Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Cichy silnik i zębatki


Recommended Posts

Jestem w trakcie wyciszania mojej MP5 ICS.

 

1. Szukam cichego silnika z jak największą mocą i kulturą pracy. Wiem ,że Element UT i SHS HT są baaardzo mocne i dostarczą mi zadowalający ROF ale jak z ich dźwiękiem. Teraz mam ICS Turbo 3000 który jest dosyć głośny.

 

2. Czy jeżeli wymienię stockowe zębatki ICS na np. Helikalne High Speed Systemy to zauważę różnice w dźwięku/kulturze pracy gearboxa? Skłaniam się ku Systemia jednak nie wiem czy brać normalne czy helikalne. Może po prostu kupić tanie SHS czy jednak będą głośniej pracowały? Mam do wyboru ze względu na korzystne ceny:

-High Speed CA

-High Speed helikalne CA

-High Speed Systema

-High Speed helikalne Systema

 

3. Jaką długość ma dysza do MP5 ICS? Która będzie najlepiej się uszczelniać z komorą hopup?

Edited by Spirit_
Link to post
Share on other sites

silnik SHS jest cichy, tylko to czy cały gb będzie cichszy zależy od podkładkowania i smarowania zębatek. zębatki helikalne są bardzo wrażliwe na złe podkładkowanie i jeżeli źle to zrobisz będą wyły niemiłosiernie, ale jak dobrze to zrobisz będziesz miała cichy gb. można też nakleić maty wyciszające na gb po bokach, ale nie wiem co to daje bo sam tego nie robiłem

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Materiałem wyciszającym mam owiniętą komorę (mata z filcem APP) i trochę tego wepchałem nad gearbox bo mam dziurę w body po zgubionej szczerbince. Co do podkładkowania to się nie boje bo replika pewnie wyląduje u AnR'a. Uprzedzając pytania mam już łożyska kulkowe Systemy, zestaw głowic wyciszających Systema, tłumik z "customowymi" komorami który tłumi znakomicie bo słyszę bardzo dużą różnice w dźwięku już z pozycji strzelca ale jednak nie jest idealnie.

Link to post
Share on other sites

Nikt więcej? Chyba zacznę zakładać tematy w dziale dla zielonych - tam więcej osób odpisuje ... Dobra, kij z tym co napisałem wyżej. Krótkie pytanie Czy usłyszę różnice w pracy gearbox'a między zębatkami normalnymi a helikalnymi np. Systemy zakładając ,że replikę złoży dobry serwisant z forum? mam już łożyska kulkowe.

Edited by Spirit_
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Sam silnik niewiele ma do głośności, musisz dobrać doświadczalnie zębatkę osi silnika z zębatką silnikową w gearboxie + dobre podkładkowanie

 

Miałem helikale systemy, szału ni ma, zmieniają odgłos strzału, ale czy wyciszają to kwestia dyskusyjna...

 

mam w krótkiej emce shs 13:1 i silnik niebieski pejota, łożyska kulowe i m100, zębatek praktycznie nie słychać

Link to post
Share on other sites
Wiadomość automatycznaTemat został zamknięty przez moderatora.Powód: Udzielono odpowiedzi.Jeśli uważasz, że wątek został zamknięty niesłusznie, zaraportuj go, a rozważymy jego ponowne otwarcie. Pozdrawiamy,Forum WMASG.PL Załoga WMASG
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...