szynator Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Witam Posiadam masade od A&k jest tam dwudzielna komora hop-up z tworzywa , niestety z tego faktu wystepuja tam duże straty mocy i dlatego chciałem ja doszczelnić , czy zna ktoś sposób na to. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted April 3, 2012 Report Share Posted April 3, 2012 (edited) A w jaki sposób sprawdziłeś nieszczelność? Jeżeli nieszczelność występuje między lufą a komorą to wyjmujesz lufę z komory hop up. Na założoną gumkę na lufie, nawijasz z dwa razy ( zależy jak duża nieszczelność) taśmę teflonową. Psiaksz olejkiem silikonowym i wkładasz lufę z kumką z powrotem do komory. Natomiast jeżeli nieszczelność występuje między dyszą a gumką to inna sprawa. I tu muszę opowiedzieć całą historię :icon_biggrin: Znajomy kupił taką replikę. Dodam, że jest zielony w temacie. Zamiast kupić replikę na początek taką gdzie jest dużo części zamiennych i sprawdzonych patentów on kupił nowość ( i to nie do końca jeszcze dopracowaną). NO i pierwsze to po wyjęciu z pudła strzelała średnio. No to na serwis do speca. Tam wymiana gumki ze stockowej na niebieską chyba KA. Nie chciało bangalać. No i chłopaki po kilkuset próbach doszli do wniosku ( chyba), że trzeba poluzować cały zespół lufy ( producent wymyślił sobie, że replika ma być w tym miejscu jak oryginał). Efekt taki, że oś komory lufy zmieniła się względem gearboxa i w końcu zaczęła strzelać. Ale co z tego. Strzelała na zasadzie " nie dotykaj lufy". Włożenie jakiejkolwiek większej batki powodowało przesunięcie zespołu lufy i blokowanie kulek. No i na dodatek nadal występowała nieszczelność. Co dalej? Ano zabawa trwała nadal. Z boku komory są śrubki odpowiedzialne za dociski komory do gearboxa. Wywaliłem śrubki. wstawiłem komorę dedykowaną tejże firmy ale metalową. Potraktowaliśmy ją specjalnie dorobionym narzędziem aby wykonać fazowanie dla kołnierza gumki standardu TM ( bo niestety komory A&K/P&J nie mają tej fazy-poczytaj temat o m249, m16/m4 tych właśnie firm), dorobiliśmy dyszę u tokarza, taką z fazą na końcu dla kołnierza gumki. Wstawiliśmy opóźniacz popychacza na zębatkę tłokową. Po tych zabiegach w końcu można było dokręcić zespół lufy i zaczęła strzelać normalnie. I dodam jeszcze to, że jak komora jest dwudzielna to nie oznacza to, że są nieszczelności. Komorę możesz nawet przewiercić i dalej będzie szczelność. Jakieś dziwne przekonanie krąży po forum, że jak komora dwudzielna to nieszczelna (ale rym :hahaha: ) Edited April 3, 2012 by tred211 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.