tamtej pory ja nie robiłem. A czy poprzedni właściciel robił to wątpię. Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Po 1 weź multimetr taki najzwyklejszy i sprawdź kable. Czarny będzie pokazywał opór cały czas ,bo z batki idzie bezpośrednio do silnika. Czerwony zaś nie (na nim są styki) podłącz miernik i bez naciskania na spust sprawdź co Ci wychodzi powinno pokazać ,że obwód jest przerwany (zależy od miernika mój np pokazuje 1 na samym początku ekranu) Potem zrób to samo z naciśniętym spustem. Powien pokazać wartoś podobną do tego co masz na kalbu czarnym. Ostatecznie możesz sprawdzić ile V dochodzi Ci do silnika ( z jednej strony batka ,a na konektorach do silnika podłączasz miernik) sprawdź najpierw to ,a potem można gdybać czy to coś w gb. Quote Link to post Share on other sites
KAZ_OVER Posted January 20, 2012 Author Report Share Posted January 20, 2012 @UP Mówisz o kablach z baterii czy o kablach bezpośrednio od broni? Bo nie wiem, które posprawdzać. Pod pojęciem multimetr masz na myśli woltomierz czy coś innego (cokolwiek by to było)?? Jeśli mówisz o woltomierzu to wytłumacz mi jak tam się przedstawi opór, bo nie mam bladego pojęcia, mogę tylko gdybać. Pozdro. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Zdejmij kable z silnika, i we wtyczki przy kablach wsadź końcówki multimetra.Co do ustawień to niech się ktoś inny wypowie :) Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 (edited) Multimetr to urządzenie, którym można mierzyć kilka wartości w tym Napiecie [V] Rezystancje/ Opór [R] Prąd i wiele innych zależy od urządzenia. Jeśli chodzi o mierzenie oporu mierzysz omomierzem. Symbol Ω tym sprawdzisz czy kalbe są całe lub czy gdzieś jest zwarcie. Mierzysz od wtyczki w którą wpinasz baterie do konektorów silnika czyli wypinasz silnik i drugi koniec miernika przykładasz do jednego z kabl. I tak jak napisałem wcześniej czarny będzie pokazywał opór zawsze ,bo on nie jest nigdzie przerwany tzn nie powinien. A przez czerwony idą syki wiec jeśli spust nie bedzie wciśnięty pokaże obwód przerwany ,a przy wciśniętym zamknięty i powinien pokazać opór podobny do tego jaki będzie na kablu czarnym. Woltomierzem zmierzysz napięcie od batki do silnika. Czyli ustawiasz zakres na 20V napięcie stałe (DC) podpinasz batkę ,a kalbe miernikia wtykasz w kalbe, które mają iść do silnika. Spust w normalnym położeniu- obwód przerwany powinno pokazać 0V Spust wciśnięty- obówd zamkniety powinien pokazać napięcie prawie takie samo jak przy mierzeniu bezposrednio samej baterii. Edited January 20, 2012 by getta Quote Link to post Share on other sites
KAZ_OVER Posted January 20, 2012 Author Report Share Posted January 20, 2012 Niestety nie posiadam omomierza :/ Tylko woltomierz mam. Orientujecie się może jak wygląda sprawa z wysłaniem repliki do GunFire do serwisu, ale nie na reklamacji tylko po prostu do naprawy. Jak to wszystko wygląda? Robił ktoś coś takiego kiedyś z Was? Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Na stronie masz cennik napraw w dziale serwis. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Niestety nie posiadam omomierza :/ Tylko woltomierz mam. Orientujecie się może jak wygląda sprawa z wysłaniem repliki do GunFire do serwisu, ale nie na reklamacji tylko po prostu do naprawy. Jak to wszystko wygląda? Robił ktoś coś takiego kiedyś z Was? Wyślij to jakiemuś forumowemu magikowi do którego masz blisko (albo daleko-ja wysyłam do AnR'a na ten przykład i sobie chwalę), taniej i przypuszczalnie lepiej. Quote Link to post Share on other sites
KAZ_OVER Posted January 20, 2012 Author Report Share Posted January 20, 2012 @UP Ok, to się Go jeszcze dopytam :D Dzięki za info. @Getta No wiem, że jest cennik, ale jak wygląda proces wysyłania im repliki ogólnie. Czy jakieś formalności są do załatwienia itp. Musze podawać co mają mi zrobić z repliką - czy mają wyczyścić czy naprawić czy co tam jeszcze jest. Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Tego niestety nie wiem nigdy nie wysyłałem żadnej z moich klamek. Napisz do nich maila to będzie najprostsze rozwiązanie i info z pierwszej ręki. Quote Link to post Share on other sites
gzelek19 Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 nie łatwiej było by znaleść kogoś w twojej okolicy co umie rozbierać gb, i niech ci wymieni okablowanie. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 Myślę że jednak po dwóch miesiącach już replikę naprawił. ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.