Spirit_ Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 (edited) Jestem w trakcie wyciszania mojej MP5 ICS. 1. Szukam cichego silnika z jak największą mocą i kulturą pracy. Wiem ,że Element UT i SHS HT są baaardzo mocne i dostarczą mi zadowalający ROF ale jak z ich dźwiękiem. Teraz mam ICS Turbo 3000 który jest dosyć głośny. 2. Czy jeżeli wymienię stockowe zębatki ICS na np. Helikalne High Speed Systemy to zauważę różnice w dźwięku/kulturze pracy gearboxa? Skłaniam się ku Systemia jednak nie wiem czy brać normalne czy helikalne. Może po prostu kupić tanie SHS czy jednak będą głośniej pracowały? Mam do wyboru ze względu na korzystne ceny: -High Speed CA -High Speed helikalne CA -High Speed Systema -High Speed helikalne Systema 3. Jaką długość ma dysza do MP5 ICS? Która będzie najlepiej się uszczelniać z komorą hopup? Edited March 4, 2012 by Spirit_ Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 silnik SHS jest cichy, tylko to czy cały gb będzie cichszy zależy od podkładkowania i smarowania zębatek. zębatki helikalne są bardzo wrażliwe na złe podkładkowanie i jeżeli źle to zrobisz będą wyły niemiłosiernie, ale jak dobrze to zrobisz będziesz miała cichy gb. można też nakleić maty wyciszające na gb po bokach, ale nie wiem co to daje bo sam tego nie robiłem pozdrawiam Link to post Share on other sites
Spirit_ Posted March 4, 2012 Author Report Share Posted March 4, 2012 Materiałem wyciszającym mam owiniętą komorę (mata z filcem APP) i trochę tego wepchałem nad gearbox bo mam dziurę w body po zgubionej szczerbince. Co do podkładkowania to się nie boje bo replika pewnie wyląduje u AnR'a. Uprzedzając pytania mam już łożyska kulkowe Systemy, zestaw głowic wyciszających Systema, tłumik z "customowymi" komorami który tłumi znakomicie bo słyszę bardzo dużą różnice w dźwięku już z pozycji strzelca ale jednak nie jest idealnie. Link to post Share on other sites
Spirit_ Posted March 6, 2012 Author Report Share Posted March 6, 2012 (edited) Nikt więcej? Chyba zacznę zakładać tematy w dziale dla zielonych - tam więcej osób odpisuje ... Dobra, kij z tym co napisałem wyżej. Krótkie pytanie Czy usłyszę różnice w pracy gearbox'a między zębatkami normalnymi a helikalnymi np. Systemy zakładając ,że replikę złoży dobry serwisant z forum? mam już łożyska kulkowe. Edited March 6, 2012 by Spirit_ Link to post Share on other sites
LiuKas Posted March 17, 2012 Report Share Posted March 17, 2012 Sam silnik niewiele ma do głośności, musisz dobrać doświadczalnie zębatkę osi silnika z zębatką silnikową w gearboxie + dobre podkładkowanie Miałem helikale systemy, szału ni ma, zmieniają odgłos strzału, ale czy wyciszają to kwestia dyskusyjna... mam w krótkiej emce shs 13:1 i silnik niebieski pejota, łożyska kulowe i m100, zębatek praktycznie nie słychać Link to post Share on other sites
Spirit_ Posted March 17, 2012 Author Report Share Posted March 17, 2012 Dziękuje za odpowiedź, kupię SHS'y. Zaoszczędzoną kasę wydam na mocniejszy silnik ew. baterię. Link to post Share on other sites
Jabol Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Wiadomość automatycznaTemat został zamknięty przez moderatora.Powód: Udzielono odpowiedzi.Jeśli uważasz, że wątek został zamknięty niesłusznie, zaraportuj go, a rozważymy jego ponowne otwarcie. Pozdrawiamy,Forum WMASG.PL Załoga WMASG Link to post Share on other sites
Recommended Posts